SUZUKI IGNIS

Futott kilométer: 196 000 km

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Szinte elnyűhetetlen. Sajnos, nem gondoskodom megfelelően róla, mégis kitart mellettem, miközben rettenetes mennyiségű árut cipel (habtestemet is beleszámítva, nem ritkán 5-7 mázsát is), ráadásul az úttalan-utakon is nagy tempóval megyünk. Lustizósból néha idegbeteg módjára ritmust váltva vezetek, de kitart mellettem. Kicsit eltunyult, de még fut rendesen. Megérdemelne 200 ezer km előtt egy nagy szervizt, remélem a jó Isten is megsegít és elkényeztethetem alkatrészekkel, kenőanyagokkal.

Használó

Születési éve: 1976

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 7 liter

Fogyasztás országúton: 7 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Trehány gazda vagyok. 2 évente műszaki vizsgán van olaj- és szűrőcsere. Jó értelemben vett "igénytelen jószág" a kicsikém.Lerobbanás oka: elektromos rendszer 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: A majd' 5 éves akkumulátor beadta a kulcsot a karácsonyi - egy hetes - állás alatt a mínuszokban. Berántottuk, akkucsere, minden szép és jó. :)

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Javítás összege: 110000 Ft. Leírás: Máig nem tudom pontosan mi volt a hiba. Amúgy a legkitartóbb hibajelensége a csomagtér ajtó kilincs letörés. Már három darabot elfogyasztottunk és látom típustársakon, hogy itt-ott hasonló a helyzet. A szériahiba: a két szélén csavarozódik fel a kasznira, míg a nyitógombnál / -markolatnál csak "rápattan" a zárból kiálló két ricnire. Ha erre valaki lendületesebben rányit (mint például cégünknél a porta(biztonsági)szolgálat, ráadásul napjában többször is), akkor könnyen megreped. Onnantól nincs megállás, lassan kikotyogósodik, majd hopsz, 1-3 hónapon belül le is törik.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Máig nem tudom mi volt a hiba. Közel 1 hónapig bütykölték a (nem márka)szervizben, típustársból cserélgették az alkatrészeket egyesével. Motorhibát dobot és rángatott: gázelvételnél az alapjárati szint elérésénél berángatott - pont ugyanezt csinálta előtte a 4-ütemű Trabantom is, én a rendszeresen "száraz" üzemanyagtartályba tankolásra (illetve a' miatti dugulásra) gyanakodtam. Komputer hibakiütés után is rossz volt, akku csere, meg ki tudja még mi volt, de 4 hét múlva szuperül ment. Azóta "fixen" 400km-nél, vagy lehetőleg annak közelében tankolok (eddigi rekord 540-560km egy tankkal, 34-35 liter, már nem emlékszem pontosan).

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem