CITROEN XSARA

Futott kilométer: 131 000 km

Vegyes fogyasztás: 5.6 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Fogyasztás, viszonylagos dinamikusság, alapvetően megbízható volt, kényelem, olcsó fenntartás (igaz, B10-ben vettem már eleve).

Használó

Születési éve: 1969

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: higgadt

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 2

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: higgadt

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 8 liter

Fogyasztás országúton: 5.3 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 5.6 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 3 alkalom , ebből 2 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Két alkalommal elektromos (indítási) probléma, a megoldás végül is akksi csere volt (úgy 5-6 éves kora között), egy alkalommal pedig (8 éves korában) a klíma motorja tojt be, na innentől aztán -ami nem dicséri a szervízt- többször mentem vissza a gázt pótoltatni...Lerobbanás oka: elektromos rendszer 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Lásd mint fent...

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Javítás összege: 20000 Ft. Leírás: Klíma vezéregység buhera, szla ohne, eredmény: még 1 évig hajtottam a verdát félig működő klímával, oszt jónapot volt neki, lecseréltem a kocsit, de nem emiatt (kor, km, kipufogó korr., új gumi garn. vásárlási kényszer, vizsgáztatási klg.-ek, stb., úgy 400 e. Ft várható klg. miatt).

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Gyújtás-akksi csere.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem