FIAT TIPO

Futott kilométer: 165 000 km

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Mikor megvettem, tanuló autónak kellett illetve ida oda rohangálni vele. Voltak rejtett hibái.. Az első: ideges alapjárat mintha kihagyott volna, gyújtásra gyanakodtunk. De nem 4. hengerben nem volt megfelelő kompresszió...( valószínű előző tulajnál elcsattanhatott a vezérlés alapjáraton Oké szelepcsere, becsiszolás. A generátor is baszakodott, le is halt azt vettem bontóban, kicseréltem. AC pumpa is meghalt ismét szerviz. Kipufogó rendszernél flexi cső szétnyílt, gyerünk a szervizbe. Rá egy hónapra a hátsó dob kilyukadt, csak a szentlélek tartotta. Gyerünk szervizbe ismét ennél a kocsinál középső hátsó dob egyben van csak így lehet cserélni. Alapjárati motor gondok... Gyerünk bontóba. Vettem 1,6 Tempráét bele + potencia métert is. Úgy aránylag rendben is volt minden. Kicsit zörög a nyeles tengely csapágy de nem számít kuplung cserénél úgy is új lesz bele (de nem nálam). egy idő után ismét elkezdett rángatni befulladni. Már rutinból vágtam a dolgot, potencia méter ismét kikopott, gyerünk bontóba csere. Mivel műszaki előtt voltam szélvédő csere is kellett egy kavics szépen elintézte (nem nálam). Műszakin pofon nélkül átment egy kis korrodálást találtak a hátsó sárvédő ívnél. Ha valaki ilyet szeretne venni jól nézze meg mit vesz mert ezeknek a 80%-a egy rakat szar! Többet sem kell Tipo az tuti. Egyik ismerősöm is most vett ilyen injektoros fostaligát. Ő is szarakodik vele nem kicsit. Remélem segítettem.

Használó

Születési éve: 1980

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmetlen

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 7.2 liter

Fogyasztás országúton: 6 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 4 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: 1. Előző tulajnál elpattanhatott a vezérlés, ami elgörbítette a 4. szelepet. Emiatt ideges volt az alapjárat illetve kihagyott a 4. henger. .2. AC pumpa lehalt de hazahozott. 3. Flexi cső szétnyílt. 4. Középső, hátsó dob csere.Lerobbanás oka: elektromos rendszerLeírás: Generátor megadta magát.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 40000 Ft. Leírás: 4. szelep cseréje, becsiszolása.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Széria hiba jellemző ezeknél a retkeknél. Alapjárat ingadozás, illetve hidegen nem tartja meg. Hál istennek a rángatás megszűnt... De a hideg indítással vannak gondok még néha. Legszívesebben letoltam volna egy szakadékba.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem