0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Városi béka - Daewoo Matiz SE használtteszt

Daewoo Matiz 0.8 SE, 2000 - használtteszt

·

17 évesen, 160 ezer km-rel próbáltunk ki egy 0,8 literes, épphogy 50 lóerő feletti városi kisautót. A Matiz külseje még ma is megosztó, vezetni viszont nagyon jó.

Teszt
Műszaki adatok

%KA%Béka szemeivel és zöld színével valóban a kétéltűre hasonlít a Matiz. Utólagos extraként alufelni és LED menetfény is került rá, hogy jobban mutasson%KA%

Béka szemeivel és zöld színével valóban a kétéltűre hasonlít a Matiz. Utólagos extraként alufelni és LED menetfény is került rá, hogy jobban mutasson

Jövőre lesz húsz éve, hogy a Daewoo piacra dobta a városi autónak szánt Matizt, amely a Ticót váltotta a miniautók szegmensében. A szögletes, dobozos formához képest előrelépés volt a kerek lámpa és formásabb karosszéria, sokan azonban még ma is fintorogva néznek rá. Béka szemeivel, kis méretével és a háromhengeres, 800 köbcentis motorjával érthető, hogy nem zárkózott az emberek szívébe. Akkoriban sokkal inkább vettük a papír Swiftet. Mégis csak nagyobb, erősebb, jobban felszerelt, és a mi autónk! Az igazat megvallva én is húztam eddig a szám a Matizra, most viszont az életben először sikerült vezetni, és tetszett! Valóban élmény vele menni, még egy BMW M440i-ből átülve is (teszt utóbbiról is lesz majd).

%KA%Kicsi autó, kicsi belső, de azért el lehet férni. Hosszú távon nem valószínű, hogy ezzel megy a család, a négy főnek egyébként is a gyenge motor szab majd határt%KA% %KA%Kicsi autó, kicsi belső, de azért el lehet férni. Hosszú távon nem valószínű, hogy ezzel megy a család, a négy főnek egyébként is a gyenge motor szab majd határt%KA%

Kicsi autó, kicsi belső, de azért el lehet férni. Hosszú távon nem valószínű, hogy ezzel megy a család, a négy főnek egyébként is a gyenge motor szab majd határt

Előéletét tekintve a jelenlegi tulaj a harmadik, pontosabban csak kétésfeledik, előtte ugyanis édesanyja járt a Matizzal. Az első tulajdonos, aki egyben a család ismerőse volt, 2000-ben vásárolta, négy évig használta, ezt követően 20 ezer km-rel adta el 1,6 millió forintért. Kellett egy autó a munkába járáshoz, napi 14-14 km ingázáshoz, jó választásnak bizonyult a Matiz. Bő 1 éve anyáról fiúra szállt a városi béka, azt megelőzően 99 százalékban csak ezen a 14 km-es útszakaszon volt használva. Felszereltségét tekintve SE, azaz gondolhatjuk, hogy valamiféle Special Editionnal van dolgunk, de a tulaj szerint a két betű helyett két szóval lehet jellemezni: full fapad. Valóban nem került bele se klíma, se légzsák, de még ABS és elektromos ablak sem. A tükörállítás manuális, szóval ez valóban egy A-ból B-be, elsősorban városban elmenős autó, ne várjunk tőle semmi többet. Télen fűt, nyáron ablakon keresztül hűt, a biciklinél és a tömegközlekedésénél jobb és gyorsabb.

