PEUGEOT 406

Futott kilométer: 287 000 km

Vegyes fogyasztás: 6.4 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Nagyon tetszik a dízelmotor: 180.000 és 280.000 kilométer között használtam az autót, és a motornak soha semmi baja nem volt. Jól gyorsul és keveset fogyaszt. Az elektronika miatt többen nem ajánlották, hogy Peugeot-t vegyek, és a legdrágább hiba pont ebből adódott: az automata klíma vezérlése romlott el. De ezen kívül a százezer kilométer alatt nem volt más probléma vele. A kuplung és a váltó hajlamos néha pontatlanná válni.

Használó

Születési éve: 1980

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely:

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 7 liter

Fogyasztás országúton: 5.8 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6.4 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 4 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: 1. kuplung (időnként beragadt a pedál, de nem robbant le az autó) 2. klíma elektronika (csak a harmadik szervízben találták meg a hiba okát) 3. gázolaj pumpa (nem indult az autó) 4. turbó nyomásmérő (a teljesítméní csökkent tőle, de ment az autó)Lerobbanás oka: motorLeírás: A gűzolaj pumpa elromlott, nem kapott üzemanyagot a motor, így nem indult be.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Javítás összege: 60000 Ft. Leírás: Az automata klímát vezérlő elektronika romlott el.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Az automata klímát vezérlő elektronika romlott el, és csak a 3. szervízben tudták megcsinálni.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem