MITSUBISHI GALANT

Futott kilométer: 265 000 km

Vegyes fogyasztás: 9.5 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Kényelmes, nyugodt és erős. Ha kell, versenyautó, ha kell, nagypapa autó. 2 perc alatt meleg van, bár a hideget egy kicsit lassabban nyújtja. Érdekes, hogy a klíma a jobb oldalon hamarabb páramentesíti a szélvédőt, de hát ez egy japán autó, meg ritkán van akkora eső, hogy szükség lenne rá. Ma már egy kicsit soknak tűnik a fogyasztás, de valahogy meg kell fizetni azt a kényelmet, hogy kuplungolás nélkül átmegyek a Belvároson (automata!). A csomagtartó 500l, de kicsit szűkre nyílik az ajtaja, így a hűtőszekrényt a másik autóval kell szállítani.

Használó

Születési éve: 1963

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 2

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 11 liter

Fogyasztás országúton: 8 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 9.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 2 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Lerobbanás oka: hajtás / váltóLeírás: Előre figyelmeztettek, hogy a váltóban egy hajtás 100.000 km körül el fog nyíródni. Úgy is lett. (Pont a Balatonon, lehetett finanszirozni az autómentőt :( ) Azóta mentem még 150.000 km-t, és olyan a váltó, mint új korában.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 200000 Ft. Leírás: A fenti hiba. Ebből 150.000 volt az autómentő: persze, hogy a kedvenc szervizembe vitettem.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem