MITSUBISHI LANCER

Futott kilométer: 260 000 km

Vegyes fogyasztás: liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Belső tere gyönyörű. Kényelmes, jól pakolható. Kellően dinamikus, bár nem rakéta. Tökéletesen megbízható. Jó a fogyasztása. Mivel az alkatrész drága, sokakat visszariaszt, de mivel sose kell (nekem legalábbis sose kellett) vásárolni, kibírható.

Használó

Születési éve: 1959

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban:

Fogyasztás országúton: 7 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás:

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: 6 év alatt 230 ezer kilométer, rendszeres szervizelés Olaj, szűrők, gyertyák stb) mellett meghibásodás nélkül. Lerobbanás oka: elektromos rendszer 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: 5 éves korában az akkumulátor kifeküdt, Sárga Angyal bebikázta, benzinkútnál új akkut helyeztünk bele, azóta is kifogástalan.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 90000 Ft. Leírás: A gyorsan kopó fékek (tipushiba!) miatt cserélni kellett a teljes garnitúrát,gyári fékbetétek és tárcsák beszerelése óta semmi hiba nem adódott.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: A fékbetétek ill. tárcsák gyors kopása csak a teljes fékrendszer cseréjével volt orvosolható. Az olajteknő alja a só kimarása, kőfelverődés miatt cserére szorult 240 ezer kilométernél.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem