OPEL ASTRA G

Futott kilométer: 59 568 km

Vegyes fogyasztás: 6.55 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Mivel még fiatal vagyok és szeretem a kocsimat azon vagyok,hogy egyedivé tegyem:D az elmúlt két év alatt kisebb-apróbb változtatásokat sikerült a kocsin végbevinni:D És könnyű hozzá kiegészítőket találni:D

Használó

Születési éve: 1989

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 7.3 liter

Fogyasztás országúton: 5.8 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6.55 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 2 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Első alkalommal a gyújtáskapcsoló adta meg magát.A Balaton mellé mentünk nyíralni a családdal.Mivel nem találtam árnyékos parkolóhelyet,így kintmaradt a kocsi a tűző nyári napon és a sötétszinű műszerfal felemelegédésének jóvoltából a gyújtáskapcsolóban lévő kis lamellák amik a kormányzárat müködtetik beragadtak,így a kulcs behelyezése után a kocsit nem lehet beinditaní.mivel hétvégén történt a márkaszervíz nem tudott segítéget nyújtaní.A telefon másik végén lévő úriember azt a tanácsot adta,hogy egy kalapáccsla üssek rá a kapcsoloó közepére és így a kulcs behelyezhető és a kocsi beindítható.3dik ütésre sikerült és összehozni,de ezután a kulcsot nem lehetett és nem is mertem kivenni.3napig úgy járkáltam a kocsival hogy benne volt a kulcs és nem tudtam lecsukni.De miután hazaértem utánna érdeklődtem mennyibe kerülne a gyújtáskapcsoló cseréje.Az összeg meghallása után inkább a kormányzár müködtető lamellák megszüntetése mellett maradtam.Olcsóbb és megbízhatóbb kivitelezés:D És így kizártam annak az esélyét hogy mégegyszer ígyjárjak:D Második alkalommal a jobb első féktárcsát kellett kicseréltetnem mert időelőtt annyira elkopott,hogy már a kopásérték türéshatára alatt volt.Ezt a korai elhasználodást a szerelőm csodálta és nem tudtam mi lehet a próbléma.Lehet a vezetési stílusom,de lehet más egyéb oka.A csere óta megtettem vele több mint 5000km-t.Azóta lekopogom semmilyen próbléma nem történt,pedig már megint megjártuk a Balaton a családdal:)Lerobbanás oka: elektromos rendszer 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Ez a lerobbanás az én hibám volt igaz.Egy kicsit zsufolt napon a városban rohangáltam fel-alá a kocsival.Egyik helyről a másikra.Az egyik parkolásnál rajtahagytam a világítást a kocsin és lemerült az akkumulátor.Gyakorlott sofár vagyok,pár km-t levezettem már.De rögtön nem a lemerült akkumlátorra gyanakodtam,hanem hogy eldugult a benzin szürő,mert ahol szoktam tankolni sokan panaszkodnak,hogy kocsos a benzin.De egy kisebb átnézés után észrevettem,hogy az akkumlátor lemerülése a bibis.Így egy telefonhívás után jött a segítség:D Pót akkumulátor és be is indult:D

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Javítás összege: 52000 Ft. Leírás: Nagyjából ennyibe fája a gyújtáskapcsoló cseréje. De ezt házilag megoldottam és megsporoltam a csere költségét.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 50000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem