Egyliteres, háromhengeres motor egy SUV-ban? Elsőre bizarrnak tűnik, de a próba szerint a Skoda Karoq alapmotorjával is élhető, sőt, kellemesnek is mondható.
Tiszta volt már első próbára is, hogy a Karoq minden eddiginél jobb Skoda lett, ám a számtalan hajtáskombinációból egyelőre nem tudtuk, melyik az ideális, most megvan.
Hogy a Skoda kerékpárt is árul? Naná! Ezzel kezdődött minden, már a 19. század végén, annyira jók voltak, hogy garanciát vállaltak rájuk. Jelenleg is kapni a legmodernebb technikából, mutatjuk a Skoda kerékpárjait!
Nem pihennek a Skodánál, napokkal a Scout után megérkezett a Karoq Sportline. A kompakt SUV sportos külsőt és erősebb benzinmotort kap, ami csak ehhez lesz elérhető.
Harmadik Scout modellként érkezett a Karoq felszereltségi listájára a terepes változat. Külsőre jól megkülönböztethető a nagyobb igénybevételre felkészített kisebbik SUV.
Előszeretettel gyártottuk a szóvicceket a Karoq nevével kapcsolatban, ám mostanra már a legtöbb poént ellőttük. Ami talán nem is baj, hiszen a Škoda kisebbik szabadidő-autója inkább komoly dicséretet érdemel viccelődés helyett.
Októberben, a Párizsi Autószalonon debütál a nagyközönség előtt álcázás nélkül a Škoda Kodiaq RS, ám csütörtökön kapunk egy kis ízelítőt az autó tudásából, valószínűleg még álcázott karosszériával.
Bár a Skoda alighanem tudományosan határozta meg, hogy miként szülessen SUV-jainak neve, a Karoq nálunk viccelődésre adhat okot. Pedig van olyan jó autó, hogy nem érdemes vele tréfálkozni.