RENAULT CLIO

Futott kilométer: 179 000 km

Vegyes fogyasztás: 6.2 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Tetszett: Könnyen vezethető városban és országúton. Dinamikus motor. Nem tetszett: szervizigényes, kényes futómű, ócska elektromosság

Használó

Születési éve: 1973

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely:

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 7 liter

Fogyasztás országúton: 5.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6.2 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 13 alkalom , ebből 5 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Ócska francia munka a motortérben és a futóműnél. Ha indul és nem áll le, akkor akkor nagyon megy, de minden negyed évre tartogatott valami újabb meglepetést. 5-6 évig márkaszervizben karbantartott gép volt, de nem hálálta meg. A csúcs, amikor Németországban szétdurrant a termosztát. Hibalista: motortéri kábelköteg, gyújtástrafó, fűtőventillátor, felső holtpont jeladó, kormányösszekötő gumiharang, kormányösszekötő rúd, trapézgömbfej (jobb + bal), stabilizátor gumik, termosztát, vízpumpa, elállítódott kulcs, hátsó fékmunkahengerek, ablakmosó motor, önindító kontakt, övfeszítő kábel csatlakozója, víz a csomagtartóban, gyújtáskábel (csak trafóval együtt van), hátsó csapágyak 1x+2x, bal hátsó kp. zár. A budapesti Renault-szervizeket messze kerülni kell!Lerobbanás oka: elektromos rendszerLeírás: motortéri kábelköteg, termosztát, önindító, gyújtástrafó, felső holtpont jeladó

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Garancia már lejártJavítás összege: 40000 Ft. Leírás: Már 2000 km-nél megállt a város közepén egy pénteki csúcsforgalomban kábelhiba miatt (csak a Baumgartner tudja mi volt a tényleges ok).

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 50000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Repedés a generátor vezeték csatlakozójánál. Bizonyos hőfokú motornál indult csak, vagy nem indult. Maszek szerelő jött rá, a Renault nem vállalta a hiba felderítését. Tudták, hogy bármi lehet :)

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem