HYUNDAI H-1 STAREX

Futott kilométer: 142 247 km

Vegyes fogyasztás: liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Megy a bontóba, állítólag típushiba miatt. Nagyon gondosan volt karban tartva, mégis minden siklócsapágy tönkre ment a motorban. Még a kormánykereket is védőhuzattal használtam, a váltógombot is lecseréltem és eltettem a régit az ülésen mindig huzat volt, hogy ki ne szakadhasson, hogy ha eladom majd, akkor az új gazdája is örülhessen neki, hogy karbantartott jó autót vett. Még a gyári pedálgumik is megvannak. Most jó bontott alkatrészek lesznek ha kell valakinek...

Használó

Születési éve: 1976

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: higgadt

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 1

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: higgadt

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 9.5 liter

Fogyasztás országúton: 8 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás:

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 2 alkalom

Meghibásodás leírása: 70.000 km-nél kuplung csere. 120.000 Ft+Áfa. 90.000 km-nél olajgomba csere. 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 12000 Ft. Leírás: Az autó a mai napon gazdasági totálkáros lett, minden a motorban lévő siklócsapágy berágódott rajta. Folyamatosan, rendszeresen szervizelve volt, Mobil 1 olajat használtunk, minden szűrő a gázolaj szűrő is 15.000 km-ként cserélve volt. A szétszedett motor olajteréből enni lehetne olyan tiszta, a szeleprugón a gyárban rákerült sárga festék 11 év és 142.000 km után még látszik és mégis mehet a bontóba. Nagyon sajnálom, eddig szinte hibátlan a kuplungot leszámítva 0 alkatrész és szervizköltségű autóm volt. Sajnos ez most minden eddigi jó tapasztalatot felülír. Soha többé Hyundai autót nem fogok venni. Az autó 140LE, CRDI motoros. Állítólag típushiba.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem