BMW 5-ÖS SOROZAT

Futott kilométer: 310 000 km

Vegyes fogyasztás: 8.5 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Az 1999 évjáratnak megfelelő legmagasabb felszereltséggel gyártott autó, még ma is komoly extrákkal bír. Szinte csak az esőszenzor hiányzik belőle, de az se igazán. Elektronikai hibákat azonban nehéz javítani, szinte minden hónapban van valami stikkje.. összességében az idő multával az un. "canbus" hibák (központi adatkábel) nehezen, vagy nem javíthatóak. A sok extra idővel sok hibát eredményez. Régi legenda, de igaz: ha az autó német származású, minősége is továb tart.. Az alaktrész méregdrága, de ha egyszer összerakod, és rendszeresen karbantartod, nagyon stabil, kényelmes autó lesz, egy darabig... :-)

Használó

Születési éve: 1967

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 3

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 9.5 liter

Fogyasztás országúton: 6.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 8.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 3 alkalom

Meghibásodás leírása: Az automata váltót 290 után cserélni kellett A fék vákumdobja beázik, cserélni kell ha rozsdás lesz, mert kilyukadt... Hűtőventillátor megállt, fővízcső repedt.. Leírás: Az automata váltó sorozatos megcsúszása miatt végül alig sikerült eljutni a szervízbe...

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 350000 Ft. Leírás: Tipikus hiba, és szinte minden ilyen korú autónál előfordul...

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Fék vákumproblémás volt, csak többszöri nekifutásra sikerült javítani..

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem