OPEL ASTRA H

Futott kilométer: 225 000 km

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Megy mint a barom, nagyon stabil a futóműve 225/45r17-es gumikkal kiszélesítve kb et30-ra. A kemény futómű miatt nem mész vele szar úton gyorsan, ezért nagyon jól bírja a futómű.Tág utastér és rengeteg extrával egy igazán szerethető autó. A gyengesége a generátor az 50amperes áramfelvétel miatt, rövid távon télen nem tölt annyit a generátor, mint amennyit levesz az autó. Ha nem figyelsz erre, akkor reggel keresheted a bikakábelt.

Használó

Születési éve: 1979

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 2

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 7.5 liter

Fogyasztás országúton: 5.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 2 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: A generátor diódasort kellett cserélni a folyamatos 50amperes terhelés miatt(3comp.elektromos szervó meg a sok extra).Mikor megvettem, fütyült a turbó, inkább felújítattam 70ezerért, minthogy szétszakadjon.Tolatóradar egyik érzékelőjét kellett kicserélni.Meg az összes ajtóhatárolót kicseréltem, mert befújtam motorláncsrével és szétmarta a műanyag bevonatot:D Balfasz voltam....Lerobbanás oka: elektromos rendszer 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Generátordiódasor tönkrement.Kb 10eFt volt a csere.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 70000 Ft. Leírás: Turbófelújítás kb 200.000kmnél. A füstgázvisszavezető szelepet(EGR szelep) csak simán levakoltam. +10paci egyből:D

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem