OPEL CORSA C

Futott kilométer: 182 625 km

Vegyes fogyasztás: 4.5 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Imádom a kocsit, bár a mai eszemmel már nem vennék ilyen kis vasat. Ha vinnem kellett bármit, akkor először is komoly legózás előzte meg az elindulást, de olyan dolgot még nem jutott eszembe szállítani vele, ami ne fért volna be --> ez takar szétszedett franciaágyat, zuhanykabint, stb. építkezem, ez van. Hiányzott róla a vonóhorog, de ez a saját trehányságom. Ha már ennyire telepakolták mindennel a kocsit, akkor elfért volna még egy sebességtartó automatika, aztán fullos a vas, de ennek is megvan az előkészítése (még az elektronika is megvan), csak a bajuszkart kell megvennem potom 40 Mátyásért, plusz szakszervíz berakja nekem ezt a bajuszos akármit közel ugyanennyiért, mert privát szerelő ezt nem vállalja. Mivel a márkaszervízben csalódnom kellett (pedig tényleg kicseréltek mindent, csak nem ért egy guriga taknyot az egész, láttam, ott álltam mellettük munka alatt), úgy voltam vele megoldom a jól hozzám nőtt lábammal is. Nagyon szerettem, hogy a kisgéppel piszok vagányan lehetett közlekedni, ha odaléptem, akkor ezt a 12 mázsát úgy kente, hogy öröm volt ülni benne, bár egy hatodik sebességfokozatot elbírt volna főleg pályán. Persze a kocsi fekete, így aztán az első 10 percben rettenetesen retkes lett mosás után, de ezt vállaltam, mikor megvettem, mert az autó márpedig fekete és pont. A digit klíma császárság, ami ebben van, az veri apám bömösét. Törést jól bírja, egyszer névnapom alkalmából elcsaptam vele egy szuicid hajlamú őzet. Neki az öngyilkossággal, nekem a pörkölttel volt sikerem, nomeg azzal, hogy megúsztam a lámpatest függesztőfüleinek repedéseivel, amit tök jól meg lehetett hegeszteni kispé'zé'... Ha nem lett volna az ominózus márkaszervízes parám és az EGR-szelep rendszeres hányása, akkor csak a kötelező szervizeket igényelte volna. Ajánlom mindenkinek, akinek nem kell nagy talicska!

Használó

Születési éve: 1984

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban:

Fogyasztás országúton:

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 4.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 4 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Egyszer beállt a motor a márkaszervíz "tökéletes olajának köszönhetően --> eredmény hengerfej-síkolás, azóta ezzel nincs baj. Egyszer elszállt a generátor szabadonfutója, időben megcsináltatva nem vészes, nem vágja haza a generátort. 2-szer elszállt az EGR-szelep, ez állítólag típushiba. Először kicserélték, másodjára már ilyen probléma nem volt, fogták és kisavazták. Ezt azóta is mindig megcsinálják nekem minden kötelező szervíznél.Lerobbanás oka: motorLeírás: Egyszer beállt a motor a márkaszervíz "tökéletes olajának köszönhetően --> eredmény hengerfej-síkolás, azóta ezzel nincs baj. Tanulság: rendes olajat kell használni és nem a gyári GM-es taknyot.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 300000 Ft. Leírás: Utólag tudtam meg, hogy 150 jó magyar ezresért hoztak volna nekem bele másik (1.7-es DTi) motort cimborák. Habzott a szám, ugyanis addigra elkészült, de azóta is megy...

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem