Álcázott munkást hoz Brazíliából a Fiat
Több ülés és extra a Fiat Strada pickupban
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Fiat haszonjármű-eladásainak masszív élharcosa a Ducato, a második pedig a most új arcot öltő Strada.
A háromféle (Working, Trekking, Adventure) ellátmánnyal kapható Strada a melós Working mellett a szabadidőautós Adventure verziókban lesz kapható 4 üléssel, a középső Trekking verzió csakis 2 üléssel, de rövid vagy hosszú kabinnal is szerepelhet. Háromféle kabinnal egyébként egyik ellátmány sem társítható, a Workingnél a hosszú kétüléses, az Adventure esetén pedig a rövid kabin nem elérhető.
Motorját tekintve mindegyik verzió teljesen egyező, 1,3 literes, immár Euro5 normás 95 lóerős, 200 Nm nyomatékú turbódízel, 5 fokozatú kéziváltón keresztül hajtja az első kerekeket. A szabadidőautós Adventure a látványos lökhárítókon és az utastéri hangulatfokozókon (például iránytű, dőlésszögmérő) elektronikus fékdifferenciálművet kap, azaz az egyik oldali kerék elpörgésekor az ESP fékezi azt, hogy a másik hajtani tudjon. Komoly különbségek nincsenek a menetteljesítményekben, önsúlytól függően 12,8-13,2 másodperc közötti a 100 km/órára gyorsulás, 159-163 km/óra a végsebesség.
A három verzió nem csak utasterével, platóméretével is eltér, a rövid kabin mögött 1685, a hosszúnál már csak 1332, míg a 2+2 ülésesnél csak 1082 mm a rakodótér - Euro raklap így utóbbira már nem fér fel. A terhelhetőség verziótól függően 630-705 kg, a lehajtott platóajtó egyégesen 300 kilogrammot bír. A hátsó ablak mögé mindegyik verzió kap egy csomagtartót, hogy például hosszú létrát oda lehessen támasztani, az Adventure kétoldali tetősíneket is visel, melyekre kereszttartókkal szörf vagy kerékpár is tehető.
Noha az európai piacra tavasszal érkező új Strada a korábbinál hosszabb opciós listával, akár CD-rádióval, légkondicionálóval, tetőablakkal, az Adventure esetén bőrkormánnyal és alufelnivel is csábíthat, a Fiat olcsóbbik platósa marad az 1 tonnás terhelhetőségével is komolyabb Dobló Work Up mellett. Hazai színre lépéséről egyelőre nincs információnk, ám ha utóbbira sor kerülne, nettó ára mindenképp 3,5 millió forint alatt lehetne.
Sajnos a regi Stradam 5 eves , jo lenne ujra cserelni ha kaphato lenne nalunk. Vagany kis pick up.
Kertes haznal nelkulohetetlen. Csodas fogyasztas.
Szereti az egesz csalad.
Na erre azért kíváncsi lennék, miért is nem szabad Fiatot venni?
Nekem amúgy az van, és családon belül több is van.
Aki teheti véletlenül se vegyen Fiat-ot. Ha mégis erre szánná rá magát, akkor a veszprémi kereskedésüket messze kerülje el.