0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Kis motor, nagy kényelem - BMW E36 316i

BMW E36 316i, 1998 - használtteszt

·

Az importlista élén is állt az E36 316i. Tetőablak, klíma, villanyablakok központi zár, minden van, amire a vevő vágyhat. Ezek működnek is, csak a rozsdával legyünk jóban.

Teszt
Műszaki adatok

%KA%A szedán karosszériaforma tökéletes megtestesítője az E36, a négyajtós is mutatós, nem csak a kupé. Elöl fehérek, hátul sárgák az indexek, a vesék viszont a '96-ban érkezett nagyobb, faceliftes darabok%KA%

A szedán karosszériaforma tökéletes megtestesítője az E36, a négyajtós is mutatós, nem csak a kupé. Elöl fehérek, hátul sárgák az indexek, a vesék viszont a '96-ban érkezett nagyobb, faceliftes darabok

Múlt héten olvashattak egy kimondottan szép állapotú Audi A4-esről, a B5-ös széria vetélytársa nem csak újkorában, de használtan is a 3-as BMW E36-os szériája. Korábbi használtautó körképünk egyik további szereplőjéből is mutatunk most egy tipikus példányt. Az E36 sajnos nem olyan jó sorsú, mint az Audi A4, karosszériájának korrodálódás elleni védelme egyáltalán nem olyan hatékony, cserébe viszont hátul hajt, és éppen ezért sokak nem is említik őket egy lapon. Pedig mindkettő a '90-es évek belépő szintű prémiumautója volt, ma pedig a kispénzűek komoly reménye és az első autót vásárlók rejtett álma.

%KA%Egy BMW 1,6-os motorral is az, a 16i-t hajtóknak sincs miért szégyenkezniük%KA% %KA%Egy BMW 1,6-os motorral is az, a 16i-t hajtóknak sincs miért szégyenkezniük%KA%

Egy BMW 1,6-os motorral is az, a 16i-t hajtóknak sincs miért szégyenkezniük

%KA%Egyszerű, de jellegzetes. Először kerültek közös bura alá a kerek fényszórók, ez a hagyományos halogénizzós, a projektorosból nehéz találni bontottan, és drága is%KA%

Egyszerű, de jellegzetes. Először kerültek közös bura alá a kerek fényszórók, ez a hagyományos halogénizzós, a projektorosból nehéz találni bontottan, és drága is

Az, hogy mindenki a legtöbbet szeretné kihozni abból, amije van, nem titok, persze az igények ritkán egyeznek. Sokan úgy vélik, minél fiatalabbat szeretnének kapni a pénzükért, és lehet, hogy valahol nekik van igazuk, ám ez gyártmány- és modellfüggő, hiszen egy tízéves autónak is lehetnek komoly rozsdásodási problémái. Erősen kettébomlik ez a tábor és nagy valószínűséggel sosem fogják tudni meggyőzni egymást, de a szópárbaj örökös lesz. Hogy mennyire népszerű a jócskán húszas éveiben járó E36, mi sem bizonyítja jobban, minthogy 2012-ben vezette az importlistát, méghozzá legkisebb motorjával, az 1,6-os, 99, 1993-as gyártástól 102 lovas négyhengeressel.

%KA%Komor, de komoly a fekete beltér, én a szürkét jobban szeretem. Furcsálltuk a Daciákban a középre helyezett ablakemelőket, pedig a '90-es évek prémiumautóiban is ott voltak%KA%

Komor, de komoly a fekete beltér, én a szürkét jobban szeretem. Furcsálltuk a Daciákban a középre helyezett ablakemelőket, pedig a '90-es évek prémiumautóiban is ott voltak

%KA%Nem kifejezetten jó tartásúak, ám kényelmesek az ülések. A hátsó pad szinte makulátlan, sajnos a hátsó ajtónyílások aljáról ezt már nem lehet elmondani%KA% %KA%Nem kifejezetten jó tartásúak, ám kényelmesek az ülések. A hátsó pad szinte makulátlan, sajnos a hátsó ajtónyílások aljáról ezt már nem lehet elmondani%KA%

Nem kifejezetten jó tartásúak, ám kényelmesek az ülések. A hátsó pad szinte makulátlan, sajnos a hátsó ajtónyílások aljáról ezt már nem lehet elmondani

Az első széria 1990-1993-ig még az E30-ból származó 1,6-ossal készült, szíjas vezérléssel, a későbbi erősebbik 1,6-os már láncos. Mindkettő hajlamos a szakadásra, de utóbbi a kényesebb, viszont kétségtelen, hogy a jobb állapotúakat abból találjuk. Erre mondjuk kevésbé jó példa ez az 1998-as példány, viszont a kínálat 90%-át elég jól tükrözi. Motorikusan remek állapotban van. Az 1,6-os benzines járása kiegyensúlyozott, könnyen indul és a gázt is élénken veszi. Nagy lendületet persze ne várjunk tőle, de csak az elindulás nehéz, utána meglepően dinamikusan közlekedhetünk, napi használatra bőven elég. Sokan azt gondolják, hogy ez is elég lesz a csapatáshoz, hiszen hátul hajt, és éppen ezért kitapossák a szemét, de nem fog jobban menni. Vidáman pörög és nyomatékát is csak 3500-nál kezdi el leadni, a csúcsteljesítmény meg 5500-nál érkezik, szóval ha tényleg azt akarjuk, hogy menjen, akkor hajtani kell. Felhasználás kérdése, de ha tényleg csapatós E36-ost akarunk, ennél nagyobb motorral keressük, első autónak, napi használósnak, ingázósnak viszont kiválóan alkalmas. Fogyasztása autópályán a legideálisabb, akár 7 liter alá is vihető, városban jóval fölötte számoljunk.

%KA%Magasságban is állíthatóak az ülések, a kárpit a legtöbb helyen még tartja magát, a vezető ajtaján és ülésén viszont már viseltes, de csak kopott, nem szakadt%KA% %KA%Magasságban is állíthatóak az ülések, a kárpit a legtöbb helyen még tartja magát, a vezető ajtaján és ülésén viszont már viseltes, de csak kopott, nem szakadt%KA% %KA%Magasságban is állíthatóak az ülések, a kárpit a legtöbb helyen még tartja magát, a vezető ajtaján és ülésén viszont már viseltes, de csak kopott, nem szakadt%KA%

Magasságban is állíthatóak az ülések, a kárpit a legtöbb helyen még tartja magát, a vezető ajtaján és ülésén viszont már viseltes, de csak kopott, nem szakadt

%KA%Kétzónás digitális a klíma, ami a közel 20 éves autóban is jéghideget fúj, szinte azonnal, hibátlanul működik%KA%

Kétzónás digitális a klíma, ami a közel 20 éves autóban is jéghideget fúj, szinte azonnal, hibátlanul működik

Átesett nemrég a kötelező olaj- és szűrőcseréken, ezért most minden szint tökéletes, pedig azóta több mint ezer kilométert ment, mégsem csipegeti az olajat. Jellemző probléma az olajszűrő tömítésénél csordogáló olaj, itt is megvolt, de a tömítés cseréjével orvosolták, így most ott sem szökik. Rengeteg az ékszíj ahhoz képest, hogy ez csak egy sornégyes, persze, ott a kormányszervó szivattyúja és a klíma kompresszora is, szerelni viszont nem vészes, hatalmas a hely a motortérben. Ha már a klímánál tartunk, jellemzőbb a 16i motoros E36 légkondival, mint az 18i, 18is, vagy 20i. Furcsa összefüggés, de többen inkább a kényelmet választották, mint az erős motort anno. Ráadásul itt digitális, kétzónás, és nagyon hamar jéghideget fúj, hatékonyan hűti le az utasteret. Van két elektromos ablak is elöl, valamint ABS, de nincs például board computer, amiből többféle változat is létezett, a komolyabbakon a legtöbb vezetési infót is lekérdezhetjük.

%KA%Jellemző a kilincsek körüli gumi öregedése, olcsó tétel, de macerás cserélni. Kulcsos a központ zár, a sofőr ajtaján viszont jelenleg rossz a zár, de a gomb lenyomására bezár mind a négy ajtó%KA% %KA%Jellemző a kilincsek körüli gumi öregedése, olcsó tétel, de macerás cserélni. Kulcsos a központ zár, a sofőr ajtaján viszont jelenleg rossz a zár, de a gomb lenyomására bezár mind a négy ajtó%KA%

Jellemző a kilincsek körüli gumi öregedése, olcsó tétel, de macerás cserélni. Kulcsos a központ zár, a sofőr ajtaján viszont jelenleg rossz a zár, de a gomb lenyomására bezár mind a négy ajtó

%KA%Különös, hogy csak egy-két M-es kiegészítőt kapott, mint a kormány és a váltógomb. Előbbi nincs túl rossz állapotban, de egy bőrözés ráfér, a fogása kiváló%KA%

Különös, hogy csak egy-két M-es kiegészítőt kapott, mint a kormány és a váltógomb. Előbbi nincs túl rossz állapotban, de egy bőrözés ráfér, a fogása kiváló

Érdekes válogatás a normál külső plusz kis szárny, M-es kormány és váltógomb összeállítás. Gyári a 16-os dísztárcsás lemezfelni, tehát sportosságot csak nyomokban szerettek volna belevinni a megrendeléskor. A kormány hamarosan friss bőrözést kap, mert jelentősen kopott már, de a varrás még sehol nem enged és a bőr sem szakadt át, vállalható, ahogy egyébként odabent minden. Az összeszerelés még mindig jó, néhány helyről jön csupán apróbb zörej, kopás is csak a vezető ülésén van. Ajtókárpitból csak az elsők kezdtek neki a lógásnak, a tetőkárpit makulátlan, ahogy a hátsó ülés is. Működik a gyári kazettás rádió és a váltó is patent, keveset rángathatták, mert még mindig egész feszes, pontosan rakhatók a fokozatok. A kormányzás közvetlen, súlyosabb, mint bármelyik mai BMW-ben, de a futómű nem nagy barát a sportos viselkedéshez.

%KA%A fekete leves, ami egy idő után minden E36-ot érint. Cserés a küszöb és a hátsó kerékívek, de a csomagtérajtó sem jobb%KA% %KA%A fekete leves, ami egy idő után minden E36-ot érint. Cserés a küszöb és a hátsó kerékívek, de a csomagtérajtó sem jobb%KA%

A fekete leves, ami egy idő után minden E36-ot érint. Cserés a küszöb és a hátsó kerékívek, de a csomagtérajtó sem jobb

%KA%Az apró szárny feldobja, nem túlzás. Van kivehető vonóhorog és a fedele is megvan. A kipufogó nem rohad, még a kényes katalizátor is rendben van%KA%

Az apró szárny feldobja, nem túlzás. Van kivehető vonóhorog és a fedele is megvan. A kipufogó nem rohad, még a kényes katalizátor is rendben van

Jó az úttartása, de főleg elöl nagyon billegős, imbolyog, nem kizárt, hogy a lengéscsillapítók megérettek már a cserére, de ilyen magas orral gyárilag sem lehetett feszesebb. Félek, hogy az enyém is ilyen imbolygós lesz a gyári rugókkal, viszont az ültetőkkel túl alacsony. Ez még jobban arra sarkall, hogy ne akarjunk a 16i-vel sportolni. A kínálat félmillió környéki skáláján hasonló autókat találunk, elsőre szép és egyben van, közelebb lépve meglátjuk a pörsenéseket. A küszöbökből itt is mindkettő látszólag már javított, de egy újabb beavatkozás esedékes. A legtöbb kritikus ponton már minimum látszik a rozsda nyoma, cserés a bal hátsó kerékív és a csomagtérajtó is, nagy valószínűséggel, mivel a rendszám fölötti és az alsó élt javítani nem egyszerű. Semmi sincs veszve, költeni kell rá, ahogy szinte mindenre, amihez ennyiért jutunk hozzá. Ha sikerül találnunk egy rozsdamenteset, érdemes a motor rendberakásával kezdenünk a sort, a gyújtótrafó drága mulatság és csak egyben cserélhető, viszont nem biztos, hogy az a ludas, ha nem jár egy, vagy két henger. A gyertyapipák hajlamosak kikopni idővel, néhány ezresért cserélhetjük a négyet. Nem mondom, hogy mindenkinek ilyet kellene vennie, de azt sem, hogy halott ötlet. Egy BMW-t talpra állítani hálásabb feladat, mint egy láncszakadásos C Corsát, és laza talajon, vizes úton sperr nélkül is elteszi a fenekét. Már csak ezért is jobban megérheti, mint egy Audi, igaz, ott nincs rozsda. Valamit valamiért.

%KA%Félmillió környékén hasonló, de akár kevésbé rohadt 316i-t is találhatunk, alaposan nézzük át, kell majd rá költeni, de minden forintot meg fog hálálni%KA%

Félmillió környékén hasonló, de akár kevésbé rohadt 316i-t is találhatunk, alaposan nézzük át, kell majd rá költeni, de minden forintot meg fog hálálni

Méretek

Hosszúság: 4433 mm
Szélesség: 1698 mm
Magasság: 1393 mm
Saját tömeg: 1190 kg
Össztömeg: 1650 kg
Terhelhetőség: 460 kg
Tengelytáv: 2700 mm
Karosszéria-kivitel: sedan
Csomagtér: 435 liter

Motor és váltó

Motor: Benzin
Motorosztály: Euro 2
Hengerűrtartalom: 1596 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/8
Sebességváltó: manuális (5 fokozatú) sebességváltó
Nyomaték: 143 Nm 3900 1/min-nél
Teljesítmény: 75 kW (102 LE) 5500 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 196 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 12,7 s
Gyári vegyes fogyasztás: 7,4 l/100km

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Kémfotón a magyar Q3 és szinte álca nélkül a Q8

Már a német autópályákat járja a Győrben gyártásba kerülő új generációs Audi Q3 és a paletta...

Árharc: Peugeot 5008 vs. Skoda Kodiaq

Idén a Peugeot és a Skoda is SUV köntösben hozott lényegében hétüléses egyterűt. Akad különbség...

Nyíltak a zsákok, mégis szinte mindene eltört, mert a lába a műszerfalon volt

A férje szólt, hogy ne tegye föl a lábát, de ez a nőt nem érdekelte. Koccantak, nyíltak a légzsákok...

Kánikulai gumiteszt 2017: ismét megmértük, hogy megéri jó abroncsra költeni

Szokás szerint a Hungaroringen található Tanpályán tartottuk meg a kánikulai gumitesztet a nonstopgumival...

Augusztusban hivatalosan is bemutatkozik a BMW M5

A legfrissebb jelentések alapján a bajorok már ebben a hónapban bemutatják az új ötös sorozat...

Eladó egy Hummer H1, Tupac Shakur egykori autója

A Hummer H1 önmagában is gengszterautó, egy valódi romboló, tank a mindennapi forgalomban. Még...

Végre elérhető lesz a Miller-ciklusú 1.5 TSI Evo

Hengerlekapcsolással és vitorlázás közbeni motorleállítással spórol a faceliftes Golf gyengébbik...

Skoda Kodiaq Style 2.0 TDI 4x4 DSG teszt

Már a Skodának is van hétüléses SUV-ja. Ráadásul olyan, amivel jó eséllyel a prémiummárkák...

Újabb fotók szivárogtak ki a legerősebb Renault Mégane-ról

Egyre többet mutat magából a Renault Mégane RS, ezúttal már nem csak látványterven, hanem a valóságban...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
Hirdetés
FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (28 db)

Der Milan írta: 2 hete

Elég mulatságosnak tartom, hogy itt nem huhog senki a középen lévő ablakemelő kapcsoló miatt. Mert ugyebár ez BMW, akkor kell szidni az ilyen felállást ha olcsó francia autóban van, akkor nagyon gagyi, itt menő. :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Görénymentesítő írta: 2 hete
Gabesz31 írta: 4 hete

Màr megint egy matuzsálemi fos.Mièrt nem változatosabb h.autókról írni! Mondjuk egy nissan primera p12 vagy maxima.saab vagy bàrmi màsról csak ne ilyen rohadalom szarokról.


Előzmények megtekintése

Mert azok valóban nem matuzsálemi fos-ok igaz??? Hülye.

A válaszoláshoz belépés szükséges
RideTheClassic írta: 3 hete

Esküszöm agyrákot kapok a sok ócsárolótól, ha nem tetszik bújjatok vissza a kommersz márkákba, és ne ide járjatok f*szságokat írogatni...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Dongi írta: 3 hete

Nem vagyok BMW fanatikus, de fél éve én is vettem egy E36ost. Az enyémnek kicsit jobb állapotban volt a karroszériája, de annak a helyreállítása is 250 ezer környékén állt meg mindenféle rokoni kedvesség/kedvezmény ellenére. Egyszerűen egy ilyen 316i-t már nem érdemes foltozgatni, abból a pénzből sokkal modernebb és élvezhetőbb autókat lehet venni. Viszont az mellett nem lehet elmenni, hogy egy nagyon jó ár-érték arányú hátsókerekes platform és akinek ez az elsődleges szempont arra hiába próbálsz rátukmálni egy sokkal időtállóbb karosszériával és belsővel ellátott A4-est. Személyes véleményem, hogy ezekből már csak a nagymotorosokat érdemes megvenni, vagy egy tényleg szép négyhengerest. Akinek meg mindenképp a dízel kell vegyen Mercit, vagy valami TDI vasat inkább. :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Racsni Pista írta: 3 hete
gacsfalvirobert írta: 3 hete

A régi swiftek nem rohadósak, és a japán gépek mind jobbak.


Előzmények megtekintése

Láttál már Swift II-t valaha?

A válaszoláshoz belépés szükséges
gacsfalvirobert írta: 3 hete
Bezzenev írta: 4 hete

szerintem meg szimplán hülye, még új mazdák is képesek rohadni :D:D:D:D a régi swift meg....huzza a rozsdaport maga után. a 3-as swiftben meg zártszelvények kapnak párát, ami belülről rohad....meg egyéb nyalánkságok....szóval, egyébként 10 év után, nem ert egy komoly alvázvédelem egyébként sem, de japánoknál ez a rozsdatéma tényleg kényes, a szívó motorjaik nyilván soxor tovább bírnák mint a kasztni.


Előzmények megtekintése

A régi swiftek nem rohadósak, és a japán gépek mind jobbak.

A válaszoláshoz belépés szükséges
gacsfalvirobert írta: 3 hete
akos696 írta: 4 hete

Haha, kis motor. Ha BMW-ről van szó, a 316i-t mindenki fikázza. Opelba, suzukiba jó az ezres, Toyotába az 1.4-es, sőt az 1.6 már sportosan nagy motor. De neem, egy BMW-be az 1.6 egy KIS motor. Az hát, alap motor, de cserébe nagyobb a forgalomban lévő autók jelentős százalékánál (felénél biztos). Tudom, a sorhat az igazi, magam sem vennék ma már mást, de 2 316i után (e30 és compact) azt kell mondjam, jó motorok ezek. Tartósak, takarékosak, és tudnak azért menni is. Na nem állóhelyzetből, mert akkor a suzuki is ellenfél, hanem pl autópályás tempónál. Óra szerint 200 feletti végsebesség simán, 140 lovas laguna gyakorlatilag nem ment jobban, ahogy a 150 lovas Avensis sem 150 felett. Ma már nyilván nincs presztízse, de 10 éve egy akkor 10 éves e36-ra rengetegen irigyek voltak. Akkori munkahelyemen a fél cég azon susmorgott, hogy atom gazdag vagyok és csak alibiből járok be dolgozni, mert kell a bejelentett melóhely. Hát ilyen ostobák az emberek. Többeknek amúgy 2x-3x többet érő vadiúj, 0%-os hiteles C corsája, meg egyéb szarja volt. Egy szép példányt (főleg, ha coupe) még a is megnézek belőle.


Itt jön elő, hogy a BMW csak nagy motorral jó. Honda forever :-) Bocs.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Petya25 írta: 3 hete

"Kis motor, nagy kényelem"
Muhaha, aztán nem győzöd majd kerülgetni az udvaron vagy a szerelőhöz hordani a zsét.
Átlagéletkor alatt nem is engednék be használtautót.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 4 hete

Nagy kényelem... hátsó ülésen olyan szűk mint egy Toyota Aygo.

A válaszoláshoz belépés szükséges
akos696 írta: 4 hete

Haha, kis motor. Ha BMW-ről van szó, a 316i-t mindenki fikázza. Opelba, suzukiba jó az ezres, Toyotába az 1.4-es, sőt az 1.6 már sportosan nagy motor. De neem, egy BMW-be az 1.6 egy KIS motor. Az hát, alap motor, de cserébe nagyobb a forgalomban lévő autók jelentős százalékánál (felénél biztos). Tudom, a sorhat az igazi, magam sem vennék ma már mást, de 2 316i után (e30 és compact) azt kell mondjam, jó motorok ezek. Tartósak, takarékosak, és tudnak azért menni is. Na nem állóhelyzetből, mert akkor a suzuki is ellenfél, hanem pl autópályás tempónál. Óra szerint 200 feletti végsebesség simán, 140 lovas laguna gyakorlatilag nem ment jobban, ahogy a 150 lovas Avensis sem 150 felett. Ma már nyilván nincs presztízse, de 10 éve egy akkor 10 éves e36-ra rengetegen irigyek voltak. Akkori munkahelyemen a fél cég azon susmorgott, hogy atom gazdag vagyok és csak alibiből járok be dolgozni, mert kell a bejelentett melóhely. Hát ilyen ostobák az emberek. Többeknek amúgy 2x-3x többet érő vadiúj, 0%-os hiteles C corsája, meg egyéb szarja volt. Egy szép példányt (főleg, ha coupe) még a is megnézek belőle.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Friss tesztek

Első teszt: Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium Technology

Ékszerbe bújtatott asszisztens - Ford Fiesta teszt

Már színével, finom részleteivel is sokkoló az új Ford Fiesta, aztán használata közben még inkább az. Félelmetes, hogy milyen tudást rejtettek a kisautóba.


Lexus RC 300h F Sport teszt

Korhatáros vetítés - Lexus RC 300h

Akárcsak egy horrorfilm óriásplakátja, amin a legsokkolóbb szereplőt is megjelenítik. Mindent lelőnek róla az első pillanatban, nincs esélyünk megijedni, de így legalább figyelhetünk a részletekre.


BMW 540i xDrive Touring M Sport teszt

Sorhatputtonyos - BMW 540i Touring teszt

Szóval a BMW hathengernél kezdődik, az 5-ös pedig minden szinten etalonnak számít? Akkor ez itt minden BMW-k legbéemvébbike. 340 ló egy családi kombiban, mi baj lehet?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Hirdetés

BMW tesztek

BMW 740e iPerformance teszt

Lehengerlő - BMW 740e

Varázsszőnyeg, igazi végtelen luxust kínáló, lágyan simogató, négyajtós kupékat verő formatervvel szolgáló guruló szanatórium. Négyhengeres motor? Minek több?


BMW i3 94 Ah teszt

A formabontó - BMW i3 94 Ah teszt

Már 94 Ah-s akkucsomaggal is kipróbáltuk, milyen a prémium villanyautózás. Az i3 praktikus, formabontó, és hatótávjával sem vérzik el.


BMW 730d xDrive teszt

Csak könnyedén! BMW 730d teszt Videó

Veszített súlyából a BMW 7-es sorozata a tavaly megjelent hatodik generációval. Már alapdízelével is kellően potens.


BMW X1 18d sDrive teszt

Előadóművész! BMW X1 teszt

Tavaly második generációjába lépett, új autó lett a BMW X1. Alapból már fronthajtású. Vajon milyen egy elöl hajtó BMW szabadidő-autó?


BMW M4 Coupé DKG, 2014 - használtteszt

Másfél éves sárga szörny - BMW M4 használtteszt

Nincs hiány M-es BMW tesztautóból mostanában a szerkesztőségben, közel minden hónapra jut egy. Most viszont nem újat, hanem egy használtat sikerült elcsípnünk.


Még több BMW teszt

Címlapon


Friss cikkek

200 méteren egyelőre verhetetlen a dán villany dragster

Félelmetes a világ leggyorsabb villanyautója Videó

Tegnap – Sztori

Gyorsulásban teljesen egyértelmű, hogy a villanyautók verhetetlenek. A Tesla Model S P 100D sorra veri el a sportkocsikat, de van nála is gyorsabb 200 méteren.


Árharc: Peugeot 5008 vs. Skoda Kodiaq

Vajon az oroszlánnal vagy a medvével járunk jobban?

2 napja – Sztori

Idén a Peugeot és a Skoda is SUV köntösben hozott lényegében hétüléses egyterűt. Akad különbség köztük, mégis egy vevőkört céloznak.


Dobhatjuk a kukába a fényképezőt, elég a mobiltelefon?

Autófotózás mobiltelefonnal? Vajon mi jöhet ki belőle? Videó

4 napja – Sztori

Ma már bármelyik mobiltelefon kínál fotó- és videókészítési lehetőséget, így egy autót akár azzal is megfotózhatunk. Próbára tettünk néhányat.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

BMW 316ti Compact City

BMW 316ti Compact City

Ár: 888.000 Ft

Évjárat: 2002 / 6

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

BMW 316d (Automata) Navigáció.Bőrbelső.Tolatóadar

BMW 316d (Automata) Na...

Ár: 4.690.000 Ft

Évjárat: 2012 / 6

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

BMW 316i Compact

BMW 316i Compact

Ár: 320.000 Ft

Évjárat: 1995 / 7

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!