TOYOTA STARLET

Futott kilométer: 137 000 km

Vegyes fogyasztás: liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Hát a gumik egy szezon (6 murvás verseny) alatt elkopott,a fékek újak voltak és minden verseny előtt pucolás,olajcsere 3 versenyenként,lengéscsillapító elől felújítható volt,de csak egyszer kellett,amikor épült az autó,a hátsót viszont (mivel a típus gyenge pontja) helyettesítettük lágyított (és felújított) Barkas lengéscsillapítóval.Mind a 4 gyári rugóból 1-1 menet lecsapva. Egyéb módosítás nem történt az autón,mégis bírta a nagy ugratásokat,kegyetlen traktorutakat,betonplaccokat. Mivel széria ezres motor nem folytotta belénk a szuszt gyorsításkor,ki kellett taposni a szemét,és fék nélkül átgázolni mindenen hogy gyorsak legyünk.Az autó a következő gazdájánál is kibírta ugyanezt.Nálunk bajnok lett.Kategória váltás miatt adtuk el.

Használó

Születési éve: 1984

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban:

Fogyasztás országúton:

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás:

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 2 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: El kell mondanom hogy ez egy amatőr versenyautó volt,teljesen szétszedtük és összeraktuk,ettől volt minden olyan patent,eddig ennek az autónak volt a legjobb a vezethetősége (bukócső,megpiszkált futómű).A motor gyári,szétszedve sem volt,csak a légszűrő,a gyújtás és a kipufogó lett bolygatva. A hibák: 1. termosztát zárva maradt az első indításkor,ki kellett dobni. 2. kiesett az egyik hátsó kerék,mert zsírral kentem a meneteket és összegyűjtötte a port.Inkább olajjal kenjük!Lerobbanás oka: motor 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Termosztát,ld. fent.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Garancia már lejártJavítás összege: 15000 Ft. Leírás: A kiesett alufelni lyukosztásának javítása (oválisra verődtek).

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Hát a kipufogó gyakran leszakadt,meg a hátsó rugótányér tetejéből hiányzott egy nagy fém "alátét" (kör alakú laposvas),amitől többször kiszakadt,nem volt utána lengéscsillapítás.Az alátétet helyettesítettük,utána mindent kibírt.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem