0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Ha van egy kis szerencséd, tiéd lehet ez a Golf

Ezt a VI-os Golfot sorsolják ki idén a Volkswagen-találkozón

Hatodik éve rendezik meg a Hungaroringen a VW-sek éves találkozóját. Minden évben egy autót sorsoltak ki a szervezők, követve a hagyományt, idén ez a pompás hófehér VI-os Golf a főnyeremény.

Teszt
Műszaki adatok

%KA%Mégy egy darabig nem fog idősnek hatni a VI-os Golf, pedig a nyereményautó idén 8 éves. Kiállása viszont továbbra is jó, az utcakép szerves része, a flottás-fehér fényezést pedig trendibe fordították az új, 17-es felnikkel%KA%

Mégy egy darabig nem fog idősnek hatni a VI-os Golf, pedig a nyereményautó idén 8 éves. Kiállása viszont továbbra is jó, az utcakép szerves része, a flottás-fehér fényezést pedig trendibe fordították az új, 17-es felnikkel

Igencsak nagyvonalúan áll rajongóihoz a Volkswagen, a 2012-ben először csak Golf-találkozóként indult rendezvényen évről-évre autót sorsolnak ki a résztvevők között. Pontosabban egyszerű tombola sorsoláson nyerhette meg valaki az első évben felajánlott egyes Golfot, majd minden évben eggyel újabb modellt. Tavaly már ötödjére szervezték meg a márkatalálkozóvá nőtt rendezvényt, és a Das Welt Auto által felajánlott V-ös Golfot mi is kipróbálhattuk. Az idei rendezvény tehát a hatodik és a sort tartani kell, az idei fődíj ez a pompás fehérben ragyogó, Trendline felszereltségű VI-os Golf.

%KA%Az 1,4-es TSI Golf erőből nem szenved hiányt, a 122 lovas négyhengeres ma is remekül teljesít, folyamatosan szervizelték és karbantartották, és bár a híre nem épp a legjobb, kétségtelenül sportosan cipeli a VI-os karosszériát%KA% %KA%Az 1,4-es TSI Golf erőből nem szenved hiányt, a 122 lovas négyhengeres ma is remekül teljesít, folyamatosan szervizelték és karbantartották, és bár a híre nem épp a legjobb, kétségtelenül sportosan cipeli a VI-os karosszériát%KA%

Az 1,4-es TSI Golf erőből nem szenved hiányt, a 122 lovas négyhengeres ma is remekül teljesít, folyamatosan szervizelték és karbantartották, és bár a híre nem épp a legjobb, kétségtelenül sportosan cipeli a VI-os karosszériát

Ismét volt szerencsénk egy próbakörre a fődíjjal, de most az aprólékos karbantartást és csinosítást követően. Tehát a szerencsés nyertes ebben a formában veheti majd a nevére a hétvégi, szeptember 23-ai találkozón. A 2009-es hatos Golfot a soltvadkerti Volkswagen kereskedésben helyezték forgalomba először, később beszámították, majd használtautóként értékesítették. Második tulajától szintén a márkához került vissza, hogy most a Welt Auto felajánlhassa nyereményautónak. A végig vezetett szervizkönyv és a biztosított, patyolat tiszta előélet tehát garantált, a nyeremény Golf törésmentes és újrafényezés-mentes, egyetlen elemét sem javítottak, így apró, ám őszinte karcolásokkal azért találkozhatunk.

%KA%Apró gegek, amik érthetetlenül belefértek a Volkswagen kimért imázsába. A szelepsapkákat a találkozóra felkészítő csomag részeként kapta%KA% %KA%Apró gegek, amik érthetetlenül belefértek a Volkswagen kimért imázsába. A szelepsapkákat a találkozóra felkészítő csomag részeként kapta%KA%

Apró gegek, amik érthetetlenül belefértek a Volkswagen kimért imázsába. A szelepsapkákat a találkozóra felkészítő csomag részeként kapta

%KA%Eltekintve az enyhén kopott könyöklőktől, a beltér újszerű. A kormány nem kopott túlzottan és jelentős sérülés sincs, egyedül a középkonzolon burjánzik a Volkswagen betegség, már hólyagosodik a matt fekete bevonat a középkonzolon%KA%

Eltekintve az enyhén kopott könyöklőktől, a beltér újszerű. A kormány nem kopott túlzottan és jelentős sérülés sincs, egyedül a középkonzolon burjánzik a Volkswagen betegség, már hólyagosodik a matt fekete bevonat a középkonzolon

A tavalyi V-ös Golf a találkozó napján még nem futotta meg a 100 000. kilométerét, mivel az idei autó fiatalabb, szebb állapotú, de valahol kibukik némi szépséghiba. Ez pedig a futás, 8 éves korára 186 000 környékén jár már a beletekert kilométerek száma, de ez ne ijesszen meg senkit, mivel különleges bánásmódban részesült. A Porsche Buda Parts Center és az Inter Auto kft jóvoltából minden kopó alkatrészt eredeti, gyári darabra cseréltek, teljes szervizen esett át, és kapott néhány csinosító extrát. Ilyen a vadonatúj, 17 colos alufelni szett, természetesen új gumikkal, de két szép króm kipufogóvéget is kapott, valamint a B-oszlopot is feldobták némi karbonmintás betéttel. Ezek mellett szálcsiszolt alumínium hatású küszöbdíszeket, teljes csomagtértálcát és fantasztikus fogású, elnagyolt golflabdára hasonlító vadonatúj váltógombot is kapott.

%KA%A küszöb csak díszítőelem, az új váltógomb viszont feldobja az élményt odabent. A szerencsés nyertes a CD-s rádió és a kétzónás automata klíma kényelmét élvezheti%KA% %KA%A küszöb csak díszítőelem, az új váltógomb viszont feldobja az élményt odabent. A szerencsés nyertes a CD-s rádió és a kétzónás automata klíma kényelmét élvezheti%KA% %KA%A küszöb csak díszítőelem, az új váltógomb viszont feldobja az élményt odabent. A szerencsés nyertes a CD-s rádió és a kétzónás automata klíma kényelmét élvezheti%KA%

A küszöb csak díszítőelem, az új váltógomb viszont feldobja az élményt odabent. A szerencsés nyertes a CD-s rádió és a kétzónás automata klíma kényelmét élvezheti

%KA%Szakadásról, kopásról szó sincs, az ülések és a kárpitok jó állapotban vannak. Kapott új szőnyegeket és egy tekintélyes csomagtértálcát is a leendő tulajdonos%KA% %KA%Szakadásról, kopásról szó sincs, az ülések és a kárpitok jó állapotban vannak. Kapott új szőnyegeket és egy tekintélyes csomagtértálcát is a leendő tulajdonos%KA%

Szakadásról, kopásról szó sincs, az ülések és a kárpitok jó állapotban vannak. Kapott új szőnyegeket és egy tekintélyes csomagtértálcát is a leendő tulajdonos

Nem maradhatott el persze a külső-belső ápolás sem, a beltér egészen olyan, mint újkorában. A kisközepű bőrkormány kopása teljesen vállalható, az ülések nincsenek kiülve, még mindig feszesek és nagyon jó tartásúak. Hely van bőven, egy Golfban ez sosem volt probléma, ahogy az ergonómia is pontosan olyan, ahogy azt a márkabarátok megszokták. A nyereményautó fedélzetén olyan kényelmi extrák sorakoznak, mint a négy darab elektromos ablak és a kétzónás automata klímaberendezés. Emellett a híres dedikált sörnyitót is megtaláljuk a pohártartóban.

%KA%A krómozott kipufogóvégek és a nagy felnik sportossá és divatossá teszik az unalmas fehér fényezést, a 186 ezres futás ellenére remek állapotnak örvend a nyereményautó%KA%

A krómozott kipufogóvégek és a nagy felnik sportossá és divatossá teszik az unalmas fehér fényezést, a 186 ezres futás ellenére remek állapotnak örvend a nyereményautó

Orrában az 1,4-es TSI 122 lóerős verziója dolgozik, szinte hangtalanul, motorzaj menet közben szinte nincs, a hatos hangszigetelése nagyon jó. Futóművén semmi bizonytalanságot nem érezni, a kicserélt kopó alkatrészeknek köszönhetően olyan vezetni, akár egy új autót. Hogy ki nyerheti meg az idei Golfot? Némiképp összetettebb most a feladat, mint az elmúlt években. Nem elég tombolát vásárolni, be kell tippelni egy számot, méghozzá azt a legkisebb pozitív számot, amit senki más nem fog. A feladat nem egyszerű és meglehetősen stresszes, hiszen nem feltétlenül kell kis számra gondolni. Az idei Volkswagen találkozón ismét modellenként külön szektorokban gyülekezhetnek majd a márkabarátok, a Paddockban pedig szigorúan csak Golfok, idén is a szakmai zsűri által kiválasztott 300 legszebb autó foglalhatja majd el a nagyszínpad előtti placcot; most szombaton.

%KA%Nem lesz egyszerű hozzájutni, idén kicsit bonyolultabb a játék. Ha így folytatják, jövőre egy VII-es Golfra számíthatunk, két év múlva viszont VIII-as még nem biztos, hogy lesz. Kíváncsian várjuk a folytatást!%KA%

Nem lesz egyszerű hozzájutni, idén kicsit bonyolultabb a játék. Ha így folytatják, jövőre egy VII-es Golfra számíthatunk, két év múlva viszont VIII-as még nem biztos, hogy lesz. Kíváncsian várjuk a folytatást!

Méretek

Hosszúság: 4199 mm
Szélesség: 1786 mm
Magasság: 1479 mm
Saját tömeg: 1215 kg
Össztömeg: 1820 kg
Tengelytáv: 2578 mm
Karosszéria-kivitel: ferdehátú
Csomagtér: 350 liter

Motor és váltó

Motor: Benzin
Motorosztály: Euro 5
Hengerűrtartalom: 1390 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: manuális (6 fokozatú) sebességváltó
Nyomaték: 200 Nm
Teljesítmény: 90 kW (122 LE)

Menetteljesítmény

Végsebesség: 200 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 9.50 s
CO2-kibocsátás: 148 g/km

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Autóalkatrészből a legjobb ár és minőség - nemzetközi díjat nyert el a Bárdi Autó

Neves elismerést kapott a Bárdi Autó: az Icertias független svájci minősítő intézet piackutatása...

Már teljes gőzzel itt a Zoe, de sok új villanyautót ígér még a Renault

Végre hazánkban is bemutatkozott, hivatalosan is itt a Renault Zoe, amiből már tavaly megérkezett...

Hummer H1 6.6 Duramax V8, 1998 - használtteszt

A katonai verziótól erősen eltér, de még így is olyan, mint egy tank a többi autóhoz képest...

Csúnyán ráfizethetünk az utángyártott alkatrészekkel javításra

Vegyél gyári alkatrészeket, javíttasd márkaszervizben az autódat, különben meghalsz! Erős az...

Skoda Octavia Style 1.0 TSI teszt

Túltolták a downsizingot, de ne legyünk előítéletesek. Az ezres Octaviát vezetni jó, a fogyasztása...

Tavaly év eleje óta már közel másfélszeresére nőtt a használtautó-eladások összértéke

Újabb rekord dőlt a hazai használtautó-piacon a harmadik negyedévben: az időszak során mintegy...

Elvette a rekorder, első helyet a Koenigsegg a Bugattitól

Alig pár hétig birtokolhatta a 0-400-0 km/órás rekordot a Bugatti Chiron. A svéd Koenigsegg Agera...

Korábban cáfolta, most viszont halálosan komoly a Ferrari SUV

A FCA vezérigazgatója, Sergio Marchionne elmondása szerint "halálosan komolyan veszik", hogy...

Volkswagen Caddy Life 1.9 PD TDI DSG, 2007 - használtteszt

DSG ebben? Sokan teszik fel a kérdést a DSG-váltós Volkswagen Caddy kapcsán, pedig készült ilyen...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (3 db)

gacsfalvirobert írta: 4 hete

Ez pont nektek való ! De jó, hogy nem vagyok fosvágenes .

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 4 hete
igumbi írta: 4 hete

Ha meg nagy szerencséd van, akkor nem lesz a tiéd.


+1 :)
Még jó hogy nem V-ös golfot akarnak ránksózni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
igumbi írta: 4 hete

Ha meg nagy szerencséd van, akkor nem lesz a tiéd.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.


Renault Captur 1.2 TCe 118 EDC Intens teszt

Szívtipró - automata Renault Captur teszt

Éllovasként frissítették a Renault Capturt, ami dögösebb és karakteresebb, mint valaha. Turbós benzinessel és EDC automatával próbáltuk.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.


Volkswagen T6 Multivan Highline 2.0 TDI  DSG 4Motion teszt

First class a családnak - Volkswagen T6 Multivan teszt

Felénk leginkább delegációs autóként ismert a Volkswagen Multivan, pedig a Transporter alapú luxusbusz családszállítónak se rossz ám.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

2 órája – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

Így nézne ki egy Dacia Duster pickup, de a GT is bejövős

Tegnap – Sztori

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon. Így jött létre a hot hatch Duster.


DTM esküvő Maro Engelékénél. Éljen az ifjú pár!

Nincs menőbb esküvői autó egy DTM Mercinél Videó

3 napja – Sztori

Sokszor láttunk már autós esküvőket, most viszont Maro Engel és a Mercedes-AMG DTM csapat valami teljesen új dimenziót mutatott be.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN GOLF 1.4 GL

VOLKSWAGEN GOLF 1.4 GL

Ár: 350.000 Ft

Évjárat: 1995 / 9

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN GOLF Variant 1.9 PD TDI Trendline

VOLKSWAGEN GOLF Varian...

Ár: 1.890.000 Ft

Évjárat: 2010 / 5

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN GOLF 1.9 PD TDI Comfortline

VOLKSWAGEN GOLF 1.9 PD...

Ár: 1.450.000 Ft

Évjárat: 2007

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!