VOLKSWAGEN GOLF V

Futott kilométer: 133 000 km

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Az autót egy 4-es Golf váltásaként vásároltuk, mivel sok autózást terveztünk. Így lett a sima benzinesből dízel, sőt az erősebb, 2.0-ás verzió!Szalonból vásárolt, egy-két extrával tupírozott Comfortline modell. A Bixenon, amiért 300e felszámoltak a rendelésnél, kicsit csalódás volt. Azon kívül, hogy oltári jól néz ki és sokat dob az autó kinézetén, funkcionálisan annál kevésbé hozza, amit az ember várna tőle...Tompított esetben max. az útjelző táblákat lövi ki már jó messziről, de a bevilágítás minősége a normáltól számított árkülönbözet fényében korántsem mondható arányosan jobbnak! Az autópályán, mivel 140 felett emel a fénycsóva magasságán, sokan villogtak rám, amikor elhaladtam mellettük...volt is néha egy kis konfliktus ebből. A reflektor verzióban verhetetlen, de azt mint tudjuk elég ritkán tudja használni az ember! A fényszóró-mosó pedig inkább csak arra jó, hogy a nyáron a becsapódó bogarak ne száradjanak a lámpára...Inkább egy DSG váltót rendeltem volna egy picivel többért helyette... Az autó fényezése (feketemágia-gyöngyház) mivel feláras volt, reméltük, hogy annak megfelelően gyönyörű lesz...Nos, én már láttam feketét, de amikor a szalon parkolójában megpillantottam, nem akartam elhinni, hogy ez nem valami sötét-grafit metál verzió! A fényezés minősége (ami a használat és az évek során tapasztalható volt) kritikán aluli!!! Olyan vékonyan fújják, hogy egy fel-felpattanó kavics kapásból lemezig veri a festést! Tehát még az alapozót is leviszi! Fekete esetében pedig senkinek sem javaslom az autómosót! A futómű kezdetben példás volt, azonban az első éves szervíz után már jelezték, hogy a szilentház repedezett!?Aztán jöttek a hibák, melyeket korábban is említettem! Nem olcsó mulatság! Mindent összevetve nagy csalódás volt az autó! Ennyi pénzért és egy ilyen márkától, többet vártam volna! Bár design-ra nekem ez a forma és stílus jön be és valóban sokat javítottak a 4-eshez képest, azért sajnálom, hogy nem támaszt a gyár olyan minőség-ellenőrzést a beszállítóival szemben, hogy a híres-neves Volkswagen név ne szenvedjen csorbát!...és nem veszítsen vásárlókat!

Használó

Születési éve: 1977

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 7.5 liter

Fogyasztás országúton: 6.7 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 3 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Kellemetlen, amikor egy 3-4 éves autó komoly problémát produkál, főleg, ha egy Golfról van szó! Az előző autóm is Golf volt, 1.6 benzines és a gari lejárta előtt abban is elszállt egy gyújtótrafó... Nem tudom, hogy csak nálam jönnek-e ki az autók hibái, de elég bosszantó, amikor az ember vesz egy elvileg megbízható autót, ami ráadásul nem a belépő modell, hanem 6 millió fölé meg a végár és a sima kopási cseréken kívül komolyan is hozzá kell nyúlni!Lerobbanás oka: motorLeírás: 127000 km-nél elszállt az üzemanyagpumpa, elég félő volt, hogy a PD elem a hibás. Assistance szolgáltatás a Fáy utcai szervízbe, két nap alatt derítették ki a hibát!A szakszervíz 75e(alkatrész)+25e. munkadíjat "ajánlott", de végül magam vásároltam meg az alkatrészt 47-ért, de a neten 35-ért is kapni (csak várni kell, míg megküldik). A 25 e. javítás végül 39 lett, ebből csak a hibafeltárás 22, a többi a munkadíj és segédanyagok.... :(

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 125000 Ft. Leírás: A lefújószelep fedele ment tönkre, amiben a ventillátor biztosítéka is található. Alkatrész a szakszervízben: 98.000,- 27e a munkadíj...

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem