Nemes céllal született meg a Skyactiv-X motor, hiszen a fogyasztáscsökkentés és a károsanyag-kibocsátás mérséklése lebegett a tervezők szeme előtt a megalkotásakor. Most elmesélem, hogy ez mennyire sikerült egy SUV-ban.
A remény hal meg utoljára. Biztosan sokan örülnének, ha folytatódna a Mazda RX-7 típus élete, egyesek pedig már virtuális papírra vetették, hogyan is nézhetne ki.
Amikor mindenki apró motorokat turbósít, akkor a Mazda méretes szívómotort fejleszt, amikor más gyártók a hatótávon versengenek, akkor a Mazda a piac egyik legkisebb kapacitású akkus villanyautóját dobja piacra.
Rejtő Jenő humornak szánt, de vitatható példáját picit átszerkesztve: a szabadidő-autók olyanok mint a költői hasonlatok - ha szépek, az sem baj, ha semmi értelmük.
Csodamotort adott volna a világnak a Mazda? A Skyactiv-X egy különleges szerkezet, de mit érzékel belőle a felhasználó, akit teljesen hidegen hagy, hogy épp egy mérhetetlenül egyedi megoldást vezet?