CHRYSLER STRATUS
Futott kilométer: 341 000 km
Vegyes fogyasztás: 10 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet
A tökéletesen összehangolt automata váltó rendszer az 1200-as fordulattól 6000-es fordulatszámig a lábunktól és akaratunktól függően szinte gondolat olvasásra vált, így nem igényel szinte tiptronicos beavatkozás. Mindig a megfelelő fordulatoknál és igénybevételnél vált lábunktól függően. A bőrülések nagyon kényelmesek elől hátul, 1000km után sem érzi az ember hogy elgémberedne. Jéghideg klíma. Lehet nyugodtan vezetni és ugyan úgy alkalmas meglepő ülésbe szorító gyorsulásokra. A fogyasztása a motor és kasztni méretéhez viszonyítva kimondottan alacsony. Nagyon erős és megbízható benzin motor. A váltó szintén fokozatmentes szinte érezni sem lehet a váltásokat. Hátsó utas ülés sor padló szintig ledönthető és egybenyitható a csomagtartóval így nagyon jól pakolható hosszabb nagyobb holmikat is szállítva. Pár negatív kritikának ellentmondva a váltó nem körülményes, kifejezetten pontos és hosszútávon is megfelelően teszi a dolgát ha az olajszintre, olajcserékre, szűrőcserékre figyelünk. Alkatrész utánpótlás bőséges és olcsó. Aki Stratust vesz mindenképpen a 2.5V6 típust nézze magának, az előző generációk váltó és elektronikai széria hibái már ki vannak javítva és tovább vannak fejlesztve. Továbbá a 2.0 literes motor a kasztnihoz kevés és ezáltal ugyan annyit fogyaszt mint nagyobb testvére, tehát nem éri meg. A 98s-nál régebbi statusok ha jól karban vannak tartva szintén nincs gond velük. Attól fölfele pedig kifejezetten érezhető a javítások és tovább fejlesztések komfort érzete az autókban. Személy szerint nekem ez a 3. stratusom 8év alatt és ár érték arányát tekintve a hasonló kényelmi és menettulajdonságokat nyújtó autók közül (bmw 525. E220-250) ár érték arányban, fen tarthatóságban kifejezetten jó választás.
Használó
Születési éve: 1984
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 11.5 liter
Fogyasztás országúton: 8.5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 10 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Szokásos olaj és szűrőcserék, klímatisztítás, utántöltés. 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Ablak emelő motor javítása, saját kezűleg pár órás mutatvány ajtóburokólat leszedésével 440Ft (szénkefék), Jobb oldali ülésfűtés relé kapcsoló kontakt hiba, 10 perc. Lámpákban izzócsere gyorsan és szakszerűen elvégezhető, nem igényel szervizt. Bármilyen alkatrész gyorsan és nagyon jó áron hozzáférhető, bármelyik általános autószervizben szereltethető.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem