BMW 5-ÖS SOROZAT

Futott kilométer: 189 700 km

Vegyes fogyasztás: 8.5 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Legjobban tetszett a kényelem és a megjelenés. Ezen kívül csak rosszat tudok mondani a küszöbök egyik percről a másikra eltüntek, zörgött recsegett az egész műszerfal, é a nyakleves csak most jön, az adagoló, na itt készitheti az ember a pénztárcáját, adagolófedelet cseréltem potom 120.000-ért és a probléma nem oldódott meg, bontóban törött kocsiból zintén nem oldódott meg, mert mindegyik amit találtam ugyan úgy rossz volt, az új adagoló meg baráti áron 600.000-ft lett volna, úgyhogy az autó szét lett bontva, amit tudtam eladtam belőle(lámpák, ülé, szélvédő, stb) a többi meg hál isten a méhtelepen van.

Használó

Születési éve: 1977

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? lusta

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 10.5 liter

Fogyasztás országúton: 7.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 8.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 7 alkalom , ebből 6 lerobbanás

Meghibásodás leírása: A váltó és a motor egyszerűen tényleg ipari hulladék.Lerobbanás oka: motor 2 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 380000 Ft. Leírás: Aki BMW TDS motorral szerelt autót vesz, az csak küzdeni fog vele amieddig nála van, és ugyan úgy rossz marad, soha nem ér végéet a szerelés és a többszázezer forint szórása.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem