PEUGEOT 307

Futott kilométer: 150 000 km

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Tetszett: szép forma, tágas, jól variálható belső. Utáltam: műszakilag egy nagy nulla! Utáltam az egészet úgy ahogy van. Hogy engedhet meg magának egy autógyártó cég egy ilyen silány autót?

Használó

Születési éve: 1969

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 2

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 7 liter

Fogyasztás országúton: 7 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 6 alkalom , ebből 2 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Soha többé nem kell Peugeot! Ez egy rakás sz*r. Minden elromlik rajta: kettős tömegű lendkerék, kormánykapcsoló, turbó, stb. És nagyon drága hozzá minden! A féktárcsa a csapággyal van integrálva, szóval ha cserélni kell, akkor nagyon drága! A részecskeszűrő miatt érzékeny az egész rendszer. Állandóan ANTIPOLLUTION FAULT van! Nézzétek meg a 307 fórumot is az indexen. A motor rángatása szériahiba! Ja, és csak áron alul lehet tőle megszabadulni. Pfffff....Lerobbanás oka: elektromos rendszer 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 200000 Ft.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: A negyedik szerelő találta meg a hibát! A turbón vacakolt a geometria helyzetérzékelő szenzor. Normál esetben azt sem kellene tudnom, hogy mi az, de annyit hordtam szerelőhöz, hogy már össze tudnék rakni egy új pözsót csukott szemmel is.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem