RENAULT MEGANE

Futott kilométer: 280 000 km

Vegyes fogyasztás: liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Nekem legjobban az tetszik, hogy nap mint nap 4000-es fordulat felett használom, és még mindig bírja, hihetetlen gép. Amit viszont utálok, hogy még tuningolva sem akar gyorsulni. A franciák ezt nagyon elcseszték. A kedvencem még így is a motor, ugyanis 75%-a még mindig gyári. Lassan 300000 km lesz benne és az olajat abszolút nem eszi. Más márkájú autót már 3 szor a sírba vittem volna, de ezt nem. A kárpitok nem zörögnek csak gagyi. A minősége zéró, csak az ülések kényelmesek. A gyári zene nulla, azt feltétlen építeni kell. Classic-ba kissé nehezebb, a kocsi rossz akusztikája miatt. Sok pénzért nyilván megoldható. Ajánlhatom az Alpine rendszert, valószínű többet ér mint az autó (anyagi érték), de audiofil hangzás lesz. Aki száguldozni akar ne vegyen ilyen autót, hacsak nincs benn 600 Le. Laguna motorral mondjuk megvalósítható (3.0 B). Számomra az eszmei értéke felbecsülhetetlen, ezért imádom. A Japán kocsikat tartom előnyben de ez a kis Renault kivívta magának az első helyet.

Használó

Születési éve: 1988

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? lusta

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban:

Fogyasztás országúton:

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás:

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 4 alkalom

Meghibásodás leírása: Valami mindig van , de szerencsére magam megoldom.Leírás: Azt próbálja meg.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 200000 Ft. Leírás: A stílusomnak köszönhetően valamit mindig széthajtok benne. Elmondom nektek, hogy a leszabályzás nap mint nap megtörténik. A termosztátot azt esz, meg a benzint, a csapágyakat 3000 km-ént cserélni kell. A felnik abszolút nem rá valók. 1.4 (75LE) 15" felni és Falken Super sport gumik egyenesen Japánból. Tehát valami mindig magadja magát. Ráadásul 120-szal mentem árokba vele, olcsón megcsinálták és még mindig megy. Imádom ezt a kocsit.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: A felső holtpont jeladó szórakozott.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem