OPEL ASTRA G

Futott kilométer: 163 000 km

Vegyes fogyasztás: 6 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

A rádió,és a ventilátór/szellözés/ egy katasztrófa,de ezeken kivül mindennel elégedett vagyok.A csomagtartó 375liter,a kategoriában nem tudok nagyobról.Én 183 cm.magas vagyok,de simán beülök a nekem beállitótt vezető ülés mögé is.Vezettem már 5-6 órát egyfolytába de semmi gond sem volt a derekammal,pedig amugy akad vele probléma.Lehet vele nyugiba lassan menni,de lehet sietni is.Ha összejön pár lassú jármü, ezzel nem gond megelözni.

Használó

Születési éve: 1953

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 2

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 6.8 liter

Fogyasztás országúton: 5.3 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma:

Meghibásodás leírása: Rádió max.kozepes,szellözés rossz,de már az első naptól. 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Az állandó világítás miatt az aksit gyakran kell tölteni.Az autót az első tulaj a bal oldalon lekarambolozta,de csak a kasznit javíttaták a hátsó futomü tengelyét /középen/ nem cserélték ki.Nagyon koptatta a gumikat,igy azt nekem kellett cseréltetnem és ez akkor drága volt. Ezen kivül a kipufogó utolsó /hátsó/ részét,a fék pofákat elöl-hátul,az aksit ill égöket és izzító gyertyákat/4-4 db/ cseréltem.Természetessen az olajat és vele eggyütt a szüröket is 20 ezer km-enké, ami még gyakoribb is az elöirtnál.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 183000 Ft. Leírás: Nyilván a karamból miatt a gari megszünt,és az elsö tulaj egyébként is külföldiit volt.Itt emlittem meg a gumikat ami a futómű hibája miatt a 3-ik garnitura,plusz amivel vettem.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 50000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Hiba nem volt,de tapasztalataim alapján a szervizeknek egy sima izzító gyertya csere is meghaladhatja a tudásukat.Voltam Zalaegerszegen az opelba,majd Körmenden a kiába,és a végén magam vettem hozzá kulcsot,és magam cseréltem.De a szombathelyi opel sem külömb,utoljára ott cserélték.De mivel a túrbónál a gumicsö bilincsét nem huzták meg, az leesett.A motor felszivta az olajteknöből az összes olajat,és belenyomta a turbó hütöjébe,A javítás:gumi,bilincs a helyére,és kész volt!?

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem