OPEL ASTRA G

Futott kilométer: 75 000 km

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Előnyei: - Munkámból kifolyólag már rengeteg típusú autót vezettem, és elmondhatom, hogy összességében egy jól összerakott, megbízható és kényelmes autó. - Ár-érték aránya jó, persze nem vetekedhet a drágább német vetélytársaival, igaz sok rémhírt lehet hallani például a VW egyes újabb modelljeinek minőségromlásáról. - Időtálló forma, jól kidolgozott műszerfal, nagy belső tér. - Jó úttartás, erős karosszéria. - Ésszel hajtva átlagosan 7 literből megáll a fogyasztása. - Nagy csomagtér. Hibái: - Az 1.4-es motor nem egy erőgép, versenyezni nem kell vele, a klímaberendezést célszerű kikapcsolni hegymenetben vagy nagy városi forgalomban, ha több ember utazik az autóban. Egyébként aki versenyezni akar vegyen nagy teljesítményű autót, én családi autónak vettem. - A nem várt szervízlátogatás (3 eset, lent leírtam) bosszantó volt és nem volt olcsó, de a szervizben megnyugtattak, hogy sokkal drágább és "minőségibb" autókkal sokkal nagyobb problémák is előfordulnak. - Néha nehezen lehet hátramenetbe kapcsolni. - Nagy a menetzaj, de csak nagy sebességtartományban. - Ha a járgány szabad ég alatt alszik, indulás után az első két kuplunghasználatot követően a motor rángat, valószínűleg a páralecsapódás miatt, szerintem konstrukciós hiba, mert már több ismerősöm is panaszkodott erre.

Használó

Születési éve: 1980

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: higgadt

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 1

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: higgadt

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 7.5 liter

Fogyasztás országúton: 6.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 3 alkalom

Meghibásodás leírása: Terven felüli szerviz 3 alkalommal: 1. alkalom: Világításkapcsoló csere érintkezési hiba miatt (40.000 Ft.) 2. alkalom: Vízpumpa csere (15.000 Ft.) 3. alkalom: Kormányműfelújítás szimeringcserével olajfolyás miatt (100.000 Ft.) Ahogy olvastam a többiek véleményét, a vízpumpacsere elég nagy számban fordul elő, azonban a kormányműfelújítással egyedül vagyok, vagy csak nem írták bele. Leírás: Le még nem robbantam vele, ami szerintem a rendszeres szervizeltetésnek köszönhető. A terven felüli szervízlátogatás alkalmával a hibákat minél előbb megszüntettem, még, ha a szervizben azt is mondták, hogy a hibás alkatrész bírnák még egy darabig.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 100000 Ft. Leírás: Kormányműfelújítás szimeringcserével olajfolyás miatt. A szervizben elmondták, hogy pár ezer kilométert még bírna, de célszerű minél előbb felújítani, mert a kormányszervó ihatja meg a levét, ami több száz ezer forintos tétel.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Vízpumpacserénél egyszer vissza kellett vinnem a járgányt mert folyt a hűtővíz. Később kiderült, hogy a vízpumpa volt gyári hibás, amit ingyen cseréltek, mert 1 év garancia volt rajt.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem