0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Kis motor, nagy kényelem - BMW E36 316i

BMW E36 316i, 1998 - használtteszt

·

Az importlista élén is állt az E36 316i. Tetőablak, klíma, villanyablakok központi zár, minden van, amire a vevő vágyhat. Ezek működnek is, csak a rozsdával legyünk jóban.

Teszt
Műszaki adatok

%KA%A szedán karosszériaforma tökéletes megtestesítője az E36, a négyajtós is mutatós, nem csak a kupé. Elöl fehérek, hátul sárgák az indexek, a vesék viszont a '96-ban érkezett nagyobb, faceliftes darabok%KA%

A szedán karosszériaforma tökéletes megtestesítője az E36, a négyajtós is mutatós, nem csak a kupé. Elöl fehérek, hátul sárgák az indexek, a vesék viszont a '96-ban érkezett nagyobb, faceliftes darabok

Múlt héten olvashattak egy kimondottan szép állapotú Audi A4-esről, a B5-ös széria vetélytársa nem csak újkorában, de használtan is a 3-as BMW E36-os szériája. Korábbi használtautó körképünk egyik további szereplőjéből is mutatunk most egy tipikus példányt. Az E36 sajnos nem olyan jó sorsú, mint az Audi A4, karosszériájának korrodálódás elleni védelme egyáltalán nem olyan hatékony, cserébe viszont hátul hajt, és éppen ezért sokak nem is említik őket egy lapon. Pedig mindkettő a '90-es évek belépő szintű prémiumautója volt, ma pedig a kispénzűek komoly reménye és az első autót vásárlók rejtett álma.

%KA%Egy BMW 1,6-os motorral is az, a 16i-t hajtóknak sincs miért szégyenkezniük%KA% %KA%Egy BMW 1,6-os motorral is az, a 16i-t hajtóknak sincs miért szégyenkezniük%KA%

Egy BMW 1,6-os motorral is az, a 16i-t hajtóknak sincs miért szégyenkezniük

%KA%Egyszerű, de jellegzetes. Először kerültek közös bura alá a kerek fényszórók, ez a hagyományos halogénizzós, a projektorosból nehéz találni bontottan, és drága is%KA%

Egyszerű, de jellegzetes. Először kerültek közös bura alá a kerek fényszórók, ez a hagyományos halogénizzós, a projektorosból nehéz találni bontottan, és drága is

Az, hogy mindenki a legtöbbet szeretné kihozni abból, amije van, nem titok, persze az igények ritkán egyeznek. Sokan úgy vélik, minél fiatalabbat szeretnének kapni a pénzükért, és lehet, hogy valahol nekik van igazuk, ám ez gyártmány- és modellfüggő, hiszen egy tízéves autónak is lehetnek komoly rozsdásodási problémái. Erősen kettébomlik ez a tábor és nagy valószínűséggel sosem fogják tudni meggyőzni egymást, de a szópárbaj örökös lesz. Hogy mennyire népszerű a jócskán húszas éveiben járó E36, mi sem bizonyítja jobban, minthogy 2012-ben vezette az importlistát, méghozzá legkisebb motorjával, az 1,6-os, 99, 1993-as gyártástól 102 lovas négyhengeressel.

%KA%Komor, de komoly a fekete beltér, én a szürkét jobban szeretem. Furcsálltuk a Daciákban a középre helyezett ablakemelőket, pedig a '90-es évek prémiumautóiban is ott voltak%KA%

Komor, de komoly a fekete beltér, én a szürkét jobban szeretem. Furcsálltuk a Daciákban a középre helyezett ablakemelőket, pedig a '90-es évek prémiumautóiban is ott voltak

%KA%Nem kifejezetten jó tartásúak, ám kényelmesek az ülések. A hátsó pad szinte makulátlan, sajnos a hátsó ajtónyílások aljáról ezt már nem lehet elmondani%KA% %KA%Nem kifejezetten jó tartásúak, ám kényelmesek az ülések. A hátsó pad szinte makulátlan, sajnos a hátsó ajtónyílások aljáról ezt már nem lehet elmondani%KA%

Nem kifejezetten jó tartásúak, ám kényelmesek az ülések. A hátsó pad szinte makulátlan, sajnos a hátsó ajtónyílások aljáról ezt már nem lehet elmondani

Az első széria 1990-1993-ig még az E30-ból származó 1,6-ossal készült, szíjas vezérléssel, a későbbi erősebbik 1,6-os már láncos. Mindkettő hajlamos a szakadásra, de utóbbi a kényesebb, viszont kétségtelen, hogy a jobb állapotúakat abból találjuk. Erre mondjuk kevésbé jó példa ez az 1998-as példány, viszont a kínálat 90%-át elég jól tükrözi. Motorikusan remek állapotban van. Az 1,6-os benzines járása kiegyensúlyozott, könnyen indul és a gázt is élénken veszi. Nagy lendületet persze ne várjunk tőle, de csak az elindulás nehéz, utána meglepően dinamikusan közlekedhetünk, napi használatra bőven elég. Sokan azt gondolják, hogy ez is elég lesz a csapatáshoz, hiszen hátul hajt, és éppen ezért kitapossák a szemét, de nem fog jobban menni. Vidáman pörög és nyomatékát is csak 3500-nál kezdi el leadni, a csúcsteljesítmény meg 5500-nál érkezik, szóval ha tényleg azt akarjuk, hogy menjen, akkor hajtani kell. Felhasználás kérdése, de ha tényleg csapatós E36-ost akarunk, ennél nagyobb motorral keressük, első autónak, napi használósnak, ingázósnak viszont kiválóan alkalmas. Fogyasztása autópályán a legideálisabb, akár 7 liter alá is vihető, városban jóval fölötte számoljunk.

%KA%Magasságban is állíthatóak az ülések, a kárpit a legtöbb helyen még tartja magát, a vezető ajtaján és ülésén viszont már viseltes, de csak kopott, nem szakadt%KA% %KA%Magasságban is állíthatóak az ülések, a kárpit a legtöbb helyen még tartja magát, a vezető ajtaján és ülésén viszont már viseltes, de csak kopott, nem szakadt%KA% %KA%Magasságban is állíthatóak az ülések, a kárpit a legtöbb helyen még tartja magát, a vezető ajtaján és ülésén viszont már viseltes, de csak kopott, nem szakadt%KA%

Magasságban is állíthatóak az ülések, a kárpit a legtöbb helyen még tartja magát, a vezető ajtaján és ülésén viszont már viseltes, de csak kopott, nem szakadt

%KA%Kétzónás digitális a klíma, ami a közel 20 éves autóban is jéghideget fúj, szinte azonnal, hibátlanul működik%KA%

Kétzónás digitális a klíma, ami a közel 20 éves autóban is jéghideget fúj, szinte azonnal, hibátlanul működik

Átesett nemrég a kötelező olaj- és szűrőcseréken, ezért most minden szint tökéletes, pedig azóta több mint ezer kilométert ment, mégsem csipegeti az olajat. Jellemző probléma az olajszűrő tömítésénél csordogáló olaj, itt is megvolt, de a tömítés cseréjével orvosolták, így most ott sem szökik. Rengeteg az ékszíj ahhoz képest, hogy ez csak egy sornégyes, persze, ott a kormányszervó szivattyúja és a klíma kompresszora is, szerelni viszont nem vészes, hatalmas a hely a motortérben. Ha már a klímánál tartunk, jellemzőbb a 16i motoros E36 légkondival, mint az 18i, 18is, vagy 20i. Furcsa összefüggés, de többen inkább a kényelmet választották, mint az erős motort anno. Ráadásul itt digitális, kétzónás, és nagyon hamar jéghideget fúj, hatékonyan hűti le az utasteret. Van két elektromos ablak is elöl, valamint ABS, de nincs például board computer, amiből többféle változat is létezett, a komolyabbakon a legtöbb vezetési infót is lekérdezhetjük.

%KA%Jellemző a kilincsek körüli gumi öregedése, olcsó tétel, de macerás cserélni. Kulcsos a központ zár, a sofőr ajtaján viszont jelenleg rossz a zár, de a gomb lenyomására bezár mind a négy ajtó%KA% %KA%Jellemző a kilincsek körüli gumi öregedése, olcsó tétel, de macerás cserélni. Kulcsos a központ zár, a sofőr ajtaján viszont jelenleg rossz a zár, de a gomb lenyomására bezár mind a négy ajtó%KA%

Jellemző a kilincsek körüli gumi öregedése, olcsó tétel, de macerás cserélni. Kulcsos a központ zár, a sofőr ajtaján viszont jelenleg rossz a zár, de a gomb lenyomására bezár mind a négy ajtó

%KA%Különös, hogy csak egy-két M-es kiegészítőt kapott, mint a kormány és a váltógomb. Előbbi nincs túl rossz állapotban, de egy bőrözés ráfér, a fogása kiváló%KA%

Különös, hogy csak egy-két M-es kiegészítőt kapott, mint a kormány és a váltógomb. Előbbi nincs túl rossz állapotban, de egy bőrözés ráfér, a fogása kiváló

Érdekes válogatás a normál külső plusz kis szárny, M-es kormány és váltógomb összeállítás. Gyári a 16-os dísztárcsás lemezfelni, tehát sportosságot csak nyomokban szerettek volna belevinni a megrendeléskor. A kormány hamarosan friss bőrözést kap, mert jelentősen kopott már, de a varrás még sehol nem enged és a bőr sem szakadt át, vállalható, ahogy egyébként odabent minden. Az összeszerelés még mindig jó, néhány helyről jön csupán apróbb zörej, kopás is csak a vezető ülésén van. Ajtókárpitból csak az elsők kezdtek neki a lógásnak, a tetőkárpit makulátlan, ahogy a hátsó ülés is. Működik a gyári kazettás rádió és a váltó is patent, keveset rángathatták, mert még mindig egész feszes, pontosan rakhatók a fokozatok. A kormányzás közvetlen, súlyosabb, mint bármelyik mai BMW-ben, de a futómű nem nagy barát a sportos viselkedéshez.

%KA%A fekete leves, ami egy idő után minden E36-ot érint. Cserés a küszöb és a hátsó kerékívek, de a csomagtérajtó sem jobb%KA% %KA%A fekete leves, ami egy idő után minden E36-ot érint. Cserés a küszöb és a hátsó kerékívek, de a csomagtérajtó sem jobb%KA%

A fekete leves, ami egy idő után minden E36-ot érint. Cserés a küszöb és a hátsó kerékívek, de a csomagtérajtó sem jobb

%KA%Az apró szárny feldobja, nem túlzás. Van kivehető vonóhorog és a fedele is megvan. A kipufogó nem rohad, még a kényes katalizátor is rendben van%KA%

Az apró szárny feldobja, nem túlzás. Van kivehető vonóhorog és a fedele is megvan. A kipufogó nem rohad, még a kényes katalizátor is rendben van

Jó az úttartása, de főleg elöl nagyon billegős, imbolyog, nem kizárt, hogy a lengéscsillapítók megérettek már a cserére, de ilyen magas orral gyárilag sem lehetett feszesebb. Félek, hogy az enyém is ilyen imbolygós lesz a gyári rugókkal, viszont az ültetőkkel túl alacsony. Ez még jobban arra sarkall, hogy ne akarjunk a 16i-vel sportolni. A kínálat félmillió környéki skáláján hasonló autókat találunk, elsőre szép és egyben van, közelebb lépve meglátjuk a pörsenéseket. A küszöbökből itt is mindkettő látszólag már javított, de egy újabb beavatkozás esedékes. A legtöbb kritikus ponton már minimum látszik a rozsda nyoma, cserés a bal hátsó kerékív és a csomagtérajtó is, nagy valószínűséggel, mivel a rendszám fölötti és az alsó élt javítani nem egyszerű. Semmi sincs veszve, költeni kell rá, ahogy szinte mindenre, amihez ennyiért jutunk hozzá. Ha sikerül találnunk egy rozsdamenteset, érdemes a motor rendberakásával kezdenünk a sort, a gyújtótrafó drága mulatság és csak egyben cserélhető, viszont nem biztos, hogy az a ludas, ha nem jár egy, vagy két henger. A gyertyapipák hajlamosak kikopni idővel, néhány ezresért cserélhetjük a négyet. Nem mondom, hogy mindenkinek ilyet kellene vennie, de azt sem, hogy halott ötlet. Egy BMW-t talpra állítani hálásabb feladat, mint egy láncszakadásos C Corsát, és laza talajon, vizes úton sperr nélkül is elteszi a fenekét. Már csak ezért is jobban megérheti, mint egy Audi, igaz, ott nincs rozsda. Valamit valamiért.

%KA%Félmillió környékén hasonló, de akár kevésbé rohadt 316i-t is találhatunk, alaposan nézzük át, kell majd rá költeni, de minden forintot meg fog hálálni%KA%

Félmillió környékén hasonló, de akár kevésbé rohadt 316i-t is találhatunk, alaposan nézzük át, kell majd rá költeni, de minden forintot meg fog hálálni

Méretek

Hosszúság: 4433 mm
Szélesség: 1698 mm
Magasság: 1393 mm
Saját tömeg: 1190 kg
Össztömeg: 1650 kg
Terhelhetőség: 460 kg
Tengelytáv: 2700 mm
Karosszéria-kivitel: sedan
Csomagtér: 435 liter

Motor és váltó

Motor: Benzin
Motorosztály: Euro 2
Hengerűrtartalom: 1596 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/8
Sebességváltó: manuális (5 fokozatú) sebességváltó
Nyomaték: 143 Nm 3900 1/min-nél
Teljesítmény: 75 kW (102 LE) 5500 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 196 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 12,7 s
Gyári vegyes fogyasztás: 7,4 l/100km

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Skoda Octavia Style 1.0 TSI teszt

Túltolták a downsizingot, de ne legyünk előítéletesek. Az ezres Octaviát vezetni jó, a fogyasztása...

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy...

Korábban cáfolta, most viszont halálosan komoly a Ferrari SUV

A FCA vezérigazgatója, Sergio Marchionne elmondása szerint "halálosan komolyan veszik", hogy...

300 ezer forintért ad plusz két ajtót a Lada 4x4

Jutányos ajánlat, 300 ezer forintos felárért 50 centivel növelt hosszt és tengelytávot ad az...

Volkswagen Caddy Life 1.9 PD TDI DSG, 2007 - használtteszt

DSG ebben? Sokan teszik fel a kérdést a DSG-váltós Volkswagen Caddy kapcsán, pedig készült ilyen...

Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel...

Elvette a rekorder, első helyet a Koenigsegg a Bugattitól

Alig pár hétig birtokolhatta a 0-400-0 km/órás rekordot a Bugatti Chiron. A svéd Koenigsegg Agera...

Autóalkatrészből a legjobb ár és minőség - nemzetközi díjat nyert el a Bárdi Autó

Neves elismerést kapott a Bárdi Autó: az Icertias független svájci minősítő intézet piackutatása...

Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
Hirdetés
FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (28 db)

Főispán írta: 3 hónapja

Elég mulatságosnak tartom, hogy itt nem huhog senki a középen lévő ablakemelő kapcsoló miatt. Mert ugyebár ez BMW, akkor kell szidni az ilyen felállást ha olcsó francia autóban van, akkor nagyon gagyi, itt menő. :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Görénymentesítő írta: 3 hónapja
Gabesz31 írta: 3 hónapja

Màr megint egy matuzsálemi fos.Mièrt nem változatosabb h.autókról írni! Mondjuk egy nissan primera p12 vagy maxima.saab vagy bàrmi màsról csak ne ilyen rohadalom szarokról.


Előzmények megtekintése

Mert azok valóban nem matuzsálemi fos-ok igaz??? Hülye.

A válaszoláshoz belépés szükséges
RideTheClassic írta: 3 hónapja

Esküszöm agyrákot kapok a sok ócsárolótól, ha nem tetszik bújjatok vissza a kommersz márkákba, és ne ide járjatok f*szságokat írogatni...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Dongi írta: 3 hónapja

Nem vagyok BMW fanatikus, de fél éve én is vettem egy E36ost. Az enyémnek kicsit jobb állapotban volt a karroszériája, de annak a helyreállítása is 250 ezer környékén állt meg mindenféle rokoni kedvesség/kedvezmény ellenére. Egyszerűen egy ilyen 316i-t már nem érdemes foltozgatni, abból a pénzből sokkal modernebb és élvezhetőbb autókat lehet venni. Viszont az mellett nem lehet elmenni, hogy egy nagyon jó ár-érték arányú hátsókerekes platform és akinek ez az elsődleges szempont arra hiába próbálsz rátukmálni egy sokkal időtállóbb karosszériával és belsővel ellátott A4-est. Személyes véleményem, hogy ezekből már csak a nagymotorosokat érdemes megvenni, vagy egy tényleg szép négyhengerest. Akinek meg mindenképp a dízel kell vegyen Mercit, vagy valami TDI vasat inkább. :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Racsni Pista írta: 3 hónapja
gacsfalvirobert írta: 3 hónapja

A régi swiftek nem rohadósak, és a japán gépek mind jobbak.


Előzmények megtekintése

Láttál már Swift II-t valaha?

A válaszoláshoz belépés szükséges
gacsfalvirobert írta: 3 hónapja
Bezzenev írta: 3 hónapja

szerintem meg szimplán hülye, még új mazdák is képesek rohadni :D:D:D:D a régi swift meg....huzza a rozsdaport maga után. a 3-as swiftben meg zártszelvények kapnak párát, ami belülről rohad....meg egyéb nyalánkságok....szóval, egyébként 10 év után, nem ert egy komoly alvázvédelem egyébként sem, de japánoknál ez a rozsdatéma tényleg kényes, a szívó motorjaik nyilván soxor tovább bírnák mint a kasztni.


Előzmények megtekintése

A régi swiftek nem rohadósak, és a japán gépek mind jobbak.

A válaszoláshoz belépés szükséges
gacsfalvirobert írta: 3 hónapja
akos696 írta: 3 hónapja

Haha, kis motor. Ha BMW-ről van szó, a 316i-t mindenki fikázza. Opelba, suzukiba jó az ezres, Toyotába az 1.4-es, sőt az 1.6 már sportosan nagy motor. De neem, egy BMW-be az 1.6 egy KIS motor. Az hát, alap motor, de cserébe nagyobb a forgalomban lévő autók jelentős százalékánál (felénél biztos). Tudom, a sorhat az igazi, magam sem vennék ma már mást, de 2 316i után (e30 és compact) azt kell mondjam, jó motorok ezek. Tartósak, takarékosak, és tudnak azért menni is. Na nem állóhelyzetből, mert akkor a suzuki is ellenfél, hanem pl autópályás tempónál. Óra szerint 200 feletti végsebesség simán, 140 lovas laguna gyakorlatilag nem ment jobban, ahogy a 150 lovas Avensis sem 150 felett. Ma már nyilván nincs presztízse, de 10 éve egy akkor 10 éves e36-ra rengetegen irigyek voltak. Akkori munkahelyemen a fél cég azon susmorgott, hogy atom gazdag vagyok és csak alibiből járok be dolgozni, mert kell a bejelentett melóhely. Hát ilyen ostobák az emberek. Többeknek amúgy 2x-3x többet érő vadiúj, 0%-os hiteles C corsája, meg egyéb szarja volt. Egy szép példányt (főleg, ha coupe) még a is megnézek belőle.


Itt jön elő, hogy a BMW csak nagy motorral jó. Honda forever :-) Bocs.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Petya25 írta: 3 hónapja

"Kis motor, nagy kényelem"
Muhaha, aztán nem győzöd majd kerülgetni az udvaron vagy a szerelőhöz hordani a zsét.
Átlagéletkor alatt nem is engednék be használtautót.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Főispán írta: 3 hónapja

Nagy kényelem... hátsó ülésen olyan szűk mint egy Toyota Aygo.

A válaszoláshoz belépés szükséges
akos696 írta: 3 hónapja

Haha, kis motor. Ha BMW-ről van szó, a 316i-t mindenki fikázza. Opelba, suzukiba jó az ezres, Toyotába az 1.4-es, sőt az 1.6 már sportosan nagy motor. De neem, egy BMW-be az 1.6 egy KIS motor. Az hát, alap motor, de cserébe nagyobb a forgalomban lévő autók jelentős százalékánál (felénél biztos). Tudom, a sorhat az igazi, magam sem vennék ma már mást, de 2 316i után (e30 és compact) azt kell mondjam, jó motorok ezek. Tartósak, takarékosak, és tudnak azért menni is. Na nem állóhelyzetből, mert akkor a suzuki is ellenfél, hanem pl autópályás tempónál. Óra szerint 200 feletti végsebesség simán, 140 lovas laguna gyakorlatilag nem ment jobban, ahogy a 150 lovas Avensis sem 150 felett. Ma már nyilván nincs presztízse, de 10 éve egy akkor 10 éves e36-ra rengetegen irigyek voltak. Akkori munkahelyemen a fél cég azon susmorgott, hogy atom gazdag vagyok és csak alibiből járok be dolgozni, mert kell a bejelentett melóhely. Hát ilyen ostobák az emberek. Többeknek amúgy 2x-3x többet érő vadiúj, 0%-os hiteles C corsája, meg egyéb szarja volt. Egy szép példányt (főleg, ha coupe) még a is megnézek belőle.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Friss tesztek

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Az utolsó igazi Opel? Insignia Sports Tourer Videó

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk, van ennél jobb konfiguráció.


Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
Hirdetés

BMW tesztek

BMW 740e iPerformance teszt

Lehengerlő - BMW 740e

Varázsszőnyeg, igazi végtelen luxust kínáló, lágyan simogató, négyajtós kupékat verő formatervvel szolgáló guruló szanatórium. Négyhengeres motor? Minek több?


BMW i3 94 Ah teszt

A formabontó - BMW i3 94 Ah teszt

Már 94 Ah-s akkucsomaggal is kipróbáltuk, milyen a prémium villanyautózás. Az i3 praktikus, formabontó, és hatótávjával sem vérzik el.


BMW 730d xDrive teszt

Csak könnyedén! BMW 730d teszt Videó

Veszített súlyából a BMW 7-es sorozata a tavaly megjelent hatodik generációval. Már alapdízelével is kellően potens.


BMW X1 18d sDrive teszt

Előadóművész! BMW X1 teszt

Tavaly második generációjába lépett, új autó lett a BMW X1. Alapból már fronthajtású. Vajon milyen egy elöl hajtó BMW szabadidő-autó?


BMW M4 Coupé DKG, 2014 - használtteszt

Másfél éves sárga szörny - BMW M4 használtteszt

Nincs hiány M-es BMW tesztautóból mostanában a szerkesztőségben, közel minden hónapra jut egy. Most viszont nem újat, hanem egy használtat sikerült elcsípnünk.


Még több BMW teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

Tegnap – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

Így nézne ki egy Dacia Duster pickup, de a GT is bejövős

2 napja – Sztori

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon. Így jött létre a hot hatch Duster.


DTM esküvő Maro Engelékénél. Éljen az ifjú pár!

Nincs menőbb esküvői autó egy DTM Mercinél Videó

4 napja – Sztori

Sokszor láttunk már autós esküvőket, most viszont Maro Engel és a Mercedes-AMG DTM csapat valami teljesen új dimenziót mutatott be.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

BMW 316ti Compact Ritka szép állapot

BMW 316ti Compact Ritk...

Ár: 1.150.000 Ft

Évjárat: 2004 / 9

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

BMW 316i

BMW 316i

Ár: 699.000 Ft

Évjárat: 2001

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

BMW 316i Compact

BMW 316i Compact

Ár: 499.000 Ft

Évjárat: 1996 / 1

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!