PEUGEOT 306

Futott kilométer: 107 000 km

Vegyes fogyasztás: 6.7 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Nagyon jó konstrukció, szerethető kis autó! 700.000 Ft-ért egy nyolcéves, galvanizált karosszériájú, kisfogyasztású, Euro3-as motorral szerelt autót vettem (2009-ben). Ennyi pénzért ABS (elektronikus fékerő-elosztóval), szervokormány, klíma, esőérzékelős ablaktörlő, ülésfűtés, 4 légzsák, kormányról vezérelhető rádió, könnyűfémfelni, ködfényszóró, (és még sorolhatnám) is járt... Minden működött az autón, és azóta is funkcionál az összes kényelmi extra is. Egyébként ez már a második 306-osom, nem véletlenül vettem ismét ugyanezt a típust...

Használó

Születési éve: 1972

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: higgadt

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: higgadt

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban:

Fogyasztás országúton:

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6.7 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: A légzsákvezérlő adta meg magát (állandó hibajelet adott) - csereLerobbanás oka: elektromos rendszer 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Váratlan akkumulátor-végelgyengülés történt.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Javítás összege: 62000 Ft. Leírás: Erősen baráti áron került ennyibe...

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Nem mindegyik márkaszerviz van a helyzet magaslatán...

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem