CHRYSLER STRATUS

Futott kilométer: 341 000 km

Vegyes fogyasztás: 10 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet

A tökéletesen összehangolt automata váltó rendszer az 1200-as fordulattól 6000-es fordulatszámig a lábunktól és akaratunktól függően szinte gondolat olvasásra vált, így nem igényel szinte tiptronicos beavatkozás. Mindig a megfelelő fordulatoknál és igénybevételnél vált lábunktól függően. A bőrülések nagyon kényelmesek elől hátul, 1000km után sem érzi az ember hogy elgémberedne. Jéghideg klíma. Lehet nyugodtan vezetni és ugyan úgy alkalmas meglepő ülésbe szorító gyorsulásokra. A fogyasztása a motor és kasztni méretéhez viszonyítva kimondottan alacsony. Nagyon erős és megbízható benzin motor. A váltó szintén fokozatmentes szinte érezni sem lehet a váltásokat. Hátsó utas ülés sor padló szintig ledönthető és egybenyitható a csomagtartóval így nagyon jól pakolható hosszabb nagyobb holmikat is szállítva. Pár negatív kritikának ellentmondva a váltó nem körülményes, kifejezetten pontos és hosszútávon is megfelelően teszi a dolgát ha az olajszintre, olajcserékre, szűrőcserékre figyelünk. Alkatrész utánpótlás bőséges és olcsó. Aki Stratust vesz mindenképpen a 2.5V6 típust nézze magának, az előző generációk váltó és elektronikai széria hibái már ki vannak javítva és tovább vannak fejlesztve. Továbbá a 2.0 literes motor a kasztnihoz kevés és ezáltal ugyan annyit fogyaszt mint nagyobb testvére, tehát nem éri meg. A 98s-nál régebbi statusok ha jól karban vannak tartva szintén nincs gond velük. Attól fölfele pedig kifejezetten érezhető a javítások és tovább fejlesztések komfort érzete az autókban. Személy szerint nekem ez a 3. stratusom 8év alatt és ár érték arányát tekintve a hasonló kényelmi és menettulajdonságokat nyújtó autók közül (bmw 525. E220-250) ár érték arányban, fen tarthatóságban kifejezetten jó választás.

Használó

Születési éve: 1984

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 11.5 liter

Fogyasztás országúton: 8.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 10 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Szokásos olaj és szűrőcserék, klímatisztítás, utántöltés. 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Ablak emelő motor javítása, saját kezűleg pár órás mutatvány ajtóburokólat leszedésével 440Ft (szénkefék), Jobb oldali ülésfűtés relé kapcsoló kontakt hiba, 10 perc. Lámpákban izzócsere gyorsan és szakszerűen elvégezhető, nem igényel szervizt. Bármilyen alkatrész gyorsan és nagyon jó áron hozzáférhető, bármelyik általános autószervizben szereltethető.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem