RENAULT MEGANE

Futott kilométer: 144 000 km

Vegyes fogyasztás: 6 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Hát sajnos nekem nem vált be! Nagyon drága az autó fenntartása és szervizelése (5L olaj + olajszűrő + levegő szűrő + pollen szűrő + gázolaj szűrő önköltségi áron is közel van a 25000Ft-hoz.A kíméletes üzem érdekében én mindig lecseréltem az olajat 15-18000Km után, holott a gyári intervallum 30000Km, és a gázolaj szűrő sem bírja 60000Km-ig). Ehez persze hozzá járul az is, hogy valószínűleg megvezettek a km óra állással, de akkor is csalódtam, mert kb. 200000Km-es futás után is rengeteg a hiba és javítása nagyon költséges számomra!Persze ha a Franciák nem erőltetnek a "saját" alkatrészek beszerelését, akkor sokkal megbízhatóbbá válna az autó! Az elektronika pocsék! Az otthon elvégezhető karbantartásra sok speciális szerszám kell, amik igen drágák a szerszámok között. Ami tetszett, a kényelem a gyorsaság, a biztonság és az alacsony fogyasztás. Ezek mellet, kellemetlen volt az állandó "félsz" az esetleges lerobbanás miatt!

Használó

Születési éve:

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 2

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 6.5 liter

Fogyasztás országúton: 5.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 6 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Gyári hibák: -Váltó olaj folyás (költséges hiba, pár ezer forintos alkatrész miatt szét kell szedni a váltót, ami 50000Ft-ról indul) -Hátsó lengés csillapító törés (nem szakszervizben 30000Ft anyaggal együtt, persze nem Monroe anyaggal) Egyéb hibák: -Légtömeg mérő (bontott 10000Ft, de lutri, + hibakód törlés ellenőrzés 5000Ft nem szak szervízben) -Üzemanyag szivattyú (csere 65000Ft, nem szakszervizben) -Befecskendező elektronika vezeték (a szelep fedélen, a légszűrő alatt kidörzsölődik, ami zárlat esetén horribilis összeg lehet!) Lerobbanás oka: motorLeírás: Érdemes megfelelő szervizbe vinni az autót, ahol rendelkeznek hibakód olvasóval, és értenek is a Renault-hoz!

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Nincs kiemelt meghibásodás.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: A váltó olaj folyást lehet másképp is javítani, mint hogy szétszedjük a váltót. Ennek költsége jóval kevesebb, mint a hagyományos módozat, de csak 1/2 évig bírja kb.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem