BMW 3-AS SOROZAT

Futott kilométer: 170 000 km

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Vezetési dinamikája rendkívül jó. A gyári sport futómű Magyarország útjaira kegyetlen. Elmegy az ember kedve az autótól ha ki kell merészkednie ezekre az utakra. A nagyméretű kerekek elöl idegbajt okoznak a nyomvályús utak mert mindenfelé megy csak egyenesen nem. Brutális alacsony, ha nagyon kitaposott valahol az út ott képes a közepe leérni. Télen nehéz használni mert a nagy erő a hátsó keréken néha életveszély. Parkolókban forogni nagy élmény az tény. Városban araszolni néha fárasztó, mert nagyon nagy a kuplung útja amin jár de ez bmw sajátosság. Elvileg ennek a szériának a gyári hibája, folyamatos esőben álló helyben be tud ázni. Összességében az autó nagyon jó megbízható, ez a 2 l. diesel nagyon eltalált megfelelő karbantartással hibátlanul ketyeg nagyon sokáig. DE szerintem nem itthonra való. 320d-m packet. Gyárilag ültetve m-es kerekekkel.

Használó

Születési éve: 1988

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 8 liter

Fogyasztás országúton: 6 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Lerobbanás oka: motor 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 240000 Ft. Leírás: A kettős tömegű lendkerék.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem