0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Örökifjú - Volvo S40 1.6 használtteszt

Volvo S40 1.6i Base, 2006 - használtteszt

·

11 évesen, 36 ezer kilométerrel néztük meg, hogy milyen a svédek második generációs S40-ese. Használt helyett inkább kuriózumnak számító autó következik!

Teszt
Műszaki adatok

%KA%A Base felszereltség csak acélfelnit és dísztárcsát foglalt magában 11 évvel ezelőtt. Ennyi idő alatt viszont csupán 36 ezret futott a képen látható S40%KA%

A Base felszereltség csak acélfelnit és dísztárcsát foglalt magában 11 évvel ezelőtt. Ennyi idő alatt viszont csupán 36 ezret futott a képen látható S40

1995-ben komoly változások jöttek a Volvo háza táján. A márkára jellemző kockaformát elsőként törte meg az S40. A modell az alsó-középkategóriát képviselte, eredetileg S4 néven jött volna, de mivel ez a név már az Audié volt, így S40 lett belőle. A Mitsubishi Carismával közös padlólemezre épülő modellt Hollandiában gyártották, az első generáció közel 10 évig volt forgalomban. 2004-ben jött az új kiadás, amely még gömbölyűbb külsővel bírt. Ebből a szériából került ki mai tesztalanyunk is, egy 2006-os 1.6-os benzines, ami igazán ritkaságnak számít olyan szempontból, hogy csupán 36 ezer (valós) km van az órájában.

%KA%A beltér is arról árulkodik, hogy ezt bizony csak ritkán, akkor is nagyon odafigyelve használták. Közel szalonautós állapot uralkodik odabent%KA%

A beltér is arról árulkodik, hogy ezt bizony csak ritkán, akkor is nagyon odafigyelve használták. Közel szalonautós állapot uralkodik odabent

2006 májusában Magyarországon lett forgalomba helyezve, tavaly december végéig az első tulajdonos hajtotta. Nem sokat, volt olyan év, hogy 1000 km-t sem autóztak vele, ami egészen hihetetlenül hangzik. Pedig van ilyen. Sőt, a kevés futás szépsége, hogy ennek ellenére nem volt elhanyagolva. Az évente márkaszervizben elvégzett olajcseréket és a kétévenként cserélt fékfolyadékot vezetett szervizkönyv igazolja. Még a rendelési papírja, a számla is megvan a mai napig az autóról, igazán gondos gazdi kezei között töltötte az első 10 évet.

%KA%Ne gondoljuk azt, hogy külföldről behozott majd visszatekert értéket mutat az óra. Ez egy itthon vásárolt, valós futással bíró S40-es%KA%

Ne gondoljuk azt, hogy külföldről behozott majd visszatekert értéket mutat az óra. Ez egy itthon vásárolt, valós futással bíró S40-es

A fékbetétek még gyáriak, akárcsak a Michelin nyári gumiabroncsok. Téli gumi soha nem volt rajta, mivel a hideg évszakokban végig a garázsban pihent. Természetesen nyáron is zárt helyen parkolt többnyire, ez meglátszik a fényezés újszerűségén és a lámpaburák állapotán is. A jelenlegi tulajdonos, aki a szomszédban lakott, elsők között értesült arról, hogy eladó az S40, így le is csapott rá. Az átvételkor 31 ezer km-t mutatott az óra. A vásárlást követően két alkatrészt kellett cserélni. A gyári, 10 évet bírt akkumulátort és a szintén gyári ablaktörlőlapátokat. Természetesen eredeti akkumulátor került bele és a törlőlapátok is a minőségi kategóriát képviselik.

%KA%A pótkulcs, a vásárlásról a számla, a végig márkaszerviz által vezetett szervizkönyv is megvan még az autóhoz%KA% %KA%A pótkulcs, a vásárlásról a számla, a végig márkaszerviz által vezetett szervizkönyv is megvan még az autóhoz%KA%

A pótkulcs, a vásárlásról a számla, a végig márkaszerviz által vezetett szervizkönyv is megvan még az autóhoz

Az első tulajdonos szerette volna, ha gondos kezekbe kerül az autó és legalább annyira odafigyelnek rá, mint azt ő tette. Innen jelentem, hogy átlagon felüli autótulajdonosnak sikerült eladni a korábbi kedvencet, ritkán látni ilyet, aki ennyire megbecsüli és törődik a technikával. Felszereltség szempontjából egyébként nem estek túlzásba a rendeléskor, az alap Base szint található benne. Metálfényezés, automata klíma, négy elektromos ablak, CD-s rádió, ami kiemelhető az extrák közül. A kormány is műanyag, ülésfűtés sincs. Egyedüli extraként a hátsó ülésekből kihajtható gyerekülések kerültek bele.

%KA%Mivel többnyire garázsban parkolt, ezért nem sok napfényt látott a karosszéria, aminek köszönhetően a lámpák sincsenek elszíneződve%KA% %KA%Mivel többnyire garázsban parkolt, ezért nem sok napfényt látott a karosszéria, aminek köszönhetően a lámpák sincsenek elszíneződve%KA%

Mivel többnyire garázsban parkolt, ezért nem sok napfényt látott a karosszéria, aminek köszönhetően a lámpák sincsenek elszíneződve

Technikailag is a belépő szintet képviseli tesztalanyunk. 1,6-os szívó benzines, 100 lóerővel, 150 Nm forgatónyomatékkal, ötsebességes kézi váltóval. Nem egy erőgép, de a mindennapi városi használatra nem is kell több. Fogyasztása télen 8,5 liter körül alakult, ami tavasszal 8-ra apadt. Most nyáron a kánikulában légkondival alulról nyaldossa a 9 litert. A gyári adat városban 8,5 liter, ami abszolút megfelel a valóságnak, nem úgy mint manapság egyes gyártóknál.

%KA%1,6 szívó, 100 lóerő. A motorhoz kapcsolat ötgangos manuális a hétköznapi városi használatra bőven elegendő, étvágya 8-9 liter között mozog 100 km-en%KA%

1,6 szívó, 100 lóerő. A motorhoz kapcsolat ötgangos manuális a hétköznapi városi használatra bőven elegendő, étvágya 8-9 liter között mozog 100 km-en

Igazi ritkaságnak számítanak a 10 év környéki és bőven 50 ezer km alatti futással bíró autók. A múltkori Renault Clio után ismét sikerült egy ilyennel találkozni. Az apróhirdetésekben persze egyből arra gondolna egy ilyet meglátva az ember, hogy vissza van tekerve, a helyzet viszont az, hogy ezeket az autókat nem hirdetik. Kapcsolati úton, ismerősi körbe kerülnek, mert közel új autót kaphat az új tulajdonos. Mindennapi használatra ez a Volvo tökéletesen megfelel, nem kényeztet mindennel, viszont nyugodt lehet a vezető, hogy utasaival, családjával az egyik legnagyobb biztonságot adó aló-közép kategóriás autóban utazik.

%KA%Az extra metálfény még ma is olyan állapotban van, mintha 1-2 éves lenne, mindezt úgy, hogy polírozva nem volt még a karosszéria. Az acélfelniken még az eredeti, gyári Michelin gumik feszülnek%KA%

Az extra metálfény még ma is olyan állapotban van, mintha 1-2 éves lenne, mindezt úgy, hogy polírozva nem volt még a karosszéria. Az acélfelniken még az eredeti, gyári Michelin gumik feszülnek

Méretek

Hosszúság: 4468 mm
Szélesség: 1770 mm
Magasság: 1452 mm
Saját tömeg: 1466 kg
Össztömeg: 1930 kg
Tengelytáv: 2640 mm
Karosszéria-kivitel: sedan
Csomagtér: 404 liter

Motor és váltó

Motor: Benzin
Motorosztály: Euro 4
Hengerűrtartalom: 1596 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: manuális (5 fokozatú) sebességváltó
Nyomaték: 150 Nm
Teljesítmény: 74 kW (101 LE)

Menetteljesítmény

Végsebesség: 185 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 11.90 s
CO2-kibocsátás: 169 g/km

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

A Megane RS érkezésével frissül a GT is

Szabadalmi fotóin már szinte minden látszik, annál biztos, hogy több, mint első hivatalos szereplésén...

Termékteszt: SCT-Mannol 9801 fényszóró polírozó készlet

Korunk átlagautói nem csak öregek, jellemzően már csúnyán mattuló műanyag fényszóróburával rendelkeznek...

Audi A4 1.8 20V quattro, 1999 - használtteszt

Elsőre döbbenet, hogy mennyire korrekt állapotú a valósan keveset futottnak tűnő csaknem 20 éves...

Sokan nem tudják: a hibrideket nem kell tölteni

Hiába adott már el több mint 10 millió hibridet a Toyota, sokan még mindig nem tudják, hogy a...

Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen...

Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó...

Magyarországra is megérkezett a Volkswagen Arteon

Hazánkba is megérkezett a VW Passat CC utódja, az avantgárd biznisz gran tourismo, az Arteon...

Itt a Mercedes első pickupja, az X-osztály, háromféle stílusban

Leleplezték a Mercedes hónapokkal ezelőtt meglibbentett pickupját, az X-osztályt. Visszafogták...

BMW E36 316i, 1998 - használtteszt

Az importlista élén is állt az E36 316i. Tetőablak, klíma, villanyablakok központi zár, minden...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (25 db)

octi írta: 6 napja
Lehel81 írta: 2 hete

RACSNI S A MÁSIK BALFASZ, IMÁDKOZZATOK HOGY NE TUDJAM MEG A REÁLIS NEVETEKET MERT AKKOR MEGBÁNJÁTOK AZT IS AMIT NEM CSINÁLTATOK.


Lehel, légy szíves légy egy kicsit emberibb másokkal, mert ez már kicsit durva...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Racsni Pista írta: 2 hete
Lehel81 írta: 2 hete

NEM ERROL A MODELLROL ÍRTAM TE IDIÓTA HANEM A 2002-ESROL! 2 LITERES SIMA BENZINES 138 LOEROS DINON LEMÉRVE 141-142! HALVÁNY GOZOD SINCS AZ AUTÓKHOZ ÉS BEPOFÁZOL HÜLYE GYEREK!


Előzmények megtekintése

"NEM ERROL A MODELLROL ÍRTAM TE IDIÓTA HANEM A 2002-ESROL!"

Értem, akkor igazán releváns dolgot sikerült közzé tenned! Köszönjük Emese! :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
nem értek az autókhoz írta: 2 hete

kedves Lehel81! IP címet honnan szerzel be és az alapján hogy azonosítod a két ember "reális" nevét?

A válaszoláshoz belépés szükséges
Lehel81 írta: 2 hete

RACSNI S A MÁSIK BALFASZ, IMÁDKOZZATOK HOGY NE TUDJAM MEG A REÁLIS NEVETEKET MERT AKKOR MEGBÁNJÁTOK AZT IS AMIT NEM CSINÁLTATOK.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Lehel81 írta: 2 hete
Racsni Pista írta: 2 hete

"Mesélj, mik ezek. (Talán egyedül a Citroen és a Rolls-Royce voltak olyan gyártók, ami másképp konstruált autókat"

Egy olyan hülyétől várod a választ, aki szerint egy szitává rohadt E Mercedes biztonságosabb mint egy nála kisebb de 0km-es autó.

Az írásodhoz még hozzátenném az Alfát is, ők sem teljesen átlag megoldásokat használtak korábban, de tény, hogy a Volvónak nem sok köze volt ehhez a motorhoz vagy úgy általában a technikához, mert a Fordtól, PSA-tól szereztek be mindent ebben az időben. Csak Lehel olyan ökör, hogy ezt nem tudja, úgy ahogy azt sem, hogy 2 literes 140 lovas motor sem volt ebben az S40-ben, így megfordul a fejemben, hogy azt se tudja milyen kocsija volt. Így aztán arra kérlek, hogy ne izélgesd szegényt hanem érezz együtt vele... van neki elég baja. :)


Előzmények megtekintése

OLVASD EL PARASZT HOGY NE RÖHÖGTESD MAGAD HABÁR AZ NEHÉZ LESZ EGY ILYEN RÖHEJES SZÁNALMAS LÚZERNEK MINT AMILYEN TE VAGY! https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_S40#Engines

A válaszoláshoz belépés szükséges
Lehel81 írta: 2 hete
Racsni Pista írta: 2 hete

"Mesélj, mik ezek. (Talán egyedül a Citroen és a Rolls-Royce voltak olyan gyártók, ami másképp konstruált autókat"

Egy olyan hülyétől várod a választ, aki szerint egy szitává rohadt E Mercedes biztonságosabb mint egy nála kisebb de 0km-es autó.

Az írásodhoz még hozzátenném az Alfát is, ők sem teljesen átlag megoldásokat használtak korábban, de tény, hogy a Volvónak nem sok köze volt ehhez a motorhoz vagy úgy általában a technikához, mert a Fordtól, PSA-tól szereztek be mindent ebben az időben. Csak Lehel olyan ökör, hogy ezt nem tudja, úgy ahogy azt sem, hogy 2 literes 140 lovas motor sem volt ebben az S40-ben, így megfordul a fejemben, hogy azt se tudja milyen kocsija volt. Így aztán arra kérlek, hogy ne izélgesd szegényt hanem érezz együtt vele... van neki elég baja. :)


Előzmények megtekintése

NEM ERROL A MODELLROL ÍRTAM TE IDIÓTA HANEM A 2002-ESROL! 2 LITERES SIMA BENZINES 138 LOEROS DINON LEMÉRVE 141-142! HALVÁNY GOZOD SINCS AZ AUTÓKHOZ ÉS BEPOFÁZOL HÜLYE GYEREK!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Lehel81 írta: 2 hete
Racsni Pista írta: 2 hete

"Mesélj, mik ezek. (Talán egyedül a Citroen és a Rolls-Royce voltak olyan gyártók, ami másképp konstruált autókat"

Egy olyan hülyétől várod a választ, aki szerint egy szitává rohadt E Mercedes biztonságosabb mint egy nála kisebb de 0km-es autó.

Az írásodhoz még hozzátenném az Alfát is, ők sem teljesen átlag megoldásokat használtak korábban, de tény, hogy a Volvónak nem sok köze volt ehhez a motorhoz vagy úgy általában a technikához, mert a Fordtól, PSA-tól szereztek be mindent ebben az időben. Csak Lehel olyan ökör, hogy ezt nem tudja, úgy ahogy azt sem, hogy 2 literes 140 lovas motor sem volt ebben az S40-ben, így megfordul a fejemben, hogy azt se tudja milyen kocsija volt. Így aztán arra kérlek, hogy ne izélgesd szegényt hanem érezz együtt vele... van neki elég baja. :)


Előzmények megtekintése

MÁR MEGINT TE POFÁZOL BE BÜDÖS RACSNIPISTA BUZI POFA?! HÜLYE VAGY TE S A KURVA ANYÁD! NÉZZ UTÁN FASZFEJ HOGY MENNYI MINDENT CSINÁL A VOLVO MÁSKÉPP MINT A TÖBBI GYÁRTÓ S UTÁNA POFÁZZ BE! ESKÜSZÖM KIKERESEM NEKED S A MÁSIK GENYÓNAK AZ IP CÍMÉT ÉS MEGKERESLEK HADDLÁM NÉGYSZEMKÖZT IS ILYEN NAGYPOFÁJÚAK TUDTOK-E LENNI?! ROHADT MAJMOK!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Lehel81 írta: 2 hete
Tökmindegy írta: 2 hete

"De aki minőséget akar, az válasszon Audit vagy Bmw-t. Az A4-es, a 3-as mindenben felülmúlja az S40-t."



Meg az apád faszát. Hülyeségeket beszélsz. "a Volvo az mindent másképp csinál mint a többi." Tényleg?! Mesélj, mik ezek. (Talán egyedül a Citroen és a Rolls-Royce voltak olyan gyártók, ami másképp konstruált autókat, mint a többség, de ez is csak 25-40 éve volt így, vagy régebben.)



Te is csak egy megfertőzött agyú paraszt magyar vagy, aki szerint a minőség = audibmw(mercedes). Hát egy lófaszt. Egy Volvo vagy egy korabeli Saab simán tudja ugyanezt, sőt, akkorra már az Alfa is tudta (147, 159). Ne okoskodj Lehel, inkább nézz focimeccset és bontsá' hozzá egy doboz sört.


Előzmények megtekintése

Te balfasz buzi majom! Van neked egyáltalán autód?! Vagy amolyan autómagazin buzi vagy aki csak olvas az autókról de vezetni sem tud?! NEKEM VOLT KÉT VOLVÓM SEGGFEJ! KETTO! 2002-ES S40 2.0 BENZINES 138 LOVAS! ÉS VOLT MÉG EGY XC90 DE AZZAL NEM VOLT GOND! VEZETTEM MINDKETTOT 2-3 ÉVIG KB 100000 KM-T! ÚGY HOGY NEKEM NE POFÁZZ BE MERT ÚGY NAYOKON CSAPLAK MEGDÖGLESZ TE BUNKÓ NYOMORULT

A válaszoláshoz belépés szükséges
Racsni Pista írta: 2 hete
Lázár írta: 2 hete

Világért sem akarlak megbánti ne haragudj, valóban volt 2.0 140(145) lovas motorja ennek a szériának(nekem is volt) itt tudod lecsekkolni.: http://www.autodata1.com/en/car/volvo/s40/s40-ii-20-i-16v-145-hp

Csak a kis cm3-es blokkokat vették a PSA-tól, 2.0 felfele Volvo erőforrások voltak, őőőőő...még talán még annyi(remélem nem küldessz el melegebb éghajlatra) az első generációs Focus RS-ben pedig az 5-hengeres T5 Volvo blokkot paszíroszták be, ha jól tudom 240Le-vel (ha tévedek elnézést, sem Ford, sem pedig Volvo hívő nem vagyok)


Előzmények megtekintése

"remélem nem küldessz el melegebb éghajlatra"
Egyedül a nagyképű hülyéknek, szoktam bunkó módon válaszolni vagy kezdeményezni azért, hogy a gumicsontot oda dobjam, velem szót lehet érteni. :)

"valóban volt 2.0 140(145) lovas motorja ennek a szériának(nekem is volt) itt tudod lecsekkolni"
A 2 literes, ahogy írod 145 ló, nem is szőröznék ezen, csak létezik egy 2,4-es 5 hengeres motor is ami pontosan 140 ló, ugyanebben a kasztniban, annak volt 170 lovas verziója is. Az első generációs S40-ből meg ha jól emlékszem 138 lovas volt a 2 literes. Focus ST és RS-ben meg igazad van, a nagyok tényleg a Volvo-tól vannak.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Lázár írta: 2 hete
Racsni Pista írta: 2 hete

"Mesélj, mik ezek. (Talán egyedül a Citroen és a Rolls-Royce voltak olyan gyártók, ami másképp konstruált autókat"

Egy olyan hülyétől várod a választ, aki szerint egy szitává rohadt E Mercedes biztonságosabb mint egy nála kisebb de 0km-es autó.

Az írásodhoz még hozzátenném az Alfát is, ők sem teljesen átlag megoldásokat használtak korábban, de tény, hogy a Volvónak nem sok köze volt ehhez a motorhoz vagy úgy általában a technikához, mert a Fordtól, PSA-tól szereztek be mindent ebben az időben. Csak Lehel olyan ökör, hogy ezt nem tudja, úgy ahogy azt sem, hogy 2 literes 140 lovas motor sem volt ebben az S40-ben, így megfordul a fejemben, hogy azt se tudja milyen kocsija volt. Így aztán arra kérlek, hogy ne izélgesd szegényt hanem érezz együtt vele... van neki elég baja. :)


Előzmények megtekintése

Világért sem akarlak megbánti ne haragudj, valóban volt 2.0 140(145) lovas motorja ennek a szériának(nekem is volt) itt tudod lecsekkolni.: http://www.autodata1.com/en/car/volvo/s40/s40-ii-20-i-16v-145-hp
Csak a kis cm3-es blokkokat vették a PSA-tól, 2.0 felfele Volvo erőforrások voltak, őőőőő...még talán még annyi(remélem nem küldessz el melegebb éghajlatra) az első generációs Focus RS-ben pedig az 5-hengeres T5 Volvo blokkot paszíroszták be, ha jól tudom 240Le-vel (ha tévedek elnézést, sem Ford, sem pedig Volvo hívő nem vagyok)

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==

Friss tesztek

BMW M760Li xDrive M Performance teszt

Izzadságszagú sportzakó - BMW M760Li Videó

Horizontot görbít, hordószámra zabálja a benzint, állakat szakít, gumikat gyilkol, hideg pezsgőt kínál, feneket masszíroz és sportautós teljesítménnyel bódít az első M-es 7-es.


Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2x2bw==

Hirdetés

VOLVO tesztek

Volvo V90 Inscription D5 AWD teszt

Csillagromboló - Volvo V90 teszt Videó

A prémiumgyártókkal vetekszik a Volvo egyik legújabb modellje, könnyen elcsavarhatja a vevők fejét akár a német hármas felől is. Különös kisugárzása van, amivel a Volvók mindig kenyérre kentek.


Volvo S90 D5 AWD Inscription teszt

Lehet szeretni! Volvo S90 teszt

Prémiumautó lett az új Volvo S90, ez kétségtelen. És van benne valami, ami miatt még úgy is nagyon szerethető, hogy a tesztautó bizony mutatott egy-két hibát.


Volvo XC90 D5 AWD Inscription teszt

Vállatlan fordulat - Volvo XC90 D5 AWD teszt Videó

Idén végre megérkezett a második generációs Volvo XC90, vállaiból és motorjainak hengerszámából is veszített, ám nagyon sokat okosodott.


Volvo V40 T3 Summum teszt

Alapnak nagyon nem rossz - Volvo V40 T3 teszt Videó

Az alsó-középkategória legbiztonságosabb modellje, az első autó, amely kívülre is fúj légzsákot - a Volvo V40 kétség kívül a nálunk járt alapmotoros verziójával is nagyon érdekes.


Volvo V60 DRIVe Momentum teszt

Józanul rázza a rongyot: Volvo V60 DRIVe teszt Videó

Polgári dízelmotorja csak négyhengeres, 1,6 literes és 115 lóerős, viszont így is jól megy és keveset fogyaszt a stop-startos Volvo V60 DRIVe.


Még több VOLVO teszt

Címlapon


Friss cikkek

Millbrookban jártunk, Európa egyik legfejlettebb és legtitkosabb tesztközpontjában

Mi folyik Millbrookban, ami ennyire titkos? Megnéztük!

53 perce – Sztori

Ott volt az Aston, a Rolls-Royce, a villany-Jaguar, a szomszédban meg a Mercedes jobbkormányos teherautói várták, hogy terepen bénázzunk velük.


Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

3 napja – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

5 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLVO S40 1.6 Kinetic

VOLVO S40 1.6 Kinetic

Ár: 1.998.000 Ft

Évjárat: 2008 / 12

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

VOLVO S40 1.6 D Summum

VOLVO S40 1.6 D Summum

Ár: 1.590.000 Ft

Évjárat: 2006 / 11

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

VOLVO S40 1.6 D Summum GARANCIA SZERVIZKÖNYV

VOLVO S40 1.6 D Summum...

Ár: 1.849.000 Ft

Évjárat: 2007 / 4

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!