SEAT CORDOBA

Futott kilométer: 181 000 km

Vegyes fogyasztás: liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

1.4 AKK motorkód, 100e km-től zajos, csattog. Most úgy tűnik dugattyúkat kell cserélni, mert lekopott a teflonbevonat a felületről, lötyögőssé váltak. 5e km-nél megőrült az üzemanyagszintjelző - kontakthiba, gar. jav. 2 évesen kinyomócsapágy csere. 5 évesen letört a kipuff dob a csőröl. - visszahegesztették. Csere 176e km-nél. Első fékbetét csere 75e nél. Második kb. 130e km. Féktárcsa+betét, hátsó fékpofák cseréje csere 176e km Vezérléscsere: 108e-nél, majd 140e (silány vízpumpa elszállt) Lengéscsill csere: 108e kmnél de ekkor már életveszélyes volt. Második alkalom: első csill csere 160e-nél. Traktor hang kb. 150e-től (repedt kipuff leömlő?) 4. hengerben gyújtáskimaradás - 180e km (most lesz feltárva) Napi első indításkor pár ütem után lefullad. Restart és megy rendesen. KP zárak nem zártak, összes zár tisztítása, olajozása. Csomitér zár motorjának cseréje. Skodáé jó bele :) Csomitér vezetékátvezetés - eltört, összesült vezetékek. Belső kilincsek törtek - utángyártott fémre cserélés Vez. ajtó belső kilincs bowden szakadás kb. 150e km Szervó darál kb 100e km kora óta. kuplung iszonyat kemény, bowden csere szakadás megelőzés végett 140e-nél. Volt olajfojás a váltóból, váltórúd szimmering csere segített. Után kellett állítani a váltómechanizmust, mert nem vette az 1-est, 2-est rendesen. Első éves szervizkor, majd kb 140e km kor. 4 évig márkaszervízben szervizelt - 4 évig sehol a kötelező olaj-légszűrők cseréjét magam végeztem. 8. év után jöttek a gondok. De megy, és nincs kímélve. Sok földesút, sok doktorüzem és pályán is meg van hajtva. Mások is leírhatnák részletesen, sokkal objektívabb lenne...

Használó

Születési éve: 1982

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban:

Fogyasztás országúton:

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás:

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom

Meghibásodás leírása: 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Nincs kiemelt meghibásodás. Leírás: Valószínűleg most jön a motorgenerál, dugattyúk cseréje.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem