Egyszerűsége, olcsósága és strapabírósága sikert hozott a Méharinak, nem csak a Citroën, hanem sok más gyártó is elkészítette a saját verzióját az aranyos apróságból.
Ezer arccal láttuk már a Stellantis haszonjárműből faragott, tisztán elektromos, városi egyterűjét. Tud-e még, illetve szükséges-e újat mutatnia az eredeti logóval és a hosszabb tengelytávval?
Örvendetes, hogy a Citroën mindenkire gondolt, amikor piacra dobta a C4 "lépcsősebb" hátú változatát. Ugyanis az autó elérhető benzinmotorral, dízelmotorral és villanymotorral egyaránt. Most a Szentgotthárdon is gyártott benzinmotorral próbáltuk.
Ezt nem csak a különleges kormánya miatt vették meg: 300 000 kilométer után is tud jó lenni az első C4, hiába "csak" alapmotoros és háromajtós. Ez a bordó példány még igen jó bőrben van, pedig egyáltalán nem hobbiautó. Még mindig nem vennél franciát?
A prémium szegmensben indított francia nagyautók bája egészen a ’90-es évek közepéig elbűvölte a vásárlókat. Az XM borzalmasan erős vetélytársak ellen készült el, a klasszikus értékekkel, 30 évvel ezelőtt.