Már láthatjuk a Skoda Fabia friss tekintetét. A csehek népszerű kisautója nem ment át drasztikus változáson, csak a szükségeknek megfelelően modernizálták, továbbra is jól néz ki.
A Skoda népszerű kisautóját már plasztikázzák, hogy még pár évig a vevők kedvence lehessen. A márka friss irányzata egy kicsit megosztó, a Fabia marad a konzervatívabb, egyszerű vonalon.
Továbbra sem képesek kierőszakolni magukból egy újabb Fabia RS modellt, csak sportos kiadásokat kapunk. Nem mintha nem lenne elég sportos a bajnoki különkiadás.
Teszteltük már korábban a Fabiát négyhengeres 1.2 TSI-vel, háromhengeres 1,0 literes szívóval, most pedig a csúcs 1.0 TSI került sorra 110 lóval. Lássuk, miben ad többet, mint a turbó nélküli testvére.
Lassan nem is lehet hagyományos szívómotorhoz jutni némely márkánál. A Volkswagen-csoportnál például alig, a Fabiához is ez az egyetlen turbó nélküli, és nem rossz döntés.