Film a SportVerda nyári, nyílt forgatási napjáról: Tordai István egy kéthengeres, de turbós Fiat Punto Evóval menekült az ország legerősebb driftautói elől.
Új autó vásárlásakor általános probléma, hogy mennyiért és mennyi idő alatt lehet megszabadulni a használttól. Egy konkrét példán át néztük végig a lehetőségeket.
Ezúttal nem állítottunk össze bonyolult keresési feltételeket: benzines kisautókat néztünk egymillió forintért, klímával – ahogyan reméltük, a bőség kosarával szembesültünk.
50 km/órás ütközésnél az 1 kilogrammos elszabaduló tárgy letaglózó 30 kilóval csapódik neki annak, ami a repülésben megállítja - rossz esetben ez éppen az utas feje, ami igen súlyos sérülést szenvedhet.
Terjed a Fiat zseniális kéthengeres turbós motorja, a tavaly a Fiat 500-ban megismert csöppség izmosított változata már idén megjelenik és felfelé terjeszkedik.
Sokat ígérő Racing kivitelben fogtuk vallatóra a FIAT Punto Evo 1.4 16v MultiAir változatát, amelyben a hozzáillő MultiAir Turbo-hoz képest a 30 lóerővel gyengébb új szívó alapmotor dolgozott.