CITROEN JUMPY

Futott kilométer: 418 000 km

Vegyes fogyasztás: 7.5 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Azt kaptam, amit vártam. A 415000 futott km alatt egyszer vontattak, az első ékszíjtárcsa szétesésnél 80-90 e, km-nél, de utána már rájöttem, hogy akkor is haza tudtam volna jutni, akksiról, töltés nélkül, kb. 30 percre voltam az otthonomtól.

Használó

Születési éve: 1964

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 3

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 8 liter

Fogyasztás országúton: 7 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 3 alkalom , ebből 2 lerobbanás

Meghibásodás leírása: A főtengelyen található gumi ágyas ékszíjtárcsa 80000 km-ként szétesik. Gyári hibás volt a hidraulika szivattyú, 200000 km környékén bontottra cserélve, azóta jó. 250000 km-nél a kuplung kinyomó csapágy halt meg, ha már szét lett szedve, teljes kuplung generál, pedig a tárcsa még bírta volna sokáig.Lerobbanás oka: motor 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: 400000 környékén elkezdtek töredezni a kisebb átmérőjű acél vízcsőcsonkok. Már kétszer folyt el ez miatt a hűtővíz.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 200000 Ft. Leírás: 150000 km-nél az egr szelep megadta magát, de a gyöngyösi "szakszerviz" olyan béna volt, hogy három hétig keresték a hiba forrását. Szinte mindent kicseréltek az üzemanyag ellátó rendszerben. Már a motort akarták megbontani, mire rájöttek, hogy hol a baj.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem