VOLKSWAGEN Golf 1.4 TSi Perfekt 2006 - 54 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2006
Típus
VOLKSWAGEN Golf 1.4 TSi Perfekt
Felszereltség
Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fordulatszámmérő; Függönylégzsák [windowbag] elöl-hátul; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Információs rendszer: fedélzeti számítógép; Kárpit: szövet; Kipörgésgátló [ASR]; Kormánykerék: bőr + bőrbevonatú sebességváltókar; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Könnyűfém keréktárcsák: 16'; Központizár távirányítással; Külső visszapillantó tükrök a karosszéria színében; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Légkondícionáló berendezés, félautomata; Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl; Mikrofilter [por-és pollenszűrő]; Olvasólámpa elöl; Pohártartó elöl-hátul; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék: pótkerék helyett abroncsjavító készlet; Rádió-CD 6 hangszóróval; Sebességváltómű: 6 fokozatú mechanikus; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezetőülés; Üvegezés: hátul sötétített; Vészhárítók a karosszéria színében
Futott km most (vagy eladáskor)
54 000 km
Vezetett km
50 800 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, más motorral
Tetszett / utáltam
Elsőre megkedveltem az autót. Iszonyúan élveztem az alattam lévő autó erejét. Kinézet és dinamika, kényelem, vezethetőség tökéletes volt. Élmény vele hosszútávon autózni. Mindennel elégedett lennék, csakhát cserbenhagyott.

Használó

Születési éve
1972
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet, autópálya, országút
Lakóhely
Falu
Gyerekek száma
2

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
9 l
Fogyasztás országúton
8 l
Vegyes fogyasztás
9 l

Megbízhatóság

Meghibásodás leírása
Lerobbanás oka: motorLeírás: Vásárolni voltam, amikor egyszercsak egy nagy "nyekkenést" hallottam az autó beindításakor. Majd egy nagyobb csattanást, amikor a motor tekert. Gondolom ekkor ugorhatott át a vezérműlánc, és verte szét a nyomás a dugattyúkat.
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: motor
Javítás összege: 400000 Ft. Leírás: 40.000 km-nél a vezérműlánc megnyúlt, átugrott a vezérlés. A motor teljesen beállt. Motorcserére volt szükség. Ezek szerint az 1.4-es motor nem bírja a 140 LE-t!
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
50000 km
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Csak az akksik hiánya gátolja meg az Ioniq térnyerését

Akkumulátor-hiányban szenved a Hyundai

41 perce – Autósvilág hírei

Már növeltek a Hyundai Ioniq gyártási kapacitásán, a további növekedést azonban az LG Chem gátolja, ami nem tudja kiszolgálni a keresletet.


Vadabb verzióval dobják fel a Peugeot 308 palettáját

308 feletti lóerővel érkezik az erősebbik 308 GTi

4 órája – Autósvilág hírei

Megszellőztettek néhány infót a franciák, miszerint Golf R-t is verő 308-as érkezik. A GTi vadított verziója elég erős lesz ahhoz, hogy megviccelje a németeket.


Az új RS5 Audi a katalógusértéknél is jobban gyorsul

A gyári adatoknál is gyorsabb az Audi RS5

7 órája – Autósvilág hírei

Nemrégiben már leleplezte a német gyártó legújabb RS5 modelljét, amelyről most kiderült, hogy még a katalógusban megadott adatoknál is gyorsabb lesz.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.


Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

IQ-ból ötös! - Hyundai Ioniq hybrid teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó Ioniqból. Elektromos kivitele után most alap hibridjével próbáltuk. Lássuk, megéri-e ezt a hajtásláncot választani!

Még több teszt

Használtautó.hu

VOLKSWAGEN GOLF V 2.0 T FSI GTI MAGYAR

VOLKSWAGEN GOLF V 2.0...

Ár: 2.250.000 Ft

Évjárat: 2005 / 9

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN GOLF V Variant 2.0 CR TDI Comfortline

VOLKSWAGEN GOLF V Vari...

Ár: 1.755.000 Ft

Évjárat: 2008 / 8

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN GOLF V 1.4 FSI Comfortline

VOLKSWAGEN GOLF V 1.4...

Ár: 1.699.000 Ft

Évjárat: 2004 / 6

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN GOLF V 2.0 PD TDI Sportline DSG

VOLKSWAGEN GOLF V 2.0...

Ár: 1.190.000 Ft

Évjárat: 2005 / 2

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN GOLF V 2.0 PD TDI GT Sport DPF

VOLKSWAGEN GOLF V 2.0...

Ár: 2.820.000 Ft

Évjárat: 2008 / 4

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

Még több autó