Idén is elstartol a Budapest-Bamako, január 31-én Budapestről, az idei versenynek pedig több különlegessége is lesz, például a Spirit kategóriában induló, csaknem egymilliós óraállású Toyota Hiace.
Hazánk útjait az autógyártók tesztközpontjai is megirigyelhetnék, olyan jó futóművallatók; így különösen elismerésre méltó, hogy egy Toyota Hiace hazánkban futott egymillió kilométert.
A Hiace Európából már kifutott, évek óta nem kapható, ám ennek ellenére szép számmal fut belőle hazánkban is. Íme egy koros, sokat futott, mégis hibátlan példány.
Leváltja a sikeres Hiace kisbuszt a Toyota, a modell cseréjével nem erőltették meg magukat túlzottan a japánok, mostantól a Proace néven átcímkézett Jumpy/Partner kisbuszt kínálják ebben a kategóriában.
Négy év után először idén kapott új autókat az Országos Mentőszolgálat. Megkérdeztük a Főigazgatóság Gépjármű osztályának vezetőjét, miként szolgálnak a régiek, egyáltalán milyenek vannak még?
Aki japán furgont szeretne, az egyetlen modellt, a Toyota Hiace-t választhatja - már nem sokáig, Euro4-es motorja miatt ugyanis jövőre újként már nem lesz forgalomba helyezhető.