0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Örökifjú - Volvo S40 1.6 használtteszt

Volvo S40 1.6i Base, 2006 - használtteszt

·

11 évesen, 36 ezer kilométerrel néztük meg, hogy milyen a svédek második generációs S40-ese. Használt helyett inkább kuriózumnak számító autó következik!

Teszt
Műszaki adatok

%KA%A Base felszereltség csak acélfelnit és dísztárcsát foglalt magában 11 évvel ezelőtt. Ennyi idő alatt viszont csupán 36 ezret futott a képen látható S40%KA%

A Base felszereltség csak acélfelnit és dísztárcsát foglalt magában 11 évvel ezelőtt. Ennyi idő alatt viszont csupán 36 ezret futott a képen látható S40

1995-ben komoly változások jöttek a Volvo háza táján. A márkára jellemző kockaformát elsőként törte meg az S40. A modell az alsó-középkategóriát képviselte, eredetileg S4 néven jött volna, de mivel ez a név már az Audié volt, így S40 lett belőle. A Mitsubishi Carismával közös padlólemezre épülő modellt Hollandiában gyártották, az első generáció közel 10 évig volt forgalomban. 2004-ben jött az új kiadás, amely még gömbölyűbb külsővel bírt. Ebből a szériából került ki mai tesztalanyunk is, egy 2006-os 1.6-os benzines, ami igazán ritkaságnak számít olyan szempontból, hogy csupán 36 ezer (valós) km van az órájában.

%KA%A beltér is arról árulkodik, hogy ezt bizony csak ritkán, akkor is nagyon odafigyelve használták. Közel szalonautós állapot uralkodik odabent%KA%

A beltér is arról árulkodik, hogy ezt bizony csak ritkán, akkor is nagyon odafigyelve használták. Közel szalonautós állapot uralkodik odabent

2006 májusában Magyarországon lett forgalomba helyezve, tavaly december végéig az első tulajdonos hajtotta. Nem sokat, volt olyan év, hogy 1000 km-t sem autóztak vele, ami egészen hihetetlenül hangzik. Pedig van ilyen. Sőt, a kevés futás szépsége, hogy ennek ellenére nem volt elhanyagolva. Az évente márkaszervizben elvégzett olajcseréket és a kétévenként cserélt fékfolyadékot vezetett szervizkönyv igazolja. Még a rendelési papírja, a számla is megvan a mai napig az autóról, igazán gondos gazdi kezei között töltötte az első 10 évet.

%KA%Ne gondoljuk azt, hogy külföldről behozott majd visszatekert értéket mutat az óra. Ez egy itthon vásárolt, valós futással bíró S40-es%KA%

Ne gondoljuk azt, hogy külföldről behozott majd visszatekert értéket mutat az óra. Ez egy itthon vásárolt, valós futással bíró S40-es

A fékbetétek még gyáriak, akárcsak a Michelin nyári gumiabroncsok. Téli gumi soha nem volt rajta, mivel a hideg évszakokban végig a garázsban pihent. Természetesen nyáron is zárt helyen parkolt többnyire, ez meglátszik a fényezés újszerűségén és a lámpaburák állapotán is. A jelenlegi tulajdonos, aki a szomszédban lakott, elsők között értesült arról, hogy eladó az S40, így le is csapott rá. Az átvételkor 31 ezer km-t mutatott az óra. A vásárlást követően két alkatrészt kellett cserélni. A gyári, 10 évet bírt akkumulátort és a szintén gyári ablaktörlőlapátokat. Természetesen eredeti akkumulátor került bele és a törlőlapátok is a minőségi kategóriát képviselik.

%KA%A pótkulcs, a vásárlásról a számla, a végig márkaszerviz által vezetett szervizkönyv is megvan még az autóhoz%KA% %KA%A pótkulcs, a vásárlásról a számla, a végig márkaszerviz által vezetett szervizkönyv is megvan még az autóhoz%KA%

A pótkulcs, a vásárlásról a számla, a végig márkaszerviz által vezetett szervizkönyv is megvan még az autóhoz

Az első tulajdonos szerette volna, ha gondos kezekbe kerül az autó és legalább annyira odafigyelnek rá, mint azt ő tette. Innen jelentem, hogy átlagon felüli autótulajdonosnak sikerült eladni a korábbi kedvencet, ritkán látni ilyet, aki ennyire megbecsüli és törődik a technikával. Felszereltség szempontjából egyébként nem estek túlzásba a rendeléskor, az alap Base szint található benne. Metálfényezés, automata klíma, négy elektromos ablak, CD-s rádió, ami kiemelhető az extrák közül. A kormány is műanyag, ülésfűtés sincs. Egyedüli extraként a hátsó ülésekből kihajtható gyerekülések kerültek bele.

%KA%Mivel többnyire garázsban parkolt, ezért nem sok napfényt látott a karosszéria, aminek köszönhetően a lámpák sincsenek elszíneződve%KA% %KA%Mivel többnyire garázsban parkolt, ezért nem sok napfényt látott a karosszéria, aminek köszönhetően a lámpák sincsenek elszíneződve%KA%

Mivel többnyire garázsban parkolt, ezért nem sok napfényt látott a karosszéria, aminek köszönhetően a lámpák sincsenek elszíneződve

Technikailag is a belépő szintet képviseli tesztalanyunk. 1,6-os szívó benzines, 100 lóerővel, 150 Nm forgatónyomatékkal, ötsebességes kézi váltóval. Nem egy erőgép, de a mindennapi városi használatra nem is kell több. Fogyasztása télen 8,5 liter körül alakult, ami tavasszal 8-ra apadt. Most nyáron a kánikulában légkondival alulról nyaldossa a 9 litert. A gyári adat városban 8,5 liter, ami abszolút megfelel a valóságnak, nem úgy mint manapság egyes gyártóknál.

%KA%1,6 szívó, 100 lóerő. A motorhoz kapcsolat ötgangos manuális a hétköznapi városi használatra bőven elegendő, étvágya 8-9 liter között mozog 100 km-en%KA%

1,6 szívó, 100 lóerő. A motorhoz kapcsolat ötgangos manuális a hétköznapi városi használatra bőven elegendő, étvágya 8-9 liter között mozog 100 km-en

Igazi ritkaságnak számítanak a 10 év környéki és bőven 50 ezer km alatti futással bíró autók. A múltkori Renault Clio után ismét sikerült egy ilyennel találkozni. Az apróhirdetésekben persze egyből arra gondolna egy ilyet meglátva az ember, hogy vissza van tekerve, a helyzet viszont az, hogy ezeket az autókat nem hirdetik. Kapcsolati úton, ismerősi körbe kerülnek, mert közel új autót kaphat az új tulajdonos. Mindennapi használatra ez a Volvo tökéletesen megfelel, nem kényeztet mindennel, viszont nyugodt lehet a vezető, hogy utasaival, családjával az egyik legnagyobb biztonságot adó aló-közép kategóriás autóban utazik.

%KA%Az extra metálfény még ma is olyan állapotban van, mintha 1-2 éves lenne, mindezt úgy, hogy polírozva nem volt még a karosszéria. Az acélfelniken még az eredeti, gyári Michelin gumik feszülnek%KA%

Az extra metálfény még ma is olyan állapotban van, mintha 1-2 éves lenne, mindezt úgy, hogy polírozva nem volt még a karosszéria. Az acélfelniken még az eredeti, gyári Michelin gumik feszülnek

Méretek

Hosszúság: 4468 mm
Szélesség: 1770 mm
Magasság: 1452 mm
Saját tömeg: 1466 kg
Össztömeg: 1930 kg
Tengelytáv: 2640 mm
Karosszéria-kivitel: sedan
Csomagtér: 404 liter

Motor és váltó

Motor: Benzin
Motorosztály: Euro 4
Hengerűrtartalom: 1596 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: manuális (5 fokozatú) sebességváltó
Nyomaték: 150 Nm
Teljesítmény: 74 kW (101 LE)

Menetteljesítmény

Végsebesség: 185 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 11.90 s
CO2-kibocsátás: 169 g/km

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

510 lóerő a Ferrari F1 pilótáinak kezében

Három darab 510 lóerős Alfa Romeo Giulia QV, három Scuderia Ferrari pilóta és egy kanyargós tesztpálya...

Normál üzemben örökkévaló az első Lexus LS V8-asa. Mit bír, ha gyilkolják?

Közel 30 éves az első Lexus LS, az a modell, amivel a Toyota prémiummárkája indult. Tartósságával...

Nappaliban tartott Nissan 240SX, 33 millióért

Először az autószalonokat járta, majd kártérítettek vele, hogy aztán egyedi felniket kapjon és...

Váltotta volna a 911-est az idén 40. évfordulóját ünneplő 928

Valódi luxus túrakupéként mutatkozott be 1977-ben az első V8-as Porsche. A 928-ast egyenesen...

Eladó egy korai LaFerrari prototípus, de van vele egy kis gond

Ennyire becsülik az értékét annak a LaFerrari prototípusnak, amit még a 2013-as Frankfurti debütálás...

Lebukott a Volvo legkisebb crossovere, az új XC40

Hamarosan megérkezik a legkisebb Volvo crossover, bemutatóját alig egy hét múlva tartják. Egy...

Kia Stonic menetpróba

Nem csak a tudás számít, legalább annyira az előadásmód is, ezt bizonyítja az autópiac, illetve...

Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba...

Sportkivitel készült több Toyota modellből, némelyikre jó esélyünk van

A Toyota betartja a szavát, megérkeztek az első, új sportmodellek. A Gazoo Racing Toyoták három...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (25 db)

octi írta: 2 hónapja
Lehel81 írta: 2 hónapja

RACSNI S A MÁSIK BALFASZ, IMÁDKOZZATOK HOGY NE TUDJAM MEG A REÁLIS NEVETEKET MERT AKKOR MEGBÁNJÁTOK AZT IS AMIT NEM CSINÁLTATOK.


Lehel, légy szíves légy egy kicsit emberibb másokkal, mert ez már kicsit durva...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Racsni Pista írta: 2 hónapja
Lehel81 írta: 2 hónapja

NEM ERROL A MODELLROL ÍRTAM TE IDIÓTA HANEM A 2002-ESROL! 2 LITERES SIMA BENZINES 138 LOEROS DINON LEMÉRVE 141-142! HALVÁNY GOZOD SINCS AZ AUTÓKHOZ ÉS BEPOFÁZOL HÜLYE GYEREK!


Előzmények megtekintése

"NEM ERROL A MODELLROL ÍRTAM TE IDIÓTA HANEM A 2002-ESROL!"

Értem, akkor igazán releváns dolgot sikerült közzé tenned! Köszönjük Emese! :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
nem értek az autókhoz írta: 2 hónapja

kedves Lehel81! IP címet honnan szerzel be és az alapján hogy azonosítod a két ember "reális" nevét?

A válaszoláshoz belépés szükséges
Lehel81 írta: 2 hónapja

RACSNI S A MÁSIK BALFASZ, IMÁDKOZZATOK HOGY NE TUDJAM MEG A REÁLIS NEVETEKET MERT AKKOR MEGBÁNJÁTOK AZT IS AMIT NEM CSINÁLTATOK.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Lehel81 írta: 2 hónapja
Racsni Pista írta: 2 hónapja

"Mesélj, mik ezek. (Talán egyedül a Citroen és a Rolls-Royce voltak olyan gyártók, ami másképp konstruált autókat"

Egy olyan hülyétől várod a választ, aki szerint egy szitává rohadt E Mercedes biztonságosabb mint egy nála kisebb de 0km-es autó.

Az írásodhoz még hozzátenném az Alfát is, ők sem teljesen átlag megoldásokat használtak korábban, de tény, hogy a Volvónak nem sok köze volt ehhez a motorhoz vagy úgy általában a technikához, mert a Fordtól, PSA-tól szereztek be mindent ebben az időben. Csak Lehel olyan ökör, hogy ezt nem tudja, úgy ahogy azt sem, hogy 2 literes 140 lovas motor sem volt ebben az S40-ben, így megfordul a fejemben, hogy azt se tudja milyen kocsija volt. Így aztán arra kérlek, hogy ne izélgesd szegényt hanem érezz együtt vele... van neki elég baja. :)


Előzmények megtekintése

OLVASD EL PARASZT HOGY NE RÖHÖGTESD MAGAD HABÁR AZ NEHÉZ LESZ EGY ILYEN RÖHEJES SZÁNALMAS LÚZERNEK MINT AMILYEN TE VAGY! https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_S40#Engines

A válaszoláshoz belépés szükséges
Lehel81 írta: 2 hónapja
Racsni Pista írta: 2 hónapja

"Mesélj, mik ezek. (Talán egyedül a Citroen és a Rolls-Royce voltak olyan gyártók, ami másképp konstruált autókat"

Egy olyan hülyétől várod a választ, aki szerint egy szitává rohadt E Mercedes biztonságosabb mint egy nála kisebb de 0km-es autó.

Az írásodhoz még hozzátenném az Alfát is, ők sem teljesen átlag megoldásokat használtak korábban, de tény, hogy a Volvónak nem sok köze volt ehhez a motorhoz vagy úgy általában a technikához, mert a Fordtól, PSA-tól szereztek be mindent ebben az időben. Csak Lehel olyan ökör, hogy ezt nem tudja, úgy ahogy azt sem, hogy 2 literes 140 lovas motor sem volt ebben az S40-ben, így megfordul a fejemben, hogy azt se tudja milyen kocsija volt. Így aztán arra kérlek, hogy ne izélgesd szegényt hanem érezz együtt vele... van neki elég baja. :)


Előzmények megtekintése

NEM ERROL A MODELLROL ÍRTAM TE IDIÓTA HANEM A 2002-ESROL! 2 LITERES SIMA BENZINES 138 LOEROS DINON LEMÉRVE 141-142! HALVÁNY GOZOD SINCS AZ AUTÓKHOZ ÉS BEPOFÁZOL HÜLYE GYEREK!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Lehel81 írta: 2 hónapja
Racsni Pista írta: 2 hónapja

"Mesélj, mik ezek. (Talán egyedül a Citroen és a Rolls-Royce voltak olyan gyártók, ami másképp konstruált autókat"

Egy olyan hülyétől várod a választ, aki szerint egy szitává rohadt E Mercedes biztonságosabb mint egy nála kisebb de 0km-es autó.

Az írásodhoz még hozzátenném az Alfát is, ők sem teljesen átlag megoldásokat használtak korábban, de tény, hogy a Volvónak nem sok köze volt ehhez a motorhoz vagy úgy általában a technikához, mert a Fordtól, PSA-tól szereztek be mindent ebben az időben. Csak Lehel olyan ökör, hogy ezt nem tudja, úgy ahogy azt sem, hogy 2 literes 140 lovas motor sem volt ebben az S40-ben, így megfordul a fejemben, hogy azt se tudja milyen kocsija volt. Így aztán arra kérlek, hogy ne izélgesd szegényt hanem érezz együtt vele... van neki elég baja. :)


Előzmények megtekintése

MÁR MEGINT TE POFÁZOL BE BÜDÖS RACSNIPISTA BUZI POFA?! HÜLYE VAGY TE S A KURVA ANYÁD! NÉZZ UTÁN FASZFEJ HOGY MENNYI MINDENT CSINÁL A VOLVO MÁSKÉPP MINT A TÖBBI GYÁRTÓ S UTÁNA POFÁZZ BE! ESKÜSZÖM KIKERESEM NEKED S A MÁSIK GENYÓNAK AZ IP CÍMÉT ÉS MEGKERESLEK HADDLÁM NÉGYSZEMKÖZT IS ILYEN NAGYPOFÁJÚAK TUDTOK-E LENNI?! ROHADT MAJMOK!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Lehel81 írta: 2 hónapja
Tökmindegy írta: 2 hónapja

"De aki minőséget akar, az válasszon Audit vagy Bmw-t. Az A4-es, a 3-as mindenben felülmúlja az S40-t."



Meg az apád faszát. Hülyeségeket beszélsz. "a Volvo az mindent másképp csinál mint a többi." Tényleg?! Mesélj, mik ezek. (Talán egyedül a Citroen és a Rolls-Royce voltak olyan gyártók, ami másképp konstruált autókat, mint a többség, de ez is csak 25-40 éve volt így, vagy régebben.)



Te is csak egy megfertőzött agyú paraszt magyar vagy, aki szerint a minőség = audibmw(mercedes). Hát egy lófaszt. Egy Volvo vagy egy korabeli Saab simán tudja ugyanezt, sőt, akkorra már az Alfa is tudta (147, 159). Ne okoskodj Lehel, inkább nézz focimeccset és bontsá' hozzá egy doboz sört.


Előzmények megtekintése

Te balfasz buzi majom! Van neked egyáltalán autód?! Vagy amolyan autómagazin buzi vagy aki csak olvas az autókról de vezetni sem tud?! NEKEM VOLT KÉT VOLVÓM SEGGFEJ! KETTO! 2002-ES S40 2.0 BENZINES 138 LOVAS! ÉS VOLT MÉG EGY XC90 DE AZZAL NEM VOLT GOND! VEZETTEM MINDKETTOT 2-3 ÉVIG KB 100000 KM-T! ÚGY HOGY NEKEM NE POFÁZZ BE MERT ÚGY NAYOKON CSAPLAK MEGDÖGLESZ TE BUNKÓ NYOMORULT

A válaszoláshoz belépés szükséges
Racsni Pista írta: 2 hónapja
Lázár írta: 2 hónapja

Világért sem akarlak megbánti ne haragudj, valóban volt 2.0 140(145) lovas motorja ennek a szériának(nekem is volt) itt tudod lecsekkolni.: http://www.autodata1.com/en/car/volvo/s40/s40-ii-20-i-16v-145-hp

Csak a kis cm3-es blokkokat vették a PSA-tól, 2.0 felfele Volvo erőforrások voltak, őőőőő...még talán még annyi(remélem nem küldessz el melegebb éghajlatra) az első generációs Focus RS-ben pedig az 5-hengeres T5 Volvo blokkot paszíroszták be, ha jól tudom 240Le-vel (ha tévedek elnézést, sem Ford, sem pedig Volvo hívő nem vagyok)


Előzmények megtekintése

"remélem nem küldessz el melegebb éghajlatra"
Egyedül a nagyképű hülyéknek, szoktam bunkó módon válaszolni vagy kezdeményezni azért, hogy a gumicsontot oda dobjam, velem szót lehet érteni. :)

"valóban volt 2.0 140(145) lovas motorja ennek a szériának(nekem is volt) itt tudod lecsekkolni"
A 2 literes, ahogy írod 145 ló, nem is szőröznék ezen, csak létezik egy 2,4-es 5 hengeres motor is ami pontosan 140 ló, ugyanebben a kasztniban, annak volt 170 lovas verziója is. Az első generációs S40-ből meg ha jól emlékszem 138 lovas volt a 2 literes. Focus ST és RS-ben meg igazad van, a nagyok tényleg a Volvo-tól vannak.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Lázár írta: 2 hónapja
Racsni Pista írta: 2 hónapja

"Mesélj, mik ezek. (Talán egyedül a Citroen és a Rolls-Royce voltak olyan gyártók, ami másképp konstruált autókat"

Egy olyan hülyétől várod a választ, aki szerint egy szitává rohadt E Mercedes biztonságosabb mint egy nála kisebb de 0km-es autó.

Az írásodhoz még hozzátenném az Alfát is, ők sem teljesen átlag megoldásokat használtak korábban, de tény, hogy a Volvónak nem sok köze volt ehhez a motorhoz vagy úgy általában a technikához, mert a Fordtól, PSA-tól szereztek be mindent ebben az időben. Csak Lehel olyan ökör, hogy ezt nem tudja, úgy ahogy azt sem, hogy 2 literes 140 lovas motor sem volt ebben az S40-ben, így megfordul a fejemben, hogy azt se tudja milyen kocsija volt. Így aztán arra kérlek, hogy ne izélgesd szegényt hanem érezz együtt vele... van neki elég baja. :)


Előzmények megtekintése

Világért sem akarlak megbánti ne haragudj, valóban volt 2.0 140(145) lovas motorja ennek a szériának(nekem is volt) itt tudod lecsekkolni.: http://www.autodata1.com/en/car/volvo/s40/s40-ii-20-i-16v-145-hp
Csak a kis cm3-es blokkokat vették a PSA-tól, 2.0 felfele Volvo erőforrások voltak, őőőőő...még talán még annyi(remélem nem küldessz el melegebb éghajlatra) az első generációs Focus RS-ben pedig az 5-hengeres T5 Volvo blokkot paszíroszták be, ha jól tudom 240Le-vel (ha tévedek elnézést, sem Ford, sem pedig Volvo hívő nem vagyok)

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==

Friss tesztek

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.


Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Nyugaton a helyzet változatlan - Skoda Rapid

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba a frissítést, de nagy szükség nem is volt rá, amit kapott, attól csak érettebb a Rapid.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==

Hirdetés

VOLVO tesztek

Volvo V90 Inscription D5 AWD teszt

Csillagromboló - Volvo V90 teszt Videó

A prémiumgyártókkal vetekszik a Volvo egyik legújabb modellje, könnyen elcsavarhatja a vevők fejét akár a német hármas felől is. Különös kisugárzása van, amivel a Volvók mindig kenyérre kentek.


Volvo S90 D5 AWD Inscription teszt

Lehet szeretni! Volvo S90 teszt

Prémiumautó lett az új Volvo S90, ez kétségtelen. És van benne valami, ami miatt még úgy is nagyon szerethető, hogy a tesztautó bizony mutatott egy-két hibát.


Volvo XC90 D5 AWD Inscription teszt

Vállatlan fordulat - Volvo XC90 D5 AWD teszt Videó

Idén végre megérkezett a második generációs Volvo XC90, vállaiból és motorjainak hengerszámából is veszített, ám nagyon sokat okosodott.


Volvo V40 T3 Summum teszt

Alapnak nagyon nem rossz - Volvo V40 T3 teszt Videó

Az alsó-középkategória legbiztonságosabb modellje, az első autó, amely kívülre is fúj légzsákot - a Volvo V40 kétség kívül a nálunk járt alapmotoros verziójával is nagyon érdekes.


Volvo V60 DRIVe Momentum teszt

Józanul rázza a rongyot: Volvo V60 DRIVe teszt Videó

Polgári dízelmotorja csak négyhengeres, 1,6 literes és 115 lóerős, viszont így is jól megy és keveset fogyaszt a stop-startos Volvo V60 DRIVe.


Még több VOLVO teszt

Címlapon


Friss cikkek

Érintőpontokra utazott a driftes Nissan 370Z

Roncstelepen tombolt Chris Forsberg és a Nissan 370Z Videó

Tegnap – Sztori

Chris Forsberg és filmes csapata most egy roncstelepen csapatott a V6-os Nissan 370Z driftautóval, hogy színes érintési pontokat romboljanak.


10 autó, ami a kategóriája legdrágábban fenntarthatója

Top 10: ezek a legköltségesebben fenntartható autók

Tegnap – Sztori

Míg Európában jellemzően lemaradunk ott, hogy mennyit fogyaszt egy autó, az amerikaiakat jobban érdekli a fenntartási költség. Mutatjuk a náluk ebben legrosszabakat.


Termékteszt: Navitel Navigator E500 navigáció

Olcsó navi vezessen utadon - navigációt teszteltünk Videó

2 napja – Újdonság

Élethosszig tartó frissítést és teljes Európa térképet ígér a Navitel legkisebb készüléke. Az E500 mérhetetlenül egyszerű, kezelése sem ördöngösség és az ára is kedvező, de lehet jobb, mint egy okostelefon?


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLVO S40 1.9 D

VOLVO S40 1.9 D

Ár: 750.000 Ft

Évjárat: 2003 / 5

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

VOLVO S40 2.0 D Kinetic

VOLVO S40 2.0 D Kinetic

Ár: 850.000 Ft

Évjárat: 2004 / 7

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

VOLVO S40 2.0 D Kinetic MAGYARORSZÁGI VÁSÁRLÁS

VOLVO S40 2.0 D Kineti...

Ár: 1.799.000 Ft

Évjárat: 2004 / 7

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!