Most nem különböző márkák rangsora következik, hanem önmagában a BMW modellpalettáját vizsgálva mutatjuk meg, hogy melyek a legmegbízhatóbb bajor típusok.
A km77 csapata ezúttal a BMW X5 képességeit tette próbára, az eredmény pedig igencsak elkeserítő lett, hiszen a bajorok SUV-ja alig tudta átküzdeni magát a bóják között.
Kapott hideget-meleget az új BMW 7-es a merész formaterve miatt. Ám az igaz ínyencek messzebb látnak a formai játékoknál. Pontosabban beljebb látnak , mert ott a hetes lényege.
Az RM Sotheby's aukciós oldalon eladásra kínált M5-ös akár a jó bor a korral nemesedett, hiszen a 38 éves járműnek akár 38 millió forintig is felkúszhat a vételára.
Van eleje, közepe és hátulja, ám nincs benne bonyolult hibrid varázslat, de hátul hajt és még eleganciát is sugároz. Ha definiálni kellene a sportszedán fogalmát, akkor könnyű dolgom lenne. Csupán mutatnék egy képet a BMW 330i-ről.
A BMW debreceni gyára gőzerővel épül, ahol már a NEUE KLASSE járműveket gyártják majd, így ízelítő gyanánt a márka elhozta Magyarországra az egyik legizgalmasabb koncepciót, amit most bárki megnézhet.
Közel 20 évesen is simán hozza a 300 km/óra feletti tempót a BMW M5-ös kombija a német autópályán, a végsebessége pedig még a kilométerórát is meglepte.
Minden aspektusból túlzás, de a jó értelemben. Az XM megosztó külsejéhez egy mesés belső társul, de a mosoly így is akkor fog kiülni az arcodra, ha a gázpedálra lépsz.
A hét közepén bemutatott második generációs X2-es BMW elődjénél valamivel nagyobbra nőtt, az árak azonban nem ugrottak meg túlságosan a kifutó modellhez képest.