OPEL CORSA C

Futott kilométer: 155 402 km

Vegyes fogyasztás: 5.8 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Zajos, minden külső zaj hallható/téligumival idegesítő/. Tetőszigetelés 0. Ajtó szigetelés, ajtó külső lemez merevítés 0. Olyan mikor beteszed az ajtót, mintha egy konzervdobozt csapkodnál. Műanyagok kemények,rosszak, sérülékenyek, és nagyon gyűjtik a nyári meleget. Illesztési hézagok -vicc- néhol 1 cm :S . Ülések rosszak, kényelmetlenek hosszú úton -jah magasság nem állítható és a kormány sem állítható. Nincs könyöktámasz, pedig itt elkél, mert az ülés-kormény pozíció miatt fárad a kéz. Bal oldalt, ha fel akarod tenni a kezed az ajtóra, készülj fel, hogy a kemény műanyagok miatt fájni fog a könyöked. Az ülés kiszerelés szinte lehetetlen, mert a Torx csavarok tönkremennek. Persze az utastér műanyagjai zörögnek, minden kátyúnál, oh, meg a futómű zajok nagyon hallhatóak. A csomagtér bepárásodásra hajlamos, nem szellőzik ki. 175/70R13as nyárigumi beleér az első kerékjárat védő műanyaglemezbe. Klíma nélkül ne vedd meg. Kédergumik szigetelése nem kielégítő. Ablaktörlő lapátok túl kicsik gyárilag. Csomagtartó rosszul pakolható, hátsó ülések nem hajlanak le vízszintre. Futómű alkatrészei kicsit alulméretezettek /Astra F 30kgal könnyebb, de sokkal erősebb minden alkatrésze/. Néha túl erős az elektromos gáz szabályzás-gyorsításkor kockás. Ablak üvegek túl vékonyak. Hátsó ablakok -sínek kottyanása kb 1 cm kézi ablakemelőnél-úgy hogy 1 évben kb 4x tekertük le a hátsó ablakokat. Szélvédő kőfelverődésre nagyon hajlamos. Az ablak szigetelő gumik könnyen lemozdíthatóak- kézi nagynyomású mosó után rendszeres igazítás. Jobb első ajtó lefolyó csatornája rozsdásodásra hajlamos. Oh, és az ajtók nem szigeteltek víz ellen..... A motor néha zajos, olyan mintha szelepeshimbás lenne, de a szervíz szerint ez új korában is ilyen....A kocsi kanyarodáskor billegésre hajlamos, télen pedig a hátulja hajlandó könnyedén kitörni- főleg döntött körforgalmakban.

Használó

Születési éve: 1987

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: szuk

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmetlen

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 6.2 liter

Fogyasztás országúton: 5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 5.8 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma:

Meghibásodás leírása: 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 25000 Ft. Leírás: Szilentek még bírják, de a gömbfejek kikészültek: kormánygömbfejek cserélve, lengőkar talpasgömbfejek cserélve. Ami zavaró, hogy sérülékeny a középső katalizátor-kipufogódob párosítás. Illetve,hogy csak egyben cserélhető, és ez minimum 45ezer HUF. Nálam a 2013.03.15.-ei havazásos témában meg is sérült a katalizátor rugós lemezburkolata, ki kellene cserélnem. hátsó dobfékek beázásra hajlamosak, és olyankor búgnak. Fékpofákat nem kellett cserélnem, de idegesítő. Illetve a kézifék bowden kialakítás rossz, bekorrodál a futóműnél. Bowden csere ajánlott műszaki előtt. illetve hátsó fékmunkahenger mindig legyen kéznél. Toronycsapágy is hajlamos bevenni a sarat,port.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Hátsó fékek hajlamosak a beázásra , utána búgnak-városban idegesítő

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem