NISSAN ALMERA

Futott kilométer: 139 000 km

Vegyes fogyasztás: 5.5 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Amikor ment, akkor nagyon szerettem, mert az 1.5 dCi jól vitte a felépítményt, mellé pedig alig kért enni. Szeged-Bécs oda-vissza kijött 5,6 l/100 kilométerből, négy személlyel, végig autópályán. Országúton a 60 literes tank 1300 kilométert tett lehetővé egyben. Elöl megfelelő volt a kényelem is, de amikor elromlott, akkor rendesen vitte a pénzt. Nem az autó hibája, hanem az én tudatlanságomé, hogy ezzel a motorral meg mertem venni.

Használó

Születési éve: 1977

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 2

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 6.2 liter

Fogyasztás országúton: 4.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 5.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 4 alkalom , ebből 2 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Száradt volna le a kezem, amikor ráböktem a linkre a Használtautón. Utána pedig égtem volna el a pokol tüzén, amikor kifizettem érte a vételárat. Egyszer okozott hatalmas örömet, amikor az eladás utáni reggelen a parkolóban egy Swift Sedan állt és nem ez a szar. De egyébként csakis magamat okolhatom, mert egyszerűen nem néztem utána, hogy Renault 1.5 dCi van benne. Innentől egyértelmű volt a szopóág.Lerobbanás oka: motorLeírás: Általában a legrosszabbkor és a legrosszabb helyen.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 350000 Ft. Leírás: Szegedről mentünk Alsópáhokra, kicsit pihenni. Két gyerek, csomagtartó megdurrantva, irány a négycsillagos kényelem. Pestnél rángatás, egyenetlen alapjárat, csodás füst. Csak az 1.5 dCi tréfált meg, ami porlasztócsúcsok cseréjét, az adagoló felújítását, valamint az üzemanyagrendszer átmosását jelentette. Potom 350.000-ből megvolt. Később (értsd: 3 hónap) a változatosság kedvéért a porlasztócsúcsok nyomását figyelő szenzor szart be, akkor teljesen meghalt a motor, az is megvolt potom 80.000-ből.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem