RENAULT MEGANE

Futott kilométer: 105 000 km

Vegyes fogyasztás: 5 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Ahogy az emberekkel bánnak a renault hungáriánál. nem akarnak segiteni csak lepasszolják a gondodat, noha nekik könnyeb lenne felvenni a kapcsolatot a francia renaultal.

Használó

Születési éve: 1969

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 2

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? lusta

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 5.6 liter

Fogyasztás országúton: 4.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 3 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Sziasztok. Szeretnék elmesélni egy történetet, ami velem esett meg. Nevessetek egy jót, rajta mert én már csak nevetni tudok. Németországban, dolgozom rendszeresen, járok ki. Egy 1. 5 CDI Renault Megán limuzinnal. Jó kocsi 105000 km van benne 4 éves 3 millióért vettem három éve, használtan Németországban. November 29. én szombaton elindultam vele Nürnberg felé hogy belekezdjek a soronkövetkező munkámba. Passautól 30 km. Re valami csörgére lettem figyelmes a motor tér felöl 130 km/ó sebesség mellet. Reflexből kinyomtam a kuplungot és kikaptam a sebességből a váltót. A következő pillanatban leset a fordulatszám egy rántást, éreztem bebólintott az autó és egy durranást halottam. A komputer azonnal leállt és minden kikapcsolt. A maradék lendületet kihasználva kikormányoztam a kocsit a leálló sávba. Kinyitottam a motorháztetőt és mit találtam? A dugattyú hajtókart, ami kiütötte az oldalát a motornak. Na mondom magamban ez aztán már valami. Épp hogy csak lejárta a 100e-ret és maghal a kocsi. Kellő képen idegbeteg lettem. Szerencsére a kollégák értemjöttek és a kocsit hazaszállítattam az ADAC-vel. Azonnal felvettem a kapcsolatot a Renault Hungáriával. Megvizsgálták az autót, majd megállapították ”anyagfáradási hiba”! Egy 105e km futott autónál?????? Aminek simán kellene bírnia 3-400e km-t. De mivel a kocsit nem itthon vásároltam „igaz itt költöttem rá több százezer forintot kötelező szervizeknél mivel nekem a kocsi munkaeszköz ezért erre különös gondot fordítottam” dugjam fel magamnak a kocsimat. De másfélmillióért adnak egy új motort. Ez betette a kulcsot. Most hazajöttem és ugyhatároztam ez nem az én évem, ezért magamra zártam az ajtót, ablakot és vártam az év végét. De akkor sem vagy biztonságban, mert a baj tud házhoz jönni is. Levelet kaptam az autópálya kezelőtől, hogy december 2. án 12. 02 kor az M1 autópályát matricanélkül használtam fizessek pótdíjat. Néztem szájjal, hogy mi van???? Ezek a …… lekapták a kocsit a tréleren, ahogy hozzák haza és kiküldték a csekket. És most még nekem kell papírok után szaladgálni, hogy bizonyítsam a kocsit, szállították, mivel a fényképen csak a rendszám látszik. De hogy amikor egy hatos fogat része volt a kocsim és valoszinüleg a tréler tetején volt az autóm, négy méter magasan. Itt már csak röhögni tudtam és ugydöntöttem megosztom veletek e tortúrát. Úgyhogy csak óvatosan a Megánokal. Lerobbanás oka: motor

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Garancia már lejártJavítás összege: 1500 Ft. Leírás: Egy uj motor 1 500 000 Ft.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Cserélni kellet az elektremos ablakemelőket elöl mind a két oldalon. 100 e Ft/db. Majd az UCH jelvevő ment tönkre benne szintén 100e Ft.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem