Bizonyos részegységek összeszerelésére már az "ingyen" dolgozó munkaerő is képes, de aggodalomra nincs ok, a robotok nem fogják teljesen elvenni az emberek munkáját.
Manapság egyre többször halljuk, hogy a kínai piac különleges igényeit is igyekeznek kielégíteni a prémiumgyártók. Jó példa erre a BMW újdonsága, ami a friss X3-ason alapul, de a hátsó ajtó környékén, mintha kissé mások lennének az arányok.
Exkluzivitás és múltidézés az új trend a prémiumgyártóknál, a Mercedes, az Alfa Romeo és a Ferrari már felszállt erre a vonatra, a BMW-nél a Skytop lehet az első fecske.
Az autógyártók szeretik hajszálpontosan a konkurensekhez igazítani autóikat, ám ha gyorsulásról van szó, akkor meglepően nagy a különbség az M3 és az RS4 között.
A párizsi Pompidou központban ünnepelte világpremierjét a BMW Art Cars kollekció huszadik guruló műalkotása, amelyet a világhírű amerikai festőművész, Julie Mehretu álmodott meg.
2004 tavaszán alapították a bajorok gyári tulajdonú, hazai leányvállalatát, amely BMW Group Magyarország néven országos márkakereskedői és márkaszerviz hálózatot épített ki és szervesen beépült a pezsgő hazai kulturális életbe.
Divatos kifejezés manapság a Neue Klasse, ha a BMW modellpalettája jön szóba, hiszen a hazai gyárban elméletileg ezek a modellek készülnek majd. Ám a BMW történetében már korábban is felbukkant a név, méghozzá a '60-as években. Gyertek nosztalgázni!
A környező országok egyik legnagyobb, klasszikus járműkülönlegességeket felvonultató seregszemléjét május 10-12. között tartották, a BMW Group Magyarország főszponzori támogatásával.