December 3-án az autógyártók között elsőként nyitotta meg online kereskedését a Mercedes-Benz. Az akció a nyáron bemutatott Mercedes-Benz 2020 - a legjobb ügyfélélmény marketing és értékesítési stratégia része.
Bár nem szólt nagyot a bemutatója, a Magyarországon is gyártott Mercedes-Benz B-osztály korábban már tanulmányként beharangozott elektromos változata is premierjét ünnepelte a Frankfurti Autószalonon.
Kínai expanzióra készül a Mercedes. Ezúttal nem a gyártásban akarnak jeleskedni a stuttgartiak, hanem az eladásokban. Ahogy a Kína-felelős Daimler igazgatósági tag, Hubertus Troska fogalmazott, tövig nyomják a pedált.
A mai trendeknek nem csak a szalonokban kell megfelelni, hanem a Facebookon is. Ezt jól tudják a nagy német prémiumgyártók marketingesei is. Mind a Mercedes, mind a BMW sok milliónyi követőt érdekel a közösségi hálón.