VOLKSWAGEN BOGÁR (KÄFER)

Futott kilométer: 85 000 km

Vegyes fogyasztás: 10 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Az autó 12 éve van nálam, összességében nagyon szeretem. Aki ült már Bogárban, tudja, miről beszélek. A mai autókkal összehasonlíthatatlan kényelem szempontjából, de Bogarat nem is a kényelem miatt vesz az ember. Nagyon jó érzés vezetni (ami azért fizikai munka, míg megszokjuk...). Amit úgymond utálok benne, hogy nem téli autó. Párásodik, ami ráfagy a szélvédőre, mivel nincs ventilátoros páramentesítése, kívül-belül jeges a szélvédő. Ezen kívül tavaszra a krómozott lökhárítók, tükrök stb. rozsdásak lesznek, pedig garázsban áll az autó. Összességében szeretem az autót, sajnos most mégis az eladásán gondolkodom, mert kezd rozsdásodni, ha pedig felújíttatnám, sajnálnám télen is használni. Két autót pedig bárhogy is szeretném, de nem engedhetek meg magamnak.

Használó

Születési éve: 1979

Neme: no

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 1

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban:

Fogyasztás országúton:

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 10 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 3 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Nem emlékszem pontosan, kb. évente mindig viszem szervizbe, párszor fordult elő, hogy terven fül is vittem valami miatt. Az elején voltak gondok a motorral, de felújítás után megoldódott minden.Lerobbanás oka: motorLeírás: Közvetlenül a tervezett motorfelújítás előtt történt, másnap vittem volna szervizbe.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 300000 Ft. Leírás: A legdrágább egyértelműen a 2 hengerfej cseréje volt.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Valamiért senki nem jött rá, miért nem volt alapjárat és állt le folyton a motor. Aztán végül a trafócsere volt a megoldás. Nem volt annyira nagy összeg (20 e), és addigra tökéletesen fékeztem már bal lábbal is...

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem