A német autógyártó lerántotta a leplet az A6 L-ről, azaz nyújtott tengelytávú modelljéről. Konnektorból is tölthető, plug-in hibrid hajtáslánccal érkezik.
Korábban is piszkálta már az ABT az Audi RS6-ot, ezúttal 700 lóerőt hoztak ki a 4,0 literes V8-asból, mindezt egy kombi Avantnál, ami így 3,4 másodperc alatt 100 km/órára ér.
Az átlagos használtautó-vásárló elsőként az óraállást nézi, ez az A6 azonban nem csak azzal, hanem állapotával is azonnal megnyerhet minden A6-rajongót.
Az elektromosságra utaló kitétel maradt, pedig az egyelőre jegelt A2 és R8 villanyautókkal szemben az őszi tanulmány hibridhajtással és várhatóan új karosszéria-változattal érkezik.
Egyelőre csak tanulmányként állították ki a hosszú tengelytávú hibridhajtású Audi A6-ost, az első sorozatgyártású e-tron, az A3 hibridje két év múlva, 2014-ben kerülhet piacra.