Lassan kevesebbet látjuk az új Suzuki Jimny igazi arcát, annyi átépítés készült már hozzá. Sokan látják benne a Mercedes G-osztályt, a Liberty Walk is erre alapozott.
Népszerűnek tűnik az új Suzuki Jimny azokon a piacokon, ahol már forgalmazzák. Ezért sem meglepő, hogy oflyamatosan érkeznek róla a legkülönfélébb rajongói elképzelések.
Kicsinyített G Merci, vagy Land Rover? Az első kommentek alapján mindenki ezt látta az új Jimny-ben, nekik mostantól nem kell képzelegniük, fergeteges készleteket alkottak hozzájuk.
Ismét négy új modellt törtek össze az Euro NCAP-nél, köztük kettőnél nem meglepő az eredmény, ám a Ford Tourneo Connect és a Suzuki Jimny a vártnál lejjebb teljesített.
Az 1998 óta szinte változatlan formában forgalmazott Suzuki Jimny végre generációváltást élt meg, ám az új modell sem veszített a terepjáró-képességeiből.
Végre teljes fényében és egész jó felbontásban láthatjuk az új Suzuki terepjárót, amiről most pár infót is elárultak. Az új Jimny friss motort is hoz a hagyományos technika mellé.
Hivatalosan még nem mutatták meg a Suzuki Jimny új generációját, ám ahogy az a Swiftnél is volt, ezt is jóval előre láthattuk a levédetési grafikákon, most pedig a gyár udvarán fotózták.
A Suzuki Jimny sokak szerint a legjobb terepjáró, na persze a Lada Niva mellett. Az apró, keskeny tengelytávú alvázas terepjáróból most új generáció érkezik, már készülnek az autók.
Kicsi, kényelmetlen, pattogós, zajos, régies. Mai mércével soványan felszerelt. Nem erős, nem olcsó, mégis kéne, de nagyon. A Suzuki Jimny egyszerűen imádnivaló.