VOLKSWAGEN PASSAT VI

Futott kilométer: 163 000 km

Vegyes fogyasztás: 6.3 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Megszokott német minőség, kényelem, megbízhatóság, takarékos fogyasztás. Nincs miért utálnom. De azért most átülök egy másik német márkába.

Használó

Születési éve: 1961

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 2

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 7.5 liter

Fogyasztás országúton: 6.2 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6.3 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Harmadik passatom az összkerekesből, a korábbival (1.9 pd tdi volt) 200 ezret mentem, semmi gond nem volt vele. Csiptuningos volt, 170 LE-vel, szerintem ennyi erő kell a kocsihoz. Nem ette az olajat sem, a 30 ezres szervizekig kibírta. A mostani 2.0 pd tdi-nél 10-12 ezer km után rá kell tölteni olajat, pedig a legjobb minőséget használom, és nem gyilkolom az autót. A 140 LE-t kevésnek tartom, több személlyel, csomaggal előzésnél azért nyomni kell. Átlagos vezető vagyok, pályán kívül 100-110 között járok, így a fogyasztás az összkeréknél is csak 6,0 liter. A kuplung túl könnyű, többször előfordul a lefulladás, bár ez lehet, hogy csak vezetéstechnikai hiányosság. (bár túl vagyok a 1,5 millió km-en). A fék jó, hatásos, átlagos vezetés mellet 140 ezernél kellett cserélni a betéteket. Összeségében a kategóriájában talán a legjobb választás, ár/érték arány nagyon jó, elégedett vagyok vele, ajánlom mindenkinek.Lerobbanás oka: motorLeírás: Többször előfordult akkumulátor probléma, (garázsban lemerült, pedig nem volt fogyasztó bekapcsolva, az autó lezárva, riasztva volt). Két évenként kellett aksit cserélni. Egyszer Olaszországban megadta magát az adagoló (kb 80000 km), de korrekten működött az assistant szolgáltatás, helyi márkaszervíz ingyen kicserélte, de kellett valamiért 75000 ezret fizetni. A Magyarországon való takarékos vezetésnek is volt hátránya, a külföldi autópályákon nagyobb igénybe vétel mellett (160-180 km/ó sebességnél) néha elment a turbónyomás, mint később kiderült, bekormolódtak a nem tudom mik, és jól meg kellett hajtani az autót ilyenkor.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Nincs kiemelt meghibásodás.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem