SUZUKI SX4

Futott kilométer: 100 000 km

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Suzuki.... mintha azt mondanám: Tesco-ból vásároltál autót, Tesco minőségűt....

Használó

Születési éve: 1995

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: higgadt

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: higgadt

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? lusta

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 8 liter

Fogyasztás országúton: 6 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 4 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Kuplung spontán leégett, éjszaka, trélerezni kellett másnap... Váltó engedi az olajat, gyújtógyetyákat cserélni kell, most egy komplett katalizátor is kell alá, rosszak a fékek, a műszerfal állandóan motorhibát jelez, ilyenkor visszaesik a teljesítmény, és 16-18 literes a 100-as átlaga ha a műszerfal motorhibát jelez, valamint ingadozik az alapjárat, van hogy az autó csak 4-edik indításra indul be... Arról ne is beszéljünk, hogy az autóból normálisan nem lehet kilátni se előre (Dupla "A" oszlop miatt), se hátra... Amikor megvettem tetszett, olcsó fenntarthatóság reményében vettem meg, azóta a vételárát körülbelül már rá költöttem, alig több mint fél év alatt. A karosszéria nagyon gyenge, rengeteg köfelverődés van már rajta, főleg hogy amerre lakom lassan már luxus 2 kátyú között az út... Szóvalnem ajánlom senkinek, ez számomra nem olcsó fenntarthatóságú autó. És -min utólag kiderült- Első lökös másik van rajta, két oldalelem fényezve, két elsőajtó fényezve, meg az egyik hátsó is... Még az is kiderült utólag, hogy a kereskedő -akitől vettem az autót kp-ra- egy, az ország másik végében lakó tulajtól hozta az autót. Legjobban tetszettí: hogy hú de jó, olcsó fenntartású, viszonylag fiatal autót vásároltam, aminek állítólag nagyon jó a motorikus része. Első 2 hétben tetszett, amíg ment hibátlanul. / Utáaltam: Az utántól csak a csalódás, meg a csalódás, meg a csalódás az autóban.... / Utáltam: Nincs olyan hónap, hogy ne lenne bele gond. Karosszéria nagyon gyenge (Mellesleg a lökhárítóról jön lefelé a festék, pedig nem csaptam el vele semmit, ütközve sem volt vele semminek), nagyon könnyen szerez kőfelverődést, fogyasztása nyugodt vezetésnél-, és hiba nélküli működés esetén 6 liter körül tartható, azonban autópályán, 130-140-es tempónál iszonyatosan instabil, és a fogyasztása sincs 10-12 liter alatt, nagyon pörgős motorja van, ha 2000-ig elváltod, akkor jó a fogyasztása, azonban 70-nél pörög 5.-ben 2000-et, 100-nál pedig már 3000-et (=Városi autó). Előzni szinte lehetetlen vele, előzéshez nincsen benne erő, vissza kell kapcsolni az a minimum, de valamikor az is kevés. Arról ne is beszéljünk, hogy annyira nincs tekintélye, hogy amikor elkezdesz valakit előzni, előfordul az is, hogy el kezd gyorsítani, le nyom az útról... Elsőbbséget sem adják meg mindig, mert Suzuki. És már értem,hogy miért nem nézi senki semmibe... Inkább autót kellett volna vennem suzuki helyett, már bánom hogy másokra hallgattam! Töréstesztje is siralmas... Hegységen lakom, nem Alföldön, de a szerpentineken van, hogy alig bír kikapaszkodni, nekiindulok 70-80-nal, tetején 2-esben 20-szal megy, majdnem padlógázon... Lerobbanás oka: motorLeírás: Amíg tudtam gurultam vele, Fasza volt éjszaka, lakott területen kívül, kb 30 kilométerre lakhelyemtől. Csak gurultam, gurultam, gurultam... Mindegy volt melyik fokozatot kapcsolom, ugyanis még a hátramenetben sem voltképes hátrafelé haladni, és 1-2-3-4-5 fokozatokban mindben elindult előre...

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 350000 Ft. Leírás: Vétel után 400(!!!) kilométerrel.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Nem próbálkoztam, mit próbálkozzak?! Olyan alkatrészek mentek tönkre, amik az autó főbb egységei, azokból meg másikat nem hordok magamnál...

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem