SEAT TOLEDO

Futott kilométer: 290 000 km

Vegyes fogyasztás: 5.7 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Ezektől eltekintve én nagyon szeretem ezt az autót. 110 LE, úgy megy mint egy állat, 130-ról ha odalépek még mindig úgy húz, mint 50-ről. Hosszú távon iszonyat takarékos, 110-es tempónál folyamatosan tartva 4,5-5,0 liter, 100-nál 4,0 liter!!! Belül tágas, bár az ülések kicsit kényelmetlenek mások szerint, nekem semmi bajom nincs velük. A csomagtartóban a fürdőkád is elfér... nyaraláskor nincs gond a pakolással, pedig nem is kombi...

Használó

Születési éve: 1982

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Lakóhely:

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér:

Csomagtér: atlagos

Ülések:

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 6.2 liter

Fogyasztás országúton: 5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 5.7 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 10 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Az autót úgy vettem, hogy vagy 1,5 évig nem volt használva. Hát ami baja volt, az szinte csak emiatt volt. Szinte minden belső alkatrész porrá rohadva. Generátor belső, szabadonfutó, klíma száírtószűrő, klímahűtő, Fékmunkahengert tartó bakok. Ezen kívül kilyukad a turbó nyomó és szívócső is. Aztán egymás után tönkrement mindkét kuplung munkahenger is. Ehhez az autóhoz minden egy vagyon, 60 ezer alatt még soha nem úsztam meg semmit.Lerobbanás oka: hajtás / váltóLeírás: O Pont a szerelő felé, az utcába bekanyarodva, lent maradt a kuplung pedál. Kiderült, hogy bemondta az unalmast az alsó munkahenger (hajrá hidraulikus kuplung)

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Javítás összege: 100000 Ft. Leírás: Elég drága az alkatrész hozzá, csak néhány példa (én nem rakatok bele gagyi alkatrészt, de nem is a legdrágábbat): - kuplung munkahenger(ek): 35000-40000 HUF/db - turbó nyomó/szívócső: 35000 HUF - generátor felújítás: 50000 HUF - szabadonfutó: 25000 HUF - olajteknő: 8000 HUF - klíma szárító szűrő + klímahűtő: 60000 HUF - hátsó féktárcsa+fékbetét+csapágyszett+utánállító: 65000 HUF

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: olajfolyás. Nem veszélyes, néha-néha 1-1 csepp, de hogy honnan...

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem