FIAT BRAVO

Futott kilométer: 397 774 km

Vegyes fogyasztás: 7.5 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

A gumikat 50-60 ezer km után én lecseréltem mert azok már kellően elhasználódtak,sosem vártam meg az 1,6 mm-es profilt. A fékrendszert is felújíttattam hogy tökéletesek legyenek. A gyári katalizátor egy romhalmaz, már a 4.évben gondok voltak vele,így sportkatalizátorra váltottam. Az akkumulátor gyárilag a lehető legkisebb,legolcsóbb volt benne 4 év után az is ment a bontóba. A kipufogót én levettem 91 ezer km-nél mert tönkrement, azóta saválló sportdob van az autón. Mondják hogy így olasz,úgy olasz... Csak azok mondják ezt akiknek még nem volt olasz autójuk. Ugyanannyi gond van egy Fiat Bravo-val mintegy Opel Astrával például. Tény hogy az olasz autó kényes,nem szereti ha kátyúba irányítód,ha baromkodsz vele mert akkor megsértődik. Egyszerűen lelke van. Ültem sok autóban,prémium merciben és BMW-ben is,de egyik sem adta azt a feelinget mint a kis Bravo. Egyszerűen mikor beindítom és elindulok vele mindíg elmosolyodok. Azok az illatok,hangok... Leírhatatlan jó élmény. Bár az ára elég nyomott,az enyém is full kategóriás jó felnis sportdobos meg mindenféle jó extra van benne,de tudom hogy nemsokat ér a piacon. Tulajdonképpen semmi pénzért nem válnék meg tőle. Aki nem szeret az autóval foglalkozni, az ne vegyen Fiat Bravo-t! :)

Használó

Születési éve: 1979

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 4

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 8.5 liter

Fogyasztás országúton: 6 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Mivel újkora óta rendszeresen figyelek az állapotára,így terven felüli szervíz nem volt. Gyanítom nem is lesz. :)Lerobbanás oka: motor 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Egyszer hajtottam bele véletlenül egy óriási (kb 4cm mély) pocsolyába kb. 70-el és ez nem tettszett az autónak és leállt a motorja. Rá egy fél perc múlva újraindítottam és mentem tovább. Szervizbe azt mondták hogy valószínüleg valami alkatrészbe hirtelen nedvesség kerülhetett és ez állította le a motort. Azóta kerülöm az óriási tócsákat. Szerencsére baja nem esett.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 74990 Ft. Leírás: 160 000 Km-nél a gyári kuplungszerkezet elkopott,így illendő volt cserélni kinyomócsapággyal együtt. Persze a kopó-mozgó alkatrészek nem számítanak hibának,egyszerűen 160 ezer km futás után elhasználódnak. Kompletten felújíttattam az egészet.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Voltak elektronikai problémák, pl jobb első elektromos ablak...Ablaktörlőmotor végállás gondok. Nem javítgattam,cseréltem az egész szerkezetet vadonat újra.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem