A veteránozás jelentése alaposan megváltozik a következő pár évben. Nemhogy a műanyag lökhárítós, de az egészen modern autók is elérik az oldtimer kort. Az E36-ra másként nézünk ezután?
Csonti autóparkja egyrészt nagyon pörög, hamar változik, másrészt meglehetősen színes. Régi Ladától az egészen friss prémium modellekig terjed a skála, de rendes youngtimert is találhatsz nála.
Időszerű a gumicsere, egyre hidegebbek a napok, mehetnek fel a téli kerekek. Vagy csak laza otthoni bütyköléseket tervezel? Itt van pár tipp, hogy mivel és hogyan emeld az autódat.
Történnek furcsa dolgok a BMW-nél, de szerencsére, ami igazán fontos, arra többszörösen koncentrálnak. A 3-as sosem volt ennyire jó, mint most, hat hengerrel pedig azt adja, amit kell.
Időről-időre felmerül a kérdés, hogy vajon most csinál-e Touringot az M3-ból a BMW? Erre elég egyenes válaszokat szoktak adni, de a tagadás ellenére azért reszeltek valami hasonlót.
A BMW-nél nem elég, ha a hibridrendszer észrevétlenül működik, úgy kell sportosnak lennie, hogy ne lógjon ki a sorból. Valójában az új 330e ennek inkább az elején áll.
Minél előrébb haladunk a jövő közlekedése felé, úgy veszik el folyamatosan valami, méghozzá a vezetés öröme. A BMW-nél is van ilyen tendencia, de ahol kell, ott megtartják, a 3-asnál muszáj.