%KA%A két legkomolyabb tuning: a csomagtartóban lévő mélyládához tartozó erősítő és a gyári gyújtáskapcsoló hibája miatt bekerült nyomógombos indítás%KA% %KA%A két legkomolyabb tuning: a csomagtartóban lévő mélyládához tartozó erősítő és a gyári gyújtáskapcsoló hibája miatt bekerült nyomógombos indítás%KA%

A két legkomolyabb tuning: a csomagtartóban lévő mélyládához tartozó erősítő és a gyári gyújtáskapcsoló hibája miatt bekerült nyomógombos indítás

Az évek alatt azért került bele pár nem gyári extra, így most már nappali LED-es menetfénnyel, az ajtókon légterelőkkel, nyomógombos indítással, USB-s hifivel, erősítővel és mélyládával is büszkélkedhet. Így azért már ráhúzható a Special Edition jelző. A technika egész sokáig jól bírta, különösebb gondok nélkül sikerült évekig járni vele, az utóbbi időszakban viszont előjött néhány kellemetlen meghibásodás. Volt hogy nem indult, vagy menet közben állt meg, amelyre a szerelők sem tudtak mit mondani, hiszen pont akkor nem produkálta a hibákat, mikor ők látták. Végül interneten utánaolvasva sikerült megfejteni a hiba okát: a gyújtáselosztó fedélen lévő pici lyuk tömődött el, azt kellett kitisztítani. Egy másik, szintén kellemetlen hiba volt, hogy időnként 90-es tempónál elment belőle az erő, alig 40-50 km/órával volt csak hajlandó továbbmenni. Itt is fejvakarás volt a szerelők részéről, mert a kompresszió rendben volt, gyertyacsere és egyéb beavatkozás nem hozott megoldást. Ebben az esetben is az interneten lett meg a válasz. Üzemanyagszűrőt kellett cserélni. Szerencsére nem volt egy borsos tétel.

%KA%17 év után erősen besárgultak a lámpatestek. Ezek cserére szorultak, alulra pedig egy LED-es nappali menetfény került a jobb láthatóság érdekében%KA%

17 év után erősen besárgultak a lámpatestek. Ezek cserére szorultak, alulra pedig egy LED-es nappali menetfény került a jobb láthatóság érdekében

A harmadik komolynak tűnő meghibásodás a lehető legrosszabb pillanatban következett be. Egyszer csak előtört a gőz a motortérből útban egy temetésre menet. A motorháztető felnyitása után a spriccelő víz látványa nem volt túl biztató. Kiderült, hogy nem a motor lett megfőzve, de még csak a hengerfejnek sem lett semmi baja. Mindössze egy műanyag alkatrész fejezte be a pályafutását a hűtőkörben. Ez sem volt zsebbenyúlós javítás. Egyszer megadta magát az akkumulátor, illetve véletlen időközönként elkezdett világítani a check engine lámpa is. Utóbbira a megoldást a hűtővíz-jeladó kontakthibájának kijavítása jelentette. A kuplung betonkeménnyé vált egy idő elteltével. A korábbi szerelők által elfújt több doboznyi WD40 kitakarítása után a bowden komplett cseréje nyújtott végleges megoldást. Cserére kerültek a 17 éves totálisan bemattult első fényszórók is, valamint került bele prémium kategóriás H4-es izzó. A jobb oldali állítómotor sem működött, amin egy takarítás könnyű szerrel segített. A futómű is alapos átvizsgálásra került, a kopott alkatrészek cseréje és a fékmunkahenger megtakarítása után az autó úttartása drasztikus mértékben javult. Ki kellett még javítani a küszöbön éktelenkedő hatalmas krátereket is. A fentiek összesen bő 150 ezer forintot jelentettek, cserébe viszont azóta teljesen megbízhatóan használható a mindennapokban.

%KA%A téli fagyban kinyitott ajtó erősen megtépte az ajtókereketeken lévő szigeteléseket. A víz szerencsére emiatt nem folyik be%KA%

A téli fagyban kinyitott ajtó erősen megtépte az ajtókereketeken lévő szigeteléseket. A víz szerencsére emiatt nem folyik be

Beülve nem sok lehetőség volt az ülésállításra, előre hátra lehet tolni valamint a háttámla szögét lehet állítani. Több nem is kell, lényegében így is kézre áll minden. A váltó álló helyben kicsit lötyögős és hangosan kattan át fokozatból üresbe, a 17 év alatt viszont történt már pár váltás vele, így érhető. A kuplungban tetszett, hogy rövid úton jár, nem úgy, mint a legújabb dízel Insigniában. A kormányból lassú tempónál azért hiányzik a szervó, kicsit küzdeni kell vele, bár a tulaj szerint a 155-ös gumik helyet a 165-ösek miatt vált nehezebbé a kormány. A három henger Wartburgra emlékeztetően hallatja hangját, ahogy elkezdem forgatni, ez az orgánum egyre inkább arra emlékeztet, hogy Warbiban ülök. Az 50 km/órás városi tempó egész "hamar" megvan, az 50-ről gyorsítás viszont már nem az erőssége. Nem csoda, a 800 köbcentis blokk csupán 52 lóerős. Manapság egy kezdőknek szánt 500-600 köbcentis motorkerékpár tud ilyen szintet, szűk 200 kg-os tömeggel. A Matiz gyári 0-100 km/órás sprintje 17 másodperc alatt van meg, ezt nem próbáltuk, de hihető. Országúton előzni ne nagyon akarjunk vele, kivéve ha kilométerekre belátjuk a magunk előtt lévő útszakaszt.

%KA%Közel 20 év alatt ezek a kopások és sérülések abszolút helyén vannak%KA% %KA%Közel 20 év alatt ezek a kopások és sérülések abszolút helyén vannak%KA%

Közel 20 év alatt ezek a kopások és sérülések abszolút helyén vannak

Megnéztük viszont emelkedőn. Hát, 2-esig vissza kellett váltani, és egyébként sík úton sem sokat kapcsoltam az ötödiket. Nem egy nyomatékbajnok, de összességében tök jó a fílingje. A lehúzott ablakon nem ver be a szél, hála a szélterelőknek, a futómű bár keményen veszi az úthibákat, a rugózása viszont ringatós. A váltó és a kormány menet közben már jól kezelhető, előbbi kapcsolási élményre még jobb, mint a mai legtöbb új autóban megtalálható steril manuális. Városban és 10-15 km-es ingázásokhoz nem kell ennél jobb, tény, hogy ma már jó, ha van ABS, légzsák és egyéb kényelmi extra, de aki nem igényel ilyesmiket, annak bőven megfelelő lehet a Matiz. Jelenleg egész sok, 183 eladó van belőle a hasznaltauto.hu-n, ára 97 ezertől 799 ezerig terjed. 300-400 ezer forintot érzek a reálisnak érte, ezért akár szép, látszólag is megkímélt példányokat is ki lehet fogni. Több, mint egy éves bérlet ára, de ennyi pénzért egy Matizban is több év van még.

%KA%Városon belüli szaladgálásra és kisebb ingázásokra teljesen megfelelő a Matiz. Fenntartása nem vészes, városban használva az 5-5,5 l/100 km-es fogyasztást sem tudja túllépni, országúton ez alá is vihető%KA%

Városon belüli szaladgálásra és kisebb ingázásokra teljesen megfelelő a Matiz. Fenntartása nem vészes, városban használva az 5-5,5 l/100 km-es fogyasztást sem tudja túllépni, országúton ez alá is vihető

Méretek

Hosszúság: 3495 mm
Szélesség: 1495 mm
Magasság: 1485 mm
Saját tömeg: 778 kg
Össztömeg: 1300 kg
Tengelytáv: 2340 mm
Karosszéria-kivitel: ferdehátú
Csomagtér: 104 liter

Motor és váltó

Motor: Benzin
Hengerűrtartalom: 796 cm³
Hengerek/szelepek száma: 3/8
Sebességváltó: manuális (5 fokozatú) sebességváltó
Nyomaték: 67 Nm
Teljesítmény: 38 kW (52 LE)

Menetteljesítmény

Végsebesség: 144 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 17.00 s
CO2-kibocsátás: 150 g/km

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Nem csak az esetleges átveréssel, hanem a járulékos költségekkel is számolni kell

2013 és 2016 között megduplázódott a külföldről behozott használt autók száma, az idei év derekától...

Videón a Bugatti Chiron 0-400 km/órás gyorsulása

Az egykori Forma-1-es versenyző, Juan Pablo Montoya összesen 17 alkalommal gyorsult 400 km/órás...

Meghajtottuk a Porsche 911 GTS-t és a Turbót

Ma már a legtöbb 911-es motorját turbó lélegezteti, a GTS óriási móka hátsó és összkerékhajtással...

Autós túraötletek Budapest közelében - a vezetés élményéért

Ha autós túra, akkor ma a Transzfogarasi út, meg persze az Alpok jut a legtöbbek eszébe, pedig...

Termékteszt: Navitel Navigator E500 navigáció

Élethosszig tartó frissítést és teljes Európa térképet ígér a Navitel legkisebb készüléke. Az...

Ismét tombol a BMW-tipró

Most Münchenben, közvetlenül a BMW területén öntötte lángba közel sem kedvelt 7-esét az örökké...

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet...

Itthon vezettük a Jeep Compass második generációját

Engedett amerikai büszkeségéből a Jeep, és egy dögös, átgondolt SUV-t állít csatasorba a népes...

Sportkivitel készült több Toyota modellből, némelyikre jó esélyünk van

A Toyota betartja a szavát, megérkeztek az első, új sportmodellek. A Gazoo Racing Toyoták három...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kYWV3b28=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (35 db)

dugo56 írta: 4 napja
ppgergő írta: 1 hónapja

10 lépés távolságból egész vállalható autó. Télen fűt, nyáron mindegy, ha esik az eső, kevésbé ázol el vele, mintha robogóznál. Célszerszám, mint egy kalapács.


Szerintem közelről is, használva is vállalható! Amúgy egyetértek veled.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dugo56 írta: 4 napja

Én most adtam el 16 évesen a Matizomat. Budapesti város nyáron 6-6,5, télen 7-7,5 L/100km.
Jó húsban vagyok, de a be- kiszállás könnyedén ment. 73 ezret mentem vele. Probléma csak a gyújtáskapcsolóval volt, de kétszer is. A kerék kifordulásra figyelmeztetett a szerelőm. Talán karban kéne tartani az autót, néha megnézetni, akkor látszik, hogy baj lesz! 16 év garázsban hálás, mindennapi használat mellett nincs rozsda a kasznin. Szerintem fürge kis kocsi. Csodát ne várjunk, de a sztrádán előzés közben nem villogtak le. 100-nál még tud gyorsítani (két személy+ csomagok). A Ladámmal többször lezavartak a belső sávból, (mondjuk annak a gyorsulása 100 felett csak a következő 5 éves terv távlataiban maghatározható) a Matizzal egyszer sem! Balatonig kényelmesen levitt többször. Most egy új autóból visszaülve tényleg fapados a kicsike, de a Lada után a szerelmem volt! Nem kellett a szerelőt a nevemre vennem. Csak ment és ment. Megkapta a 15 ezrenkénti átvizsgálást, a kopó alkatrészek cseréjét. Egyedül a gyújtáskapcsoló, ami elégtelenre vizsgázott.

A válaszoláshoz belépés szükséges
sylvester írta: 4 hete

EZ egy fos 80km/h ora folott ingadozik az orszaguton ,sok peldany erossen rohad stb.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Ambrus Tamás írta: 4 hete

Ami a fogyasztást illeti 550-560km-re szoktam tankolni 30 liter körül. Mivel ez így elég pontatlan (5,2-5,7) így a fogyasztási adat megállapításához egy ügyes kis androidos appot használok. Ebbe minden tankolást feljegyzek (tele tank, mindig!) és az app szépen számolja az átlagfogyasztást. Ez alapján 15006km-re 810l benzin fogyott el, vagyis ~5.4l/100km. Viszont mivel nem gyári méret van az autón (155/65R13 helyett 155/70R13) Ezért a megtett út valójában 2,8%-al több, mint amit az óra mutat, vagyis 15426km. Ezzel az adattal számolva 5,25l/100km jön ki. 90%-ban helyi használat, 10% városon kívül nagyobb (ennek az autónak legalábbis:) ) tempóval. Nem figyelek oda különösen, de az tény, hogy sok százezer levezetett km tapasztalattal (Város, vidék, pálya minden van benne bőven)

A válaszoláshoz belépés szükséges
vidi500 írta: 1 hónapja
Der Milan írta: 1 hónapja

"Nem is írok, az ilyen 607, Vel Szatyor meg Espace-kategóriás kotláktól mindenki fejvesztve menekül"



A 607 egy elég tartós darab ha az ember nem 20% önerővel száll bele a legolcsóbb 2001-es évjáratba. Én 60.000km-t tettem bele az enyémbe az elmúlt 1,5 évben, egy szimering cserén kívül semmi nem volt vele (igaz az enyém 2008-as FL). Nem rég volt egy kánikulai 4000km-es főleg autópályás, kevés BP-es túrám, 5,6 literre jött ki a fogyasztása úgy, hogy a tempomatot 140-149 között lépteldettem, innen nézve elég mulatságos, hogy kvázi azt mondod, hogy egy Matiz jobb autó, szerintem ezt te se gondolod komolyan. :)



Egyébként az ár megmutatja, hogy mennyit ér valami (és most vonatkoztassunk el a német márkáktól), ha valami csaj ismerősöm szeretne venni kisautót és nincs pénz Yarisra én azonnal a Picanto-t ajánlanám, mert mondjuk van 2-300.000 Ft difi a Picanto és a Matiz közt és sokkal komolyabb autó benyomását kelti az emberben a Picanto. Volt 800-as Matiz a rokonságban, vezettem, illetve van egy 1000-res Picanto is, hidd el ég és föld a két kocsi. Nem mondom azt se hogy szar, mert anno a Matiz egy Maruti helyébe lépett tehát ettől is van még lejjebb, kb, akkora volt a különbség a kettő közt mint a Picanto és a Matiz közt, de nem beszélnék le róla senkit, ha csak ütni vágni kell. Én a Matiz láttán fancsali pofát szoktam vágni mert volt egy eset jó 5 éve már, amikor elsőbbséget adtam egy kis lila FL-esnek, amelynek pont kanyarodás közben előttem fordult ki a kereke a rozsda miatt.


Előzmények megtekintése

A volt Matizunk motorja rendben volt, szép világos gyertyakép, (fehér és világosbarna közötti átmenet) de 6 liter/100 km alá nem ment a fogyasztása. Országúti viszonyok "lehelt" gázpedál, 70-es tempó, hosszan tartó üresben való gurítások, azaz extra ideális feltételek fogyasztási szempontból, 6 liternél akkor sem ment lejjebb. Azóta sokkal jobb kisautók készülnek már, de még az átkeresztelt változatán (Spark) is sokat javítottak.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 1 hónapja
Csalfa Romeo írta: 1 hónapja

Teszek a személyes tapasztalatodra. Volt egy Matizod, és nem vált be neked. De ebből semmilyen tendencia nem látszik, lehet, hogy az általad leírt hibákról sok Matiz-tulaj még csak nem is hallott. Tudod, nem mindegy, hogy egyedi hibáról van-e szó vagy közismert típushibáról. Nyilván nehezen emészti meg a kis gyomrocskád, hogy a Hyundai meg a Kia a mainstream kategóriában mindenkit a földre küldött(bár a Toyotával még küzdenek). A Matiz meg egy mikrosütő-gyártó 2. generációs kisautója(ha az elsőnek a Ticót vesszük), és ahhoz képest nem rosszabb, mint az akkori európai vetélytársak.



"Nem tudsz olyan francia autót mondani amit ne vennék meg gondolkodás nélkül hamarabb mint még egyet ebből."



Nem is írok, az ilyen 607, Vel Szatyor meg Espace-kategóriás kotláktól mindenki fejvesztve menekül, legyél büszke, hogy te, mint erős bástya, ott vagy egyedül és hirdeted az igét:)))


Előzmények megtekintése

"Nem is írok, az ilyen 607, Vel Szatyor meg Espace-kategóriás kotláktól mindenki fejvesztve menekül"

A 607 egy elég tartós darab ha az ember nem 20% önerővel száll bele a legolcsóbb 2001-es évjáratba. Én 60.000km-t tettem bele az enyémbe az elmúlt 1,5 évben, egy szimering cserén kívül semmi nem volt vele (igaz az enyém 2008-as FL). Nem rég volt egy kánikulai 4000km-es főleg autópályás, kevés BP-es túrám, 5,6 literre jött ki a fogyasztása úgy, hogy a tempomatot 140-149 között lépteldettem, innen nézve elég mulatságos, hogy kvázi azt mondod, hogy egy Matiz jobb autó, szerintem ezt te se gondolod komolyan. :)

Egyébként az ár megmutatja, hogy mennyit ér valami (és most vonatkoztassunk el a német márkáktól), ha valami csaj ismerősöm szeretne venni kisautót és nincs pénz Yarisra én azonnal a Picanto-t ajánlanám, mert mondjuk van 2-300.000 Ft difi a Picanto és a Matiz közt és sokkal komolyabb autó benyomását kelti az emberben a Picanto. Volt 800-as Matiz a rokonságban, vezettem, illetve van egy 1000-res Picanto is, hidd el ég és föld a két kocsi. Nem mondom azt se hogy szar, mert anno a Matiz egy Maruti helyébe lépett tehát ettől is van még lejjebb, kb, akkora volt a különbség a kettő közt mint a Picanto és a Matiz közt, de nem beszélnék le róla senkit, ha csak ütni vágni kell. Én a Matiz láttán fancsali pofát szoktam vágni mert volt egy eset jó 5 éve már, amikor elsőbbséget adtam egy kis lila FL-esnek, amelynek pont kanyarodás közben előttem fordult ki a kereke a rozsda miatt.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 1 hónapja
Csalfa Romeo írta: 1 hónapja

Azzal mit bizonyítasz, hogy a - jelenleg 145 - véleményből kiemeltél ötöt?:))) Micsoda egy flótás vagy, öreg. Na, mindegy, ez egy női autó, ennélfogva nem kéne, főleg, hogy nagyobb darab vagyok a 191 cm-m mellé, de ha egy hölgy ismerősöm olcsón keresne kisautót, ajánlanám neki, de a Ticót még jobbnak gondolom. Én pedig gondolkodás nélkül vennék Lanost, Kalost, Nubirát, Tacumát vagy Esperót, nem beszélve a Leganzáról, ami régi kedvencem. Te csak maradj a mai napig normális kézi váltót gyártani nem tudó és a kerékdob mögé komplett elektronikát elhelyező csigazabálóknál, az a te szinted, Tucatka. Mellesleg kiváló sajtokat és borokat készítenek, ezt aláírom:)


Előzmények megtekintése

Na akkor gyorsan vegyél egyet magadnak te zseni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Csalfa Romeo írta: 1 hónapja
Tizenkettő írta: 1 hónapja

Na itt van Roméró ezt analizáljad. Kigyűjtöttem neked. De biztos én képzeltem be ezeket a hibákat. Sokat keresgélni sem kellett mert mindenhol nagyjából ugyanaz van felsorolva mint hibalista.

http://nepitelet.hu/autok/daewoo/matiz_1998/ez_mi_mert_hogy_nem_auto_az_biztos/

http://nepitelet.hu/autok/daewoo/matiz_1998/egy_feleslegesen_legyartott_auto/

http://nepitelet.hu/autok/daewoo/matiz_1998/az_autozas_elmenye_nelkul.../

http://nepitelet.hu/autok/daewoo/matiz_1998/anyam_autoja/

http://nepitelet.hu/autok/daewoo/matiz_1998/eros_idegzetueknek_ingazoknak.../


Előzmények megtekintése

Azzal mit bizonyítasz, hogy a - jelenleg 145 - véleményből kiemeltél ötöt?:))) Micsoda egy flótás vagy, öreg. Na, mindegy, ez egy női autó, ennélfogva nem kéne, főleg, hogy nagyobb darab vagyok a 191 cm-m mellé, de ha egy hölgy ismerősöm olcsón keresne kisautót, ajánlanám neki, de a Ticót még jobbnak gondolom. Én pedig gondolkodás nélkül vennék Lanost, Kalost, Nubirát, Tacumát vagy Esperót, nem beszélve a Leganzáról, ami régi kedvencem. Te csak maradj a mai napig normális kézi váltót gyártani nem tudó és a kerékdob mögé komplett elektronikát elhelyező csigazabálóknál, az a te szinted, Tucatka. Mellesleg kiváló sajtokat és borokat készítenek, ezt aláírom:)

A válaszoláshoz belépés szükséges
hunadamxd írta: 1 hónapja

Nekem volt egy Ticom imádtam, és a mai napig visszaülnék. Az a hang meg ahogy ment nagyon szerettem :) És ez úgy mondom hogy egy 320-as e46-ot hajtok :) jó autó volt és kész...bár ez a matiz nem kéne :D ja és sokan a waresszal hasonlítják össze :) a motor alapjaiban egy 1985-ös konstrukció amit a Suzuki (Marut Alto, Altoworks) Daewoo/chevy egészen a spark-ig használt :) Jó gép jegyezzétek meg :) jobban bíztam a tico-ba mint bármilyen más kocsiba...

A válaszoláshoz belépés szükséges
ppgergő írta: 1 hónapja

10 lépés távolságból egész vállalható autó. Télen fűt, nyáron mindegy, ha esik az eső, kevésbé ázol el vele, mintha robogóznál. Célszerszám, mint egy kalapács.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kYWV3b28=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kYWV3b28=

Friss tesztek

Peugeot 5008 GT 2.0 BlueHDi teszt

Figyeld a másik kezét is! – 5008 GT

Legkisebb feladata lenne a szórakoztatás, ám az 5008 minőségi színházat nyújt, ilyennel ritkán találkozunk. Érzelmi ingerekkel bombáz, hajlamosak vagyunk nem figyelni, milyen valójában.


Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kYWV3b28=

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Rendelés előtt mindenképp ajánlott kipróbálni a szóba jöhető modelleket

A tesztvezetés az ismerkedésről szól, nem szabad kihagyni

10 órája – Sztori

Autóvásárlás előtt a legfontosabb, hogy megismerjük a portékát, valamint felmérjük és felismerjük saját igényeinket. Ebben pedig nagy segítség egy profi kereskedő.


Felidéztük a történelmet a Mazda augsburgi múzeumában

Japán ékszerdoboz Németországban

18 órája – Sztori

Tavaly tavasszal nyitotta meg kapuit a München melletti Mazda Classic Museum, amely világszinten is a japán gyártó egyik legnagyobb gyűjteménye. Amiket láttunk, attól nem egyszer esett le az állunk.


Állítólag ismét lesz Toyota Celica

Egy legenda visszatér?

Tegnap – Sztori

Meg nem nevezett forrásból kiszivárgott hírek szerint a Toyota az elmúlt hetekben szabadalmaztatta a Celica modellnevet Észak-Amerikában, s erre készül Európában is.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

DAEWOO MATIZ 0.8 SE EGYENESEN A GARÁZSBÓL KEVÉS KM

DAEWOO MATIZ 0.8 SE EG...

Ár: 480.000 Ft

Évjárat: 2000 / 6

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

DAEWOO MATIZ 0.8 SE

DAEWOO MATIZ 0.8 SE

Ár: 525.000 Ft

Évjárat: 2002 / 10

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

DAEWOO MATIZ 0.8 SE

DAEWOO MATIZ 0.8 SE

Ár: 396.000 Ft

Évjárat: 2003 / 6

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